به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ دکتر اسحاق جهانگیری، در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و هیات های اندیشه ورزجوان در همدان گفت: چهل سالگی در فرهنگ ما نشانه بلوغ و کمال است و انقلاب ما در فراز و نشیب این سالها به بلوغ و کمال رسیده است.

وی با اشاره به اینکه از گذشته بیاموزیم، در امروز زندگی کنیم و برای آینده بی اندیشیم، خاطرنشان کرد: اقدام شاهرخی استاندار همدان در میدان دادن به جوانان و بانوان الگوی  همه استانداران کشور باشد.

معاون اول رئیس جمهور با یادآوری اینکه امروز ایران بزرگترین شبکه توزیع گاز را دارد، تصریح کرد: همدان ظرفیت های خوبی در جهت توسعه همه جانبه دارد.

 وی از جوانان خواست از ظرفیت بی بدیل، خلاقیت و ابتکار خود بهره ببرند و افزود: شهر لالجین همدان قطب کار و تلاش در حوزه سفال در جهان است و مبل و منبت ملایر نیز در ایران و جهان بی نظیر است.

 استاندار همدان نیز با تبریک ایام دهه مبارک فجر وتشکر از دو بار حضور دکتر جهانگیری در استان طی ماههای اخیر گفت: استان همدان با وفاق و همدلی در مسیرتوسعه است.

سید سعید شاهرخی ادامه داد:توجه به معیشت مردم در اولویت برنامه های دولت در همدان بوده و اقدامات خوبی در همین زمینه دراستان انجام شده است.

وی با بیان اینکه سند عملیاتی سه ساله  برای استان بر اساس برنامه ششم توسعه  تدوین شده است، خاطرنشان کرد: برای توسعه همدان وخدمت بیشتر به مردم اجازه نمی دهیم حاشیه ای در استان باشد و امروز استان همدان با وحدت و همدلی همه مجموعه ها، در حال توسعه است.
 
وی هدف از تشکیل هیات های اندیشه ورزجوانان را توجه به جوانان و بانوان و افزایش سرمایه های اجتماعی در استان دانست.

لازم به ذکر است، امروز فاز اول کارخانه آهن و فروسلیس آذرخش ملایر نیز با حضور  دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور و مهندس شاهرخی، استاندار همدان با اعتبار ۷۲ میلیارد تومان افتتاح شد.

 فاز دوم این مجتمع نیز با سرمایه گذاری ۱۴۰ میلیارد تومانی در آینده نزدیک کلنگ زنی خواهد شد، با افتتاح این کارخانه به صورت مستقیم برای ۱۳۰ نفر و به صورت غیر مستقیم برای ۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

 عملیات اجرایی سد گرین نهاوند نیز با اعتبار ۲۳۵ میلیارد تومان با حضور دکتر اردکانیان وزیر نیرو، دکتر بهرام نیا نماینده مردم نهاوند ،مهندس عراقی معاون امور عمرانی استانداری و فرماندار نهاوند آغاز شد.

همچنین با حضور دکتر جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، کارخانه شماره ۲ فروسیلیس غرب پارس با ظرفیت ۲۴۰۰۰ تن افتتاح شد، با افتتاح این کارخانه نیز برای ۵۰۰ نفر اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می شود.

۴۶

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 76



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها