برندگان شصت و نهمین جوایز سالانه ادی معرفی شدند. به گزارش سینماسینما، تدوینگران سینمای آمریکا (ACE) شنبه صبح به وقت ایران اسامی برندگان شصت و نهمین دوره جوایز سالانه ادی در بخش‌های فیلم‌های سینمایی، انیمیشن، مستند و آثار تلویزیونی را اعلام کرد.

در بخش فیلم‌های سینمایی، جان آتمن برای “حماسه کولی” برنده جایزه بهترین تدوین فیلم بلند داستانی (درام) شد. “کو کلاکس کلان سیاه‌پوست”، “اولین انسان”، “رُما” و “ستاره‌ای متولد می‌شود” دیگر نامزدهای این بخش بودند.

جایزه بخش بهترین تدوین فیلم بلند داستانی (کمدی) نیز به یورگوس لانتیموس برای “سوگلی” رسید. “معاون”، “کتاب سبز”، “آسیایی‌های پولدار دیوانه” و “ددپول ۲” رقبای “سوگلی” در این بخش بودند.

هر دو فیلم “حماسه کولی” و “سوگلی” در کنار “کو کلاکس کلان سیاه‌پوست”، “کتاب سبز” و “معاون”، امسال در بخش بهترین تدوین نامزد اسکار هستند.

در ۱۴ سال گذشته، ۱۰ برنده جایزه ادی برنده اسکار بهترین تدوین هم شدند. از جمله سال گذشته که لی اسمیت برای “دانکرک” هر دو جایزه را برد.

در دیگر بخش‌ها، “اسپایدرمن: در اسپایدرورس” جایزه بهترین تدوین فیلم بلند انیمیشن را دریافت کرد و “Free Solo” در بخش بهترین تدوین فیلم مستند جایزه گرفت.

در بخش تلویزیون، “آتلانتا”، “خانم میزل شگفت‌آور”، “کشتن ایو”، “محافظ”، “فرار از دانمورا” و “آنتونی بوردین: مکان‌های ناشناخته” برنده جایزه شدند.

تدوینگران سینمای آمریکا جامعه‌ای افتخاری است و هر سال دستاوردهای حرفه‌ای این صنف را مورد قدردانی قرار می‌دهد. ACE سال ۱۹۵۰ تأسیس شد.

منبع: مهر

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 93



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها