به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نماینده فوتبال ایران در بازی برگشت با نتیجه چهار بر سه شکست خورد تا در مجموع دو بازی با نتیجه  شش بر چهار بازنده شود و از گردونه رقابت‌ها حذف شود.

ترکیب ذوب آهن

محمدباقر صادقی
هادی محمدی
وحید محمدزاده
دانیال اسماعیلی‌فر
حمید ملکی
قاسم حدادی‌فر
حمید بوحمدان
ماکالی کریستانوس
مهدی مهدی‌پور
احسان پهلوان
امیرارسلان مطهری

ترکیب الاتحاد

فواز القرنی
عبدالمحسن الفلاته
زیاد الشافی
سعود عبدالحمید
حمدان الشمرانی
عبدالله المالکی
خالد السمیری
امیلیانو وچیو
کارلوس ویلانوئوا
لوئیز خیمنز
رومارینهو

نیمه اول

دقیقه 4: سانتر بازیکنان ذوب‌آهن از نقطه کرنر با دفع مدافعان الاتحاد همراه شد

دقیقه 8: شوت حدادی‌فر از راه دور با مهار دروازه‌بان الاتحاد همراه شد تا ذوب‌آهن همچنان به‌دنبال گل باشد.

دقیقه 15: ارسال از جناح چپ خط حمله ذوب‌آهن با اشتباه مدافعین الاتحاد همراه شد، اما ذوب‌آهنی‌ها نتوانستند از موقعیت، نهایت استفاده را ببرند.

دقیقه 23: پاس بلند و عمقی باز بازیکنان الاتحاد با ضربه بازیکن این تیم همراه شد، اما واکنش دیدنی صادقی مانع از باز شدن دروازه ذوب‌آهن شد.

دقیقه 26: شوت بازیکن الاتحاد با واکنش صادقی روبه‌رو شد و در ادامه هم با حرکت مدافع ذوب‌آهم خطر از روی دروازه این تیم رفع شد.

دقیقه 39: سانتر بازیکنان الاتحاد، بازیکن این تیم را در موقعیت تک به تک قرار داد که صادقی بازهم مانع از فروپاشی دروازه ذوب‌آهن شد.

دقیقه 45: حرکت بازیکنان الاتحاد از سمت راست دفاعی ذوب‌آهن با ضربه وچیو همراه شد که باعث شد تا دروازه ذوب‌آهن باز شود.

نیمه دوم:

دقیقه 50: سانتر حدادی‌فر از روی ضربه کاشته با ضربه مطهری همراه شد و درنهایت دروازه الاتحاد باز شد، اما کمک داور آفساید بازیکنان ذوب‌آهن را اعلام کرد.

دقیقه 52: سانتر از روی ضربه کاشته با اشتباه مدافع الاتحاد همراه شد تا ذوب‌آهن کار را به تساوی بکشاند.

دقیقه 53: دروازه‌بان ذوب‌آهن روی یک اشتباه موفق به دفع توپ نشد و توپ آرام آرام در دروازه ذوب‌آهن قرار گرفت.

دقیقه 64: فرار مهاجم الاتحاد پشت خط دفاع ذوب‌آهن و پاس در عرض این بازیکن، رومارینهو را در موقعیت تک به تک قرار داد تا این بازیکن دروازه ذوب‌آهن را باز کند.

دقیقه 70: یک فرار دیگر از رومانیهو در پشت خط دفاع ذوب‌آهن، این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن هم گل چهارم را وارد دروازه ذوب‌آهن کرد.

دقیقه 73: سانتر حدادی‌فر از روی ضربه کرنر با ضربه سر هادی محمدی همراه شد تا ذوب‌آهن به گل دوم برسد.

دقیقه 79: سانتر از سمت راست دفاع الاتحاد با استپ و ضربه دانیال اسماعیلی‌فر همراه شد، اما این ضربه وارد دروازه ذوب‌آهن نشد و با فاصله کم به بیرون رفت.

دقیقه 82: ارسال فخرالدینی از سمت راست با ضربه سر بد مهاجم ذوب‌آهن همراه شد تا بازی کماکان با نتیجه چهار بر دو دنبال شود.

دقیقه 84: شوت بازیکن ذوب آهن با دفع دروازه‌بان همراه شد، اما در برگشت دروازه تیم الاتحاد باز شد تا ذوب‌آهن اختلاف را به حداقل برساند.

دقیقه 90: ضربه دانیال اسماعیلی‌فر با اختلاف زیاد به بیرون رفت تا ذوب‌آهن آخرین فرصت خود را از دست بدهد.

ذوب ‌آهن با این شکست از رقابت‌ها حذف شد تا ایران دیگر نماینده‌ای در آسیا نداشته باشد.

255 41

hotnewsسایر5 سال پیش • dahio.com • 85



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها