عزیزاله شهبازی شنبه شب در همایش انتخاباتی استان البرز که با حضور فرمانداران و بخشداران استان برگزار شد، افزود:  تمایل داریم همه گرایش ها در انتخابات پیش رو کاندیدای مورد نظر خود را داشته باشند تا شاهد مشارکت تمام اقشار باشیم.
وی ادامه داد: همواره در تاریخ انقلاب اسلامی میزان مشارکت مردم در انتخابات حائز اهمیت بوده ولی هیچ گاه معیار، گرایش خاصی نبوده است بنابراین هر کسی را که  شورای نگهبان تایید کرده باشد باید بستر را برای فعالیت او فراهم کنیم.
شهبازی با قدردانی از تلاش فرمانداران استان البرز در امر انتخابات کرد که باید فرمانداران  بیش از پیش کاستی ها را احصا کرده و نسبت به رفع آن اقدام کنند.
استاندار البرز با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی از کارآمدی نظام و عملکرد دولت، افزود: تمام مسوولان در این زمینه موظف هستند که مردم را از خدمات خدمتگزاران آگاه کنند.
وی به اهمیت حضور جوانان و بانوان اشاره کرد و ادامه داد: حضور بانوان در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی مشهود است،  همچنین جوانان همواره نقش تعیین کننده و پررنگی داشته اند.
شهبازی گفت: فرمانداران باید به جوانان به ویژه دانشگاهیان اعتماد کنند و از آنان به عنوان نماینده خود و کاربران انتخابات بهره برداری داشته باشند.
وی افزود: امنیت انتخابات یک اصل مهم است که باید به نحو مطلوب برقرار شود همچنین باید تدابیری اندیشید  تا  انتخاباتی رقابتی، سالم، امن و با مشارکت بالا در استان برگزار شود.
استاندار البرز ادامه داد: هر مسوولی در هر جایگاهی که قرار دارد باید طی تعامل با سایر مسوولان به درستی امور را پیش ببرد و اگر کاری روی زمین ماند با همراهی و هم افزایی سایرین آن را به سرانجام برساند.
وی با اشاره به اینکه رییس هیات نظارت استان البرزتاکنون بسیار خوب به نظارت پرداخته که جای قدردانی دارد، گفت: مسوولان برگزاری انتخابات در این استان براساس قانون در حال انجام وظایف خود هستند.
شهبازی با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت :  پس از گذشت ۴۱ سال از عمر انقلاب اسلامی و با گذشتن از گردنه های سخت در ادوار مختلف، این نهضت همچنان پرقدرت، پا برجا است.
وی با بیان اینکه به جمهوریت و اسلامیت نظام باور راسخ داریم، افزود: در قانون اساسی آمده است که حاکمیت ملی مردم در سرنوشت خود در انتخابات متبلور می شود.
ویشهبازی استاندار البرز خاطرنشان کرد: تا کنون گزارشی مبنی بر بروز تخلف در روند انتخابات البرز نرسیده و هیچ مانعی سلامت انتخابات را تهدید نکرده است و مسوولان اجرایی استان هیچ گونه جهت گیری به نفع کاندیدای خاصی را نداشته اند.
استان البرز برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که اسفندماه برگزارمی شود دارای سه کرسی نمایندگی است.

46

hotnewsسایر4 سال پیش • dahio.com • 30

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها