به گزارش خبرآنلاین، در ابتدای این مناظره که سومین مناظره این دو فعال سیاسی است علی رضا زاکانی با اشاره به دو مناظره گذشته، اظهار کرد: مناظره امروز با توجه به موضوعات انتخابات سال ۸۸ و فساد اقتصادی است. 

وی ادامه داد: آمریکا امروز امید به جریان هایی در داخل بسته که من به آن ها مافیا می گویم . کسانی که دستاوردهای  امام عزیز را به باد می دهند.

زاکانی گفت: چرا با تاج‌زاده  مناظره کردم چون احساس کردم نمایندگی از این جریان را عهده  دارد. به ذهنم رسید وقتی این جریان واکاوی شود برای همه شفافیت ایجاد می شود.

زاکانی گفت: در مناظره اول تکیه او بر نتایج کمیته شورای عالی امنیت ملی بود که من اثبات کردم نتایج آن کمیته اشتباه بود؛ عرض کردم در سال۷۸ ظلمی به همه دانشجوها و مردم  شد و علتش این بود که قتل های زنجیره ای پنهان بماند.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد:در مناظره دوم عرض کردم پروژه ۸۸ یک پروژه ده ساله است و نقش تاج‌زاده محوری است. همانجا عرض کردم  “جان مک‌کین”  سناتور امریکایی در سال ۸۴ اعلام کرد ایران در مسیر انقلاب رنگی قرار گرفت و رنگ آینده آن ها سبز خواهد بود.

وی ادامه داد: آنچه در سال ۸۸ اتفاق افتاد مشکلی بود که از زیاده خواهی، قدرت پرستی و عدم تمکین به قانون ایجاد شد . فتنه سال ۸۸ یک فتنه امریکایی بود که همه امید غرب به این بود که پرونده ایران اسلامی را این فتنه تمام کند. آن فتنه آسیب های اقتصادی اجتماعی فرهنگی اخلاقی اقتصادی  را به ما تحمیل کرد.

زاکانی گفت: سوال اصلی من در این مناظره از تاج‌زاده این است که چه شده از اول انقلاب هر وقت آمریکا دچار مشکل می شود شما در داخل فعال می شوید ؟ در ادامه مسیر نفوذ، کاملا مشخص است ؛ بیشترین دوستان تاج‌زاده در غرب و آمریکا هستند.

زاکانی در ادامه گفت: در پایان جنگ تاج‌زاده و دوستانشان هاشمی ، خاتمی و موسوی مسیری را رفتند که امام(ره) تعبیر به جام زهر کردند. بعد از آن شما مسیر جدیدی می بینید به معنای پایان جنگ سخت و شروع جنگ نرم.حلقه کیان، مرکز تحقیقات استراتژیک در مسیر تخریب های  آنان در جنگ نرم بود و بعد از آن الگوی غلط اقتصادی دولت هاشمی بود.

زاکانی با اشاره به هزینه ای که دولت هاشمی رفسنجانی  برای خرید وسایل ضد شورش داد گفت:اگر هوشیاری مقام معظم رهبری نبود، ایران وارد جنگ ناخواسته‌ای می شد.

زاکانی با اشاره به تصمیمات مجلس ششم گفت: مسیر ادامه پیدا می کند هاشمی و روحانی و مهاجرانی و سایرین که همه دوستان تاج‌زاده هستند تلاش کردند قانون اساسی را عوض کنند و استدلال جدید ایجاد کنند که رهبری جلوی آنان ایستادند.

وی همچنین به انتخابات دوم خرداد ۷۶ پرداخت و گفت: فلاحیان می‌گفت  نتایج انتخابات سال ۷۶ را ابطال کنیم،  رهبری نگذاشتند. 

زاکانی گفت: از ۷۷ به بعد جنگ تمام عیار روانی ایجاد کردند،  ارتزاق مشوش کنندگان از جریان تاج‌زاده و دوستانش بود. بعد از آن شاهد توسعه فساد فراگیر در دولت خاتمی بودیم و قضایایی مثل استات اویل و  کرسنت شکل گرفت.

وی افزود: جریانی در کشور از ابتدای انقلاب تا به حال در مسیر اجرای قانون اساسی اخلال ایجاد می کند و به نظر من تاج‌زاده از افراد کلیدی این ماجراست.

این فعال سیاسی در ادامه به طرح موضوعاتی چون فساد اقتصادی در دولت اصلاحات، و تلاش مجلس ششم برای ارتباط با آمریکا پرداخت.

زاکانی همچنین خاطر نشان کرد: شکاف بین ملت و ایجاد فتنه سال ۸۸ در ادامه شکاف بین  ملت و حاکمیت  ایجاد شد.بعد از آن دوستان تاج‌زاده درخواست تحریم مردم ایران را در خارج از کشور مطرح کردند.سفیر آمریکا در بحرین اعلام کرد که پول و امکانات به این جریان می دهد. ما در سال ۸۹ قطعنامه ۱۵۲۹ را کمتر از یک سال و اندی پس از فتنه ۸۸ داشتیم.سپس جنگ های نیابتی  در منطقه شروع شد، توصیه می کردند به بشار اسد راه را باز کند و  با آن ها کنار بیاید.

 زاکانی در ادامه گفت :آمریکا هفت هزار میلیارد دلار در سوریه هزینه کرد . با این حال تاج‌زاده و دوستانش طرف آمریکا را گرفتند.

وی  سپس به مباحثی نظیر  نفوذی های هسته ای و محیط زیستی پرداخت و گفت که در این مباحث انگشت اتهام به سمت دولت روحانی و دوستان تاج‌زاده است.

زاکانی اظهار کرد: مسیری که تاج‌زاده و دوستانش در اقتصاد دنبال می‌کنند تغیر  مولفه های اقتصادی است. به جای اینکه مشکل اقتصادی مردم حل  شود نوکیسه ها هستند که ثروت های باد آورده دارند و اسپانسر این جریان هستند.با این موضوع وارد خصوصی سازی شدند که بزرگ ترین جنایت در جمهوری اسلامی خصوصی سازی و به تاراج بردن اموال است.

این فعال سیاسی در ادامه گفت: دوستان آقای تاج‌زاده از این جنس هستند ، از جهانگیری ، آخوندی و زنگنه یاد کنید . عمده چهره های شاخص کابینه موسوی در کابینه روحانی  هستند. به جز شعار، وزارت  اطلاعات امنیتی نیست ، سایر وزارت خانه ها دست امنیتی ها است.مافیای پنهان مانع اقتصاد و معیشت مردم هستند.

این  چهره اصولگرا در ادامه اظهارکرد که زمانیکه تاج‌زاده صحبت از انتخابات آزاد می‌کند، محصولش آقای نجفی است یا شخص  دیگری ؟

این خبر درحال تکمیل است…

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 171



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها