به گزارش خبرآنلاین، پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، سعید ناجی روز شنبه در نشست هماهنگی و استقبال از سفرهای نوروزی البرز افزود: در این ایام انسجام در خدمات رسانی به مسافران نوروزی و مردم مهمترین اولویت دستگاه های اجرایی استان باشد.
وی بیان داشت : انتظار می رود دستگاه های اجرایی با برنامه ریزی مناسب در ایام نوروز به مردم خدمات رسانی کنند.
ناجی ادامه داد: با افزایش گشت های امنیتی و استفاده از ظرفیت سایر نیرو ها از جمله بسیج لازم است موضوع سرقت ها به جد دنبال شود.
وی گفت: امداد رسانی به موقع در حوادث البرز مورد انتظار است و فعالیت هرچه بیشتر دستگاههای خدمات رسان در ایام تعطیلات نوروزی مورد تاکید است.
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری البرز خاطرنشان کرد: رضایت مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و در این شرایط باید کنترل بیشتری بر بازار صورت گیرد.
ناجی اضافه کرد: عرضه مناسب سوخت به ویژه سوخت «سی. ان. جی » در ایام نوروز مهم ترین نکات برای رعایت الزامات است که توجه به آن ضروری است.
وی افزود: ساخت و سازهای غیر مجاز، توجه بیشتر به مراکز گردشگری و فرهنگی برای خدمات بهتر به مردم از دیگر موضوعات ضروری است که باید به آن توجه داشت.
ناجی ادامه داد: نظارت ویژه بر عملکرد ناوگان حمل ونقل عمومی و رصد آخرین وضعیت بارش ها و نزولات جوی نیز باید برای خدمات دهی بهتر به مردم در تعطیلات نوروزی مورد توجه قرار گیرد.
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: در سال آینده رویدادمهم انتخابات را داریم که با برنامه ریزی کما فی سابق در این زمینه نیز باید تدابیر ویژه داشت.
وی افزود: با توجه به روزهای پایانی سال لازم است خانه تکانی جدی در برنامه ها داشت و ضعف ها را در حوزه های مختلف برطرف کرد.
ناجی ادامه داد: شهرداران، بخشداران و مدیران دستگاه های اجرایی با هماهنگی فرمانداران اقدامات جدی برای خدمات دهی بیشتر به مردم انجام دهند.

۴۶

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 50



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها