استان سمنان در همایش مجامع و کارگروه های تخصصی جهادی استان گفت اخلاص رمز ماندگاری کار جهادگران است و کار شما جهادگران با ارزش بوده و اجر شما نزد خداوند محفوظ است.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه نیاز است برنامه ریزی گروه های جهادی بر نقش آفرینی مردم در جغرافیای خدمت استوار باشد تصریح کرد: پای کار آوردن مردم برای حل مشکلات هر منطقه امری ضروری است.

سردار دامغانی افزود: مجامع جهادی باید اثر گذار باشند و این اثر گذاری با هم افزایی و همکاری شکل خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه کار گروه های جهادی باید دارای پیوست فرهنگی باشد اظهار داشت: کار فرهنگی بزرگترین نتیجه آن خودسازی جهادگران است.

سردار دامغانی افزود: کار شما با ارزش بوده و نیاز است با پیوست رسانه ای این خدمات به مردم نشان داده شود زیرا اثر گذاری این کار رسانه ای امیدآفرینی در بین مردم خواهد بود.

وی با بیان اینکه جهاد شما تنها خدمت رسانی نیست بلکه امید آفرینی در بین مردم نیز جهادی عظیم است.

***اخلاق نیکو و عمل مومنانه دو رکن اساسی کار جهادی

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی نماینده ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان در این همایش با بیان اینکه اخلاق نیکو و عمل مومنانه دو رکن اساسی کار جهادی است گفت: نیاز است در گروه های جهادی بیش از پیش به موضوع خودسازی و کار فرهنگی اهمیت داده شود.

وی با بیان اینکه کار ها و پیشرفت های شما باید هنرمندانه به اطلاع مردم رسانده شود تصریح کرد: جنگ امروز جنگ رسانه ها بوده و مقابله با آن وظیفه هر فرد است.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان افزود: دشمن امروز در صدد ضربه زدن به خانواده ها با کار رسانه ای بوده و وظیفه شما جهادگران امیدآفرینی و جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه همه ظرفیت های حل مشکلات در درون کشور وجود دارد افزود: کار شما جهادگران تبیین ظرفیت ها و نشان دادن دستاورد های جمهوری اسلامی با هدف ایجاد امید عمومی است.

***کار جهادی برخواسته از تفکر خدمت رسانی و عدالت محوری است

آقاخانی جانشین مرکز مطالعات و حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی کشور در این همایش با بیان اینکه تفکر خدمت برخواسته از یک دغدغه برای حل مشکل است گفت: کار جهادی برخواسته از تفکر خدمت رسانی و عدالت محوری است .

وی افزود: گروه های جهادی متعلق به سازمان و یا ارگان خاصی نبوده و این گروه ها متعلق به انقلاب و مردم بوده و هدف از آن نیز تنها خدمت رسانی است.

آقاخانی افزود: کارگروه های تخصصی بازوان مجمع استان برای تسهیل در خدمت رسانی و هدایت درست عملیات جهادی است.

وی با تاکید بر اینکه کار شما نباید از مسیر اصلی منحرف شود افزود: نیاز است کار شما همراه با مراقبت و چارچوب بندی های فرهنگی باشد تا از انحراف از مسیر اصلی جلوگیری شود.

جانشین مرکز مطالعات و حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی تصریح کرد: شناسایی ظرفیت و توانمندی ها و پای کار آوردن آنها در جهت خدمت رسانی کار شما در مجامع جهادی در شهرستان ها است.

وی افزود: بسیج سازندگی نباید درگیر ساختارها و تشکیلات اداری شود زیرا کار جهادی یک کار خودجوش و مردمی می باشد.

46

hotnewsخبر2 سال پیش • dahio.com • 10

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها