به گزارش خبرآنلاین از شوشتر ؛ حسین پنبه دانه پور ورودی های شهرستان شوشتر از سمت اهواز ، دزفول ، مسجد سلیمان و گتوند روزانه پایش ، کنترل و از ورود پلاک های غیر بومی جلوگیری می شود .

وی ضمن قدردانی از نیروهای پلیس راهور در اجرای این طرح افزود : برخی خودروها از قبل به شهرستان آمده بودند که در این طرح ضربتی به محل سکونت خود برگشت داده شدند .

رییس شورای سلامت شهرستان شوشتر ادامه داد : برخی از خودروها که با پلاک غیر شوشتر هم اکنون در سطح شهرستان هستند متعلق به مالکانی هستند که در این شهرستان سکونت دارند .

وی گفت : به مالکان این خودروها نیز هشدار داده شده که تا اطلاع ثانوی و برای حفظ جو روانی شهر در پارکینگ های خانگی بمانند و از گردش در سطح شهر خودداری کنند .

فرماندار شوشتر ضمن قدر دانی از همراهی و مشارکت شهروندان در جلوگیری از انتشار ویروس کرونا گفت : خوشبختانه با اقدامات پیش گیرانه ، کنترل ورودی ها ، تعطیلی بازار، مشارکت شهروندان در تصمیم های شورای سلامت و تلاش شبانه روزی مسئولان و گروهای جهادی در ۷۲ ساعت گذشته مورد جدیدی از ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان گزارش نشده و انتظار داریم شهروندان این رویه را ادامه دهند تا بتوانیم از این بحران نیز همچون سایر بحران ها پیروز و سرافراز بیرون بیاییم .

وی ضمن قدر دانی از مالکان برای بخشش اجاره بهای واحدهای تجاری افزود : پویش مردمی بخشش اجاره بها از سوی مالکان واحدهای تجاری در این شهرستان شروع شده و خوشبختانه با استقبال خوبی همراه شده که جای قدر دانی دارد .

فرماندار شوشتر گفت : هر اقدامی که در جهت حمایت از شهروندان و کسبه که در حوزه اختیارات مسئولان شهرستان باشد بی شک انجام می شود و پیشنهادهای دیگری نیز در حوزه اختیارات مسئولان استان ارائه شده که منتظر اتخاذ تصمیم نهایی هستیم .

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز تا روز پنجشنبه تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در اهواز ۱۸۴ مورد، دزفول ۵۵ مورد، آبادان و خرمشهر هر کدام ۴۵ مورد، ماهشهر ۳۸ مورد، اندیمشک ۳۶ مورد، شوشتر ۳۰ مورد، شادگان ۲۱ مورد، مسجد سلیمان ۱۵ مورد، شوش و بهبهان هر کدام ۱۴ مورد، باوی ۱۵ مورد، رامهرمز ۱۱ مورد، کارون ۱۳ مورد، امیدیه ۹ مورد، ایذه پنج مورد، هندیجان و حمیدیه هر کدام چهار مورد، رامشیر و گتوند هر کدام سه مورد، اندیکا و باغملک هر کدام ۲ مورد و دشت آزادگان و آغاجاری هر کدام یک مورد بوده است.

48

hotnewsخبر4 سال پیش • dahio.com • 22

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها