اما موقع خرید فرش باید چه چیزهایی را در نظر داشته باشید؟ در ادامه مطلب به این سوال و همه نکاتی که باید در مورد خرید این محصولات بدانید می‌پردازیم.

نحوه خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

در خرید مستقیم و بدون واسطه هزینه‌های جانبی از جمله هزینه فروشگاه و پرسنل از قیمت فرش کم می‌شود. در واقع شما فقط قیمت تمام‌شده در کارخانه را می‌پردازید. به‌ همین علت بسیاری از افراد خرید بدون واسطه از کارخانه را ترجیح می‌دهند. همچنین تمامی طرح‌ها در رنگ‌های مختلف موجود است. برای خرید مستقیم از کارخانه می‌توانید به سایت فرش یلدای کویر کاشان مراجعه کنید و طرح مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهید.

مدل‌های مختلف فرش ماشینی کاشان

فرش‌های مدرن تنوع گسترده‌ای دارند که باعث محبوبیت آن‌ها به‌خصوص بین جوانان شده است. کارخانه فرش کاشان دستگاه‌های پیشرفته‌ای دارد که با استفاده از آن هر نوع طرحی را می‌توان تولید کرد. فرشهای ماشینی سه بعدی یکی از جدیدترین انواع این محصولات است که برای دکوراسیون‌های مدرن بسیار مناسب است. در ادامه به انواع مدل‌های این کفپوشهای شیک اشاره می‌کنیم.

مدل‌های فرش وینتیچ

فرش وینتیج یکی از مدل‌های جدید است که به‌سبک قدیمی بافته می‌شود. به این نوع قدیمی‌نما هم می‌گویند. برای بافت این نوع فرش‌ها از طرح‌های سنتی استفاده می‌شود. پس از تولید انواع وینتیج آن‌ها را با مواد مخصوصی شستشو می‌دهند تا ظاهری قدیمی و عتیقه به خود بگیرد.

این مدل‌ها در کارخانه فرش کاشان برای افرادی پیشنهاد می‌شود که به نوع قدیمی و دستبافت علاقه دارند؛ اما به‌ علت قیمت بالایی که دارد نمی‌توانند آن را خریداری کنند.

خرید مستقیم فرش از کارخانه

نکات مهم در مورد خرید فرش ماشینی

فرش یکی از اجزای اصلی خانه ما ایرانیان است که تاثیر زیادی در دکوراسیون منزل دارد؛ اما از آنجا که معمولا قیمت آن کمی بالاست، انتخاب محصولی که همه معیارهای مهم از جمله کیفیت، طراحی زیبا، ابعاد مناسب و قیمت خوب و به‌ صرفه داشته باشد، اهمیت بالایی دارد.

کیفیت متریال و نخ استفاده شده در فرش

یکی از نکات مهم و اصلی در تعیین کیفیت یک فرش، نوع نخی است که برای بافت آن استفاده شده است. هر قدر که این نخ استحکام بیشتری در برابر حرارت، پاخوردگی و موارد مشابه داشته باشد، از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و دوام بیشتری خواهد داشت.

نخ‌هایی که در کارخانه فرش کاشان برای بافت این محصولات استفاده می‌شوند عبارتند از :

  • نخ آکریلیک

  • نخ پلی‌استر یا pcs

انواع محصولات با نخ آکریلیک ۱۰۰ درصد، باکیفیت‌ترین فرش‌ها از نظر متریال هستند. برخی از تولیدکنندگان برای کاهش قیمت، از نخ‌ ۱۰۰ درصد آکلریلیک استفاده نمی‌کنند، بلکه ترکیب پلی‌استر و اکریلیک را به ‌کار می‌برند. با خرید از کارخانه معتبر فرش کاشان، می‌توانید از کیفیت نخ به ‌کار رفته در محصول مطمئن باشید. این پوششها ضد آلرژی و ضد حساسیت بوده و پرزدهی ندارند. محصولات کارخانه فرش کاشان با بهترین متریال و نخ‌ها بافته می‌شود و دوام و طول عمر بالایی دارد.

ابعاد فرش

ابعاد فرش یکی از موارد دیگری است که موقع خرید این محصولات باید به آن توجه کنید. معمولا فرش‌ها در ابعاد ۴، ۶، ۹ و ۱۲ متری تولید می‌شوند. بنابراین شما با توجه به ابعاد فضای مورد نظر خود باید اندازه مناسب فرش ماشینی یا دستبافت را انتخاب کنید.

تناسب طرح و رنگ فرش کاشان با دکوراسیون منزل

در انتخاب رنگ و طرح فرش باید به دکوراسیون منزل خود و رنگ و طرح قسمت‌های مختلف آن توجه کنید. برای مثال یکی از مواردی که باید در نظر بگیرید، نوع کفپوش منزل است. ست‌ کردن رنگ فرش با پرده‌ها نیز می‌تواند دکوراسیون منزل شما را زیباتر کند. این محصولات را از کارخانه فرش کاشان تهیه کنید.

اگر پذیرایی شما پرده‌هایی با رنگ روشن دارد بهتر است محصولاتی روشن برای فضاهای کوچک و فرش‌هایی تیره برای فضاهای بزرگ انتخاب کنید. کفپوش تیره باعث کوچک‌تر دیده‌شدن فضا می‌شود. به ‌همین دلیل توصیه می‌کنیم که اگر می‌خواهید فضای اتاق یا سالن شما بزرگ‌تر دیده‌ شود، فرش‌هایی با رنگ روشن انتخاب کنید.

انداختن فرش کف منزل نه فقط در طرح‌های سنتی و کلاسیک کاربرد دارد، بلکه تنوع طرح‌های مدرن فرش کاشان، باعث شده که این محصولات برای خانه‌های مدرن نیز مناسب باشند.

کیفیت و طول عمر بالا

یکی دیگر از موارد مهم هنگام انتخاب این پوششها، توجه به طول عمر و دوام آن است. انواع محصولات کارخانه فرش کاشان دوام و کیفیت بسیار بالایی دارند و در مواردی مثل شستشو، پاره یا خراب نمی‌شوند. اما دوام این محصولات به موارد زیر بستگی دارد:

  • نحوه بافت

  • دستگاه ماشین‌بافی

  • الیاف مورد استفاده

بنابراین؛ این تصور که صرفا اگر فرشی با تراکم بالا خریداری کنید طول عمر بیشتری خواهد داشت، اشتباه است. برای خرید فرش‌های باکیفیت بهتر است که تولیدکننده‌های معتبر را انتخاب کنید.

نحوه تشخیص فرش کاشان اصل

یکی از راه‌های ساده برای خرید فرش کاشان، خرید مستقیم آن از کارخانه است. که برای این کار باید به سایت فرش یلدای کویر کاشان مراجعه کنید. با این حال، اگر به هر دلیلی تمایل دارید که نمونه اصلی از کارخانه فرش کاشان را تشخیص دهید، موارد زیر می‌تواند به شما کمک کند.

  • در نوع اصل از نخ آکریلیک استفاده شده است. به ‌همین دلیل بوی نفت و مواد پلاستیکی از آن استشمام نمی‌شود.

  • این محصولات نسبت به پاخور شدن و حرارت‌های غیر مستقیم مثل کتری مقاومت بالایی دارند.

  • در طراحی آن از رنگ‌های زنده و شفاف استفاده شده است.

  • برگشت‌پذیری بسیار بالایی دارند.

  • بسیار نرم و روشن هستند.

  • وقتی روی فرش دست بکشید، دست شما به‌راحتی روی آن سر نمی‌خورد و چسبندگی نیز ندارد.

تفاوت شانه و رج در فرش

به تعداد گره‌هایی که در یک متر از عرض فرش زده می‌شود شانه می‌گویند. برای مثال، به پوششی که ۱۵۰۰ گره در هر متر از عرض آن زده شده است فرش ۱۵۰۰ شانه کارخانه فرش کاشان می‌گویند.

تعداد شانه‌های استاندارد به‌ صورت زیر است:

  • ۵۰۰ شانه

  • ۷۰۰ شانه

  • ۱۰۰۰ شانه

  • ۱۲۰۰ شانه

  • ۱۵۰۰ شانه

هرچه تراکم بالاتر باشد، کیفیت آن بهتر است. به‌ همین علت فرش‌ها ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ شانه بهترین انواع این محصولات از نظر تعداد شانه هستند.

تفاوت فرش‌های ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه کاشان

علاوه ‌بر تعداد شانه و تراکم که قبلا به آن اشاره شد، فرش‌های ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه در کارخانه فرش کاشان تفاوت‌های دیگری هم دارند. برای بافت انواع ۱۵۰۰ شانه از نوع خاصی نخ از نخ آکرولیک و نخ ترک استفاده می‌شود. به‌ همین جهت ظرافت بیشتر و بافت نرم‌تری نسبت به ۱۲۰۰ شانه دارد.

چرا کارخانه فرش کاشان؟

کارخانه فرش یلدای کویر کاشان کار خود را از سال ۱۳۷۰ و با چشم‌انداز از نخ تا فرش آغاز کرد. در حال حاضر انواع ۷۰۰ تا ۱۵۰۰ شانه، تابلو فرش، فرش‌های پتینه و مدرن را تولید و عرضه می‌کند. تنوع و کیفیت محصولات فرش کاشان بسیار بالاست و شما با هر سلیقه‌ای می‌توانید محصول دلخواه خود را در این مجموعه پیدا کنید.

همچنین با توجه به امکان خرید مستقیم از کارخانه بزرگ فرش کاشان و حذف واسطه، قیمت نهایی فرش برای مشتری بسیار مقرون به‌صرفه و منصفانه است. علاوه ‌بر این ضمانت ۲۰ ساله محصولات، یکی از خدمات عالی این مجموعه است.

خرید مستقیم فرش از کارخانه

hotnews • دسته‌بندی نشده • 12 ماه پیش • dahio.com • 12

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها