خرید ولورانت پوینت می‌تواند شما را از یک بازیکن معمولی به یک ستاره واقعی تبدیل کند. خبر خوب اینجاست که در پاکسیت (https://www.paxit.ir/group-product/valorant) می‌توانید این ارز جادویی را با قیمتی مناسب و به صورت کاملا قانونی تهیه کنید. به ویژگی‌های زیر دقت کنید تا خودتان بفهمید که چرا پاکسیت بهترین راه خرید ولورانت پوینت ترکیه است.

  • تحویل لحظه‌ای و به صورت خودکار

  • کاملا قانونی و بدون خطر بن شدن اکانت

  • عدم نیاز به پسورد اکانت برای واریز VP

  • امکان پرداخت ریالی از طریق تمام کارت‌های بانکی ایرانی

حالا دیگر وقت آن است تا برای شروع یک ماجراجویی هیجان‌انگیز در دنیای این بازی آماده شوید و ببینید که بهترین راه خرج کردن ارز خفن این بازی چیست. این کار به شما کمک می‌کند تا وقتی که این ارز را خریدید، به هوشمندانه‌ترین شکل ممکن آن را خرج کنید و از بازی خود حداکثر لذت را ببرید.

خرید ولورانت پوینت و راهنمای خرج کردن هوشمندانه آن

بتل پس را فعال کنید

بدون شک پس از خرید ولورانت پوینت اولین چیزی که باید به فکر آن بیفتید، فعال کردن اشتراک بتل پس در بازی است. در واقع بتل پس یک سیستم ارائه دهنده لوازم تزئینی و اسکین‌های مختلف است که در هر Act بازی متفاوت است. اگر به دنبال آیتم‌هایی هستید که رنگ و بوی بازی را عوض کند، حتما باید به سراغ بتل پس بروید؛ چون در میان جوایز آن، انواع گان بادی، اسکین، کارت بازیکن و کلی جوایز خفن دیگر پیدا می‌شود.

برای فعال سازی بتل پس به ۱۰۰۰ VP نیاز دارید که واقعا ارزشش را دارد. علاوه‌بر تمام آیتم‌های تزئینی بتل پس یک کاربرد بسیار حیاتی دیگر هم دارد؛ و آن چیزی جز افزایش سرعت پیشرفت شما نیست. بدون بتل پس باید مثل یک لاکپشت به بازی خود ادامه دهید و کم کم پیشرفت کنید، در حالی که بتل پس ۳ درصد سرعت رشد شما و دریافت XP را افزایش می‌دهد.

گان بادی بخرید

بیش از ۳۰۰ نوع گان بادی خفن و جالب در این بازی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را به اسلحه‌های خود بچسبانید. این وسایل تزئینی جذاب به قنداق اسلحه یا قسمت‌های دیگر وصل می‌شوند و ظاهر آن را بسیار جذاب‌تر می‌کنند. از طرفی پس از خرید ولورانت پوینت نیازی نیست تا مقدار زیادی از آن‌ها را برای گان بادی کنار بگذارید. این آیتم‌ها بسیار ارزان قیمت هستند و هر چندتا از آن‌ها که مایل باشید را می‌توانید بدون هیچ دردسری بخرید.

رادیانت پوینت بخرید

رادیانت پوینت یکی دیگر از ارزهای درون بازی است که بسیاری از آیتم‌های فروشگاه را می‌توان با آن خریداری کرد. به طور مثال برای دریافت اسکین‌ها، فینیشرهای مختلف و انیمیشن‌های جذاب می‌توانید از این ارز استفاده کنید. بنابراین پس از خرید ولورانت پوینت ترکیه ارزان از پاکسیت، فورا به سراغ رادیانت بروید و جیب‌تان را حسابی پر کنید.

با در اختیار داشتن RP می‌توانید آزادانه در فروشگاه این بازی بگردید و تمام آیتم‌های مورد نیاز خود را به صورت مستقیم بخرید. راحتی استفاده این ارز برای خریدهای مختلف، باعث شده تا درست مانند خرید VP در بین بازیکنان محبوب باشد. پس حتما آن را جزء گزینه‌های خرید خود قرار دهید.

خرید ولورانت پوینت و راهنمای خرج کردن هوشمندانه آن

اسکین اسلحه بخرید

پوسته‌های سلاح به بازیکنان این امکان را می‌دهند که ظاهر اسلحه‌های خود را سفارشی کنند و آن را به شکلی در بیاورند که عاشقش هستند. این پوسته‌ها طیف گسترده‌ای از مدل‌های متنوع را در بر می‌گیرند، از طرح‌های شیک و مدرن گرفته تا دیزاین‌های شلوغ و پر زرق‌وبرق. جنبه خوب سفارشی‌سازی اسلحه‌ها با پوسته این است که می‌توانید به یک فرد متمایز در میدان نبرد تبدیل شوید و همه پلیرهای دیگر را شگفت‌زده کنید.

بنابراین، پس از خرید ولورانت پوینت حتما به فروشگاه بازی بروید و در میان اسکین‌های اسلحه گشت بزنید. علاوه‌براین، وقتی در میدان نبرد یک اسلحه با اسکین خفن را در دست دارید، احساس اعتماد به نفس می‌کنید و می‌توانید با انگیزه‌ای خوب و روحیه‌ای بالا عملکردتان را بهتر کنید.

به عزیزان خود هدیه دهید

خرید ولورانت پوینت ترکیه ارزان بوده و هدیه دادن آن به دوستان گیمرتان به دلایل مختلفی می‌تواند یک حرکت معنادار و جذاب باشد. در مرحله اول، باعث می‌شود قدردانی و حمایت خود را از آن‌ها نشان دهید. آن‌ها از این ارز می‌توانند برای خرید اقلام آرایشی مختلف مانند پوسته اسلحه، پوسته شخصیت‌ها استفاده کنند. با اهدای این ارز به دوستان خود، در واقع فرصتی به آن‌ها می‌دهید تا تجربه بازی خود را بهبود دهند و گیم پلی خود را با آیتم‌های منحصربه‌فرد و جذاب شخصی‌سازی کنند.

این کار همچنین می‌تواند باعث تقویت ارتباطات اجتماعی و رفاقت در بین گیمرها شود. بسیاری از بازیکنان از بازی گروهی با دوستان خود لذت می‌برند، اگر شما هم چنین حسی دارید، دادن VP به دوستان‌تان می‌تواند راهی برای تقویت بیشتر این پیوندها باشد. برای خرید VP فقط کافی‌ست وارد سایت پاکسیت شوید و آن را در تعداد مورد نیاز خود تهیه کنید.

خرید ولورانت پوینت و راهنمای خرج کردن هوشمندانه آن

برای خرید VP دیگر معطل نکنید!

خرید ولورانت پوینت در واقع یک سرمایه‌گذاری روی لذت این بازی است! پوسته‌های اسلحه، اسکین‌های متنوع کاراکتر، کارت‌های بازیکن، گان بادی و اسپری‌ها در انتظار شما هستند؛ و برای بدست آوردن تمام این آیتم‌ها باید از VP استفاده کنید. با ایده‌هایی که برای خرج کردن این ارز در این مطلب گرفتید، حالا می‌دانید که برای تبدیل شدن به یک ستاره در بازی، باید به سراغ خرید چه آیتم‌هایی بروید. این آیتم‌ها می‌توانند سبک منحصربه‌فرد شما را بازی بسازند و گیم‌پلی بازی را بسیار جذاب‌تر کنند. پس همین حالا به وب‌سایت پاکسیت بروید و ماجراجویی خود را شروع کنید.

پیش تر هم پاکسیت را معرفی کرده بودیم، در صورت تمایل می‌توانید این مطلب ما را هم بخوانید.

hotnews • دسته‌بندی نشده • 12 ماه پیش • dahio.com • 0

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها