به گزارش “ورزش سه”، روز گذشته ورزشگاه بنیان دیزل شهر تبریز میزبان ماشین سازی این شهر و فولاد خوزستان دو تیم از میانه های جدول لیگ برتر بود .

شرایط جدول رده بندی لیگ برتربه نحوی بود که هر کدام از این دو تیم  اگر می‌توانستند به پیروزی برسند به ترتیب، چهار پله و دو پله در جدول صعود می کردند.  از همین رو رضا مهاجری و افشین قطبی در طول  ۹۰ دقیقه به جز دقایقی اندکی در اکثر لحظات، بازی تماشاگر پسندی  را به نمایش گذاشتند. در نهایت این تاکافومی آکاهوشی ژاپنی  بود که ازغافلگیری مدافع ملی پوش ماشین سازی استفاده کرد و تک گل  این دیدار را به ثمر رساند  تا این بازی با همین تک گل به سود فولاد خاتمه بپذیرد.

این در شرایطی بود که رضا  مهاجری بعد از این که در نیمه اول با شکست به رختکن آمده بودند وقتی دید چیزی برای از دست دادن ندارد تصمیم  گرفت درهمان دقایق ابتدایی نیمه دوم  دو تعویض را انجام دهد تا بر شدت بار حملات خودش بیافزاید .

او ابتدا “محسن یوسفی” را دقیقه 50 و “جای کویتینگو ” مهاجم بریتانیایی  ( اسکاتلندی) را در دقیقه 56  وارد میدان کرد اما علی رغم فشار قابل قبولی که روی دروازه فولاد آوردند موفق نشدند به گل تساوی دست یابند و در نهایت  بازی را واگذار کردند.

کویتینگو  این بازیکن  21 ساله بریتانیایی که در نیم فصل دوم برای از بین بردن ضعف گلزنی به این تیم اضافه شده است در این دیدار نتوانست جایگزین خوبی برای رضا خالقی فر باشد و فرصت های زیادی را از دست داد در حالی که می توانست با کمی تمرکز بیشتر اولین گل خودش را به ثمر برساند .

 او که هنوز نتوانسته است مهاجری را نسبت به حضورش در ترکیب ثابت تیم متقاعد کند، می توانست  با استفاده از توپ های زیادی که برایش مهیا شده بود هم خودش و تیمش را به گل برساند و در عین حال حضورش را هم در ترکیب اصلی مقابل نفت مسجد سلیمان در بازی بعدی تضمین کند .

اما از طرفی دیگر محسن یوسفی با ورودش به زمین خط دفاع فولاد رادر چندین  نوبت به هم ریخت .اوج کار او پاس بسیار خوبی بود که در دقیقه 93به  فرید بهزادی کریمی رساند اما کریمی قدر این توپ را ندانست و ضربه او با برخورد به ناصر سالاری گلر فولاد روانه کرنر شد.

یوسفی دریکی دیگر از صحنه های مهم این دیدار در دقیقه 90  با عبوراز مدافعان فولاد تعادلش را در محوطه جریمه فولاد از دست داد و نقش بر زمین شد و شاهو اصلانی قاضی این دیدار این صحنه را شبیه سازی تشخیص داد و با یک کارت زرد وی را جریمه  کرد . رضا مهاجری  هم در پی اعتراض به همین صحنه با کارت قرمز مواجه گردید و از زمین بازی اخراج شد.

به این ترتیب ماشین سازی بعد از باخت مقابل پیکان و تراکتور سازی ، سومین شکست خانگی را تجربه کرد  و همچنان 25 امتیازی در جایگاه نهم جدول باقی ماند.

 در واقع یکی از مشکلات  عمده این تیم عدم گلزنی است به طوری که  آنها در پنج بازی گذشته تنها یک گل زدند  و طبق آمار در هر بازی  میانگین 7/. گل در هر بازی را به ثبت رساندند.

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 50



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها