به گزارش خبرآنلاین لرستان، جاسم محمدی فارسانی” گفت : کمیته امداد یک نهاد بی نظیر در سراسر جهان است و مهمترین وظیفه آن ، پرورش نیروهای جهادی،  مومن و انقلابی است.

وی  ساعاتی پیش  در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ، به بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید مقام معظم رهبری به معنویت و اخلاق اشاره کرد و افزود: این بیانیه وظیفه ما را در خدمتگزاری به محرومین افزایش میدهد و با توجه به اینکه مخاطب این بیانیه جوانان هستند  و طیف وسیعی از جوانان تحت پوشش این نهاد هستند ، ایده پردازی و کارسازی یکی از مهمترین وظایف ما در حوزه جوانان است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد میتواند به عنوان بازویی برای اجرای این بیانیه باشد و از دیرباز سبک زندگی ایرانی اسلامی مورد توجه ما بوده است گفت : مقام معظم رهبری در این بیانیه نیز به سبک زندگی ایرانی اسلامی توجه خاص داشته است.

کمیته امداد یک نهاد بی نظیر است

محمدی فارسانی پرورش نیروهای جهادی ، انقلابی و مومن و ایجاد روحیه نشاط را مهمترین وظیفه کمیته امداد عنوان کرد و افزود : کمیته امداد یک نهاد بی نظیر است که مشابه آن در سراسر جهان وجود ندارد و نقش قلب را در بدنه نظام جمهوری اسلامی دارد و ما هم تا پای جان بر عهدی که برای خدمت رسانی به محرومان بستیم ، می مانیم.

مدیر کل کمیته امداد به مشکلات اقتصادی سال  ۹۷ اشاره کرد و با بیان اینکه امسال  میزان مراجعات مردم به کمیته امداد بیشتر بوده است گفت:  ما تمام توان خود را برای رفع نیازمندی محرومان به کار بستیم.

وی اظهار داشت : در طول چهل سال گذشته،  کمیته امداد، بیش از ۶۶ هزار شغل ایجاد کرده است،  بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ خانه برای محرومین ساخته است و بیش از ۴۷ هزار منزل را برای محرومین تعمیر کرده است.

محمدی فارسانی با بیان اینکه کمیته امداد در طول ۵ ماه گذشته، بیش از ۲۰ هزار خانوار را تحت پوشش قرار داده و امروز به بیش از ۹۳ هزار خانوار خدمت رسانی میکند گفت : صف جهیزیه به روز شده است و سال آینده همان سود ۳ و ۴ درصد را هم از تسهیلات نیازمندان حذف خواهیم کرد.

شفاف سازی درآمدهای امداد برای مردم

مدیر کل کمیته امداد اضافه کرد : درآمد ما برای سال ۹۷ ، ۵۳ میلیارد تومان برآورد شده بود اما با همت خیرین در طول ۱۱  ماه گذشته این مقدار ۶۲/۵ میلیارد تومان شده است و این درآمدها هم باید برای مردم شفاف سازی شود و موارد مصرفش تبیین شود.

محمدی فارسانی افزود : جشن نیکوکاری ۱۴ اسفند آغاز میشود ولی تا الان خیرین بیش از ۳/۵ میلیارد تومان به جشن نیکوکاری کمک کرده اند.

۴۶

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 65



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها