المپیاد ورزشی دانش آموزان کشور ازهفته اول مردادماه ۹۸ در رشته های فوتسال، شطرنج، تنیس روی میز، بدمینتون، هندبال، والیبال، دو و میدانی، شنا و ژیمناستیک  در استان های مازنداران، اردبیل، اصفهان، سمنان، چهارمحال بختیاری  آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

۱۷۸ دانش آموز البرزی در رشته های ورزشی یاد شده  به این دوره از مسابقات راهی شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت:  کاروان ورزشی دانش آموزان البرزی با گرامیداشت نام شهید مدافع حرم « عبدالرشید رشوند»  در مسابقات کشوری حضور پیدا کرد.

فرشید علیزاده روز چهار شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: دانش آموزان البرز در خجسته روز عید سعید غدیر خم مقام نایب قهرمانی تیمی مسابقات شنا دختران ۱۳ و ۱۴ سال کشور را که در استان چهارمحال بختیاری برگزار شد را از آن خود کردند.

وی تصریح کرد: دانش آموزان البرز در رشته ژیمناستیک نیز مقام نایب قهرمانی تیمی کشور  را در استان چهارمحال بختیاری به خود اختصاص دادند.

علیزاده  خاطرنشان کرد: کسب مدال های رنگین و مقام ارزشمند چهارمی تیمی در رشته دو و میدانی از دیگر افتخارات دانش آموزان البرز درالمپیاد ورزشی فرهنگی دانش آموزان کشور است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرزادامه داد: در رشته دو و میدانی تیم دانش آموزی البرز تنها با اختلاف یک امتیاز از تیم سوم ، مقام چهارم را در این دوره از مسابقات کشوری کسب کرد.

علیزاده اضافه کرد: کاپ اخلاق رشته شنا دانش آموزان دختر ۱۳ الی ۱۴ سال سراسر کشور نیز دراین المپیاد که در چهارمحال بختیاری برگزار شد به تیم دانش آموزی البرز اهدا شد.

وی بیان داشت: تندیس ارزشمند دوستدار محیط زیست ، المپیاد فرهنگی ورزشی دانش آموزان دختر دوره متوسطه اول که در رشته های شنا، ژیمناستیک و دومیدانی در استان چهارمحال بختیاری برگزار شد به دلیل عملکرد خوب و عالی در در حوزه زیست محیطی به دانش آموزان البرزی تعلق گرفت.

استان البرز ۴۶۰ هزار دانش آموز دارد.

46

hotnewsسایر5 سال پیش • dahio.com • 53



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها