به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ این مقام مسئول که به دعوت سرپرست کانون البرز جهت آشنایی با فعالیت‌های کانون و پروژه‌های در دست اجرا و با هدف توسعه‌ و تجهیز مراکز در این اداره کل حضور یافته بود، ضمن اشاره به اثربخشی فعالیت‌های کانون به عنوان حلقه‌ی ضروری اتصال حوزه‌ی آموزش و تعلیم و تربیت بر جدا نبودن کانون و دانشگاه فرهنگیان از بدنه‌ی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرده و گفت: ما معتقدیم هر پروژه‌ای که از دستگاه‌های فرهنگی به ثمر برسد به نفع هم استانی ها خواهد بود و در چارچوب قانون از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد.

مدیر کل نوسازی مدارس با اشاره به ظرفیت خیرین، از سرپرست و کارشناسان کانون خواست تا تلاش‌شان را برای دعوت و حضور خیرین و استفاده از ظرفیت افرادی که دغدغه‌ی کار فرهنگی را دارند، انجام دهند و افزود: حتما سازمان نوسازی مدارس استان نیز در این حوزه تلاش خواهد کرد.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که با بهره‌گیری از ظرفیت سازمان مدیریت، شهرداری‌ها، شورای شهر و … بتوان در جهت توسعه‌ و تجهیز مراکز کانون گام اساسی برداشت.

پور گلیان در پایان افزود: امیدواریم که با موافقت وزارتخانه آموزش و پرورش پروژه‌های عمرانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز به جهت پی گیری ساخت به سازمان نوسازی واگذار شود تا بتوان راحت‌تر امور را دنبال کرد.

مهری فلاح، سرپرست کانون البرز هم در ابتدای این دیدار ضمن معرفی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فعالیت‌های آن به معرفی برخی فعالیت‌ها و تعاملات با آموزش و پرورش از جمله طرح کانون – مدرسه، اجرای ویژه برنامه ی کتابخوانی گفت: کانون در راستای تعاملات با سازمان‌های مختلف و آموزش و پرورش با عنایت به ظرفیت‌های محدود فقط می‌تواند بچه‌ها را با این فضا آشنا کند اما اگر خواستار اثر بخشی فعالیت‌های تربیتی هستیم، می‌بایست از فعالیت چهره به چهره و مستمر مربی و عضو غافل نباشیم و این امر به واسطه‌ی توسعه‌ی مراکز کانون اتفاق خواهد افتاد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به تعداد اندک مراکز کانون در استان البرز به پروژه‌های نیمه‌کاره ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اشاره کرده و از تعاملات، مکاتبات و پی گیری‌های صورت گرفته برای توسعه‌ی مراکز در استان گزارش کوتاهی ارائه کرد.

سعیده ایران نژاد، کارشناس طرح‌های عمرانی کانون البرز نیز گزارش کاملی از پروژه‌ی ساختمان نیمه کاره کانون در مشکین دشت کرج و مشکلات این ساختمان بیان کرد.

در پایان این نشست هم که ظهر روز یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ برگزار شد، مقرر شد که تعاملات سازنده‌ای در سطوح مختلف به ویژه در حوزه‌ مشارکت ها، خیرین و امور فنی بین دو سازمان صورت پذیرد.

لازم به توضیح است محسن پور گلیان، مدیر کل نوسازی مدارس، قبل از برگزاری جلسه از مرکز فرهنگی، هنری شماره ۳ کانون در کرج، بازدید کرد.

۴۶

hotnewsخبر1 سال پیش • dahio.com • 5

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها