این روزهای کرونایی علاوه بر همه اتفاقات ناخوشایندی که داشت، برخی مزیت هم داشت که نمیشود آنها را نادیده گرفت. فرض کنید پیش از کرونا اگر میخواستید مهارتی تازه یاد بگیرید، چقدر عقبش می انداختید؟ چقدر موکولش میکردید به روزهای تعطیلی یا مرخصی از کار؟ اما حالا شرایط اینطور نیست. الان که بیشتر روزها یا قرنطینه هستیم یا کارمان به گونه ای شده که میتوانیم ساعات مشخصی را در خانه به سر ببریم، زمان بیشتری برای افزایش مهارت های خود داریم. افزایش مهارت برای پیدا کردن شغلی بهتر. اکنون در شرایط کرونا که امکان برگزاری کلاس حضوری وجود ندارد، مراکزی هستند که دوره های آنلاین برگزار میکنند. با این هدف که شما را مهیا کنند تا وارد بازار کاری جدید شوید. این شما و این هم دوره های آنلاین مرکز سلامت ایرانیان. 

مزایای دوره های آنلاین چیست؟

دوره های آنلاین از مزایای بسیار زیادی برخوردار است. در ادامه به برخی از این مزایا اشاره خواهیم کرد که میتوانید با استفاده از دوره های آنلاین تکنسین داروخانه و دستیار دندانپزشک، از این مزایای بهره مند شوید.

  • دوره های آنلاین این امکان را به اساتید میدهد تا به روشی موثرتر دروس خود را به دانشجوها انتقال دهند. ابزارهای مختلفی از جمله ویدئو، پی دی اف ها و پادکست ها وجود دارد که اساتید میتوانند با بهره گیری از آن، به خوبی درسشان را بدهند.
  • دوره های آنلاین همیشه و در هر زمان و مکان، قابلیت دسترسی دارند. شما هر جایی که باشید میتوانید در کلاس ها حاضر شوید و از مفاهیمی که ارائه میشود، بهره ببرید.
  • از دیگر مزایای مهم دوره های آنلاین، هزینه پایین کلاس های آن است. شما با پرداخت هزینه ای کاملا منصفانه میتوانید از دوره های مختلف بهره ببرید. دیگر نیازی نیست نگران هزینه های رفت و آمد، غذا یا هر چیز دیگری باشید. حتی اگر در شهر مقصد زندگی نمیکنید هم باز هم امکان استفاده از کلاسها برایتان فراهم است.
  • دوره های آنلاین از آنجایی که این امکان را به شما میدهد تا در هر جایی که هستید در آن شرکت کنید، امکان مشارکت افراد را تا حد زیادی بالا میبرد و احتمال این که کسی کلاس را از دست بدهد به شدت کاهش می یابد.

چه دوره های آنلاینی را پیشنهاد میکنیم؟

چالش انتخاب این که کدام دوره آنلاین مناسب است و اصلا چه متر و معیاری برای انتخاب وجود دارد، چالش بسیار مهمی است. باید حتما به آن توجه کرد. به هر حال قرار نیست هزینه و وقت خود را صرف فراگرفتن مهارتی کنید که هیچ فایده ای برایتان نخواهد داشت. دوره های آنلاینی که پیشنهاد میکنیم، دوره های آنلاین دستیار دندانپزشک و تکنسین داروخانه مرکز سلامت ایرانیان است. شما با شرکت در این دوره ها، فراخواهید گرفت که چگونه دستیار دندانپزشک و تکنسین داروخانه خوبی باشید. هرکدام از این دوره ها را که انتخاب کنید، مسیرتان متفاوت خواهد بود و مطمئن باشید، بازار کار بسیار خوبی برای این مهارت ها وجود دارد که بعد از اتمام دوره و دریافت مدرک، دیگر نیازی نیست نگران پیدا کردن کار باشید. 

دوره آنلاین دستیار دندانپزشک

با شرکت در دوره آنلاین دستیار دندانپزشک، شما در طول پروسه کلاس ها، می آموزید که دستیار دندانپزشک چه وظایفی دارد و چطور باید وظایف خود را انجام دهد. از کمک رساندن به دندانپزشک در طول پروسه درمانی مختلف گرفته تا تهیه رادیوگرافی از دندان و چیزهایی از این قبیل جزو وظایف دستیار دندانپزشک قرار میگیرد. فراموش نکنید، کاری که قرار است سراغش بروید، کلی کار مختلف را زیرمجموعه خود قرار میدهد. باید حواستان به همه چیز باشد و در مطب دندانپزشک شما کارهای زیادی دارید که باید انجام دهید. 

دوره آنلاین تکنسین داروخانه

اگر تا به حال اطرافیانتان به شما میگفتند آچار فرانسه، باید بگوییم این شغل، مناسب شما خواهد بود. به هر حال صفت آچار فرانسه برای آنهایی است که بتوانند از پس انجام چند کار بربیایند. این شغل هم تا حد زیادی به مهارت های مختلفی نیاز دارد. از صحبت با مراجعین داروخانه و خواندن نسخه های آنها گرفته تا کنترل موجودی داروخانه و تماس برای تهیه داروها بر عهده شماست. کارهای مختلف دیگری مثل صحبت با بیمه برای دریافت هزینه ها را هم در بین همه اموری که گفتیم لحاظ کنید. بازار کار بسیار خوبی برای این شغل و مهارت وجود دارد که با اتمام دوره آنلاین تکنسین داروخانه و دریافت مدرک میتوانید در آن شرکت کنید. 

از کجا شروع کنیم؟

اول از همه این را بگوییم که مرکز سلامت ایرانیان، دوره های آنلاین خود را با کیفیت بسیار بالایی ارائه میکند. یعنی هیچ تفاوتی میان یادگیری شما در کلاس های حضوری و آنلاین وجود نخواهد داشت چه بسا به صورت آنلاین کلی مزیت هم به شما ارائه میشود. حالا تنها کاری که لازم است بکنید، این که وارد وبسایت مرکز سلامت ایرانیان شوید. در دوره های آنلاین آن شرکت کنید و سپس با دریافت مدارک معتبر آن که قابلیت ترجمه برای کشورهای دیگر را هم دارند، آماده ورود به بازار کار شوید. به همین سادگی.

drsalamatسلامت3 سال پیش • dahio.com • 19

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها