فاکس قصد تولید اسپین‌آف‌های مختلفی از دنیای X-Men «مردان ایکس» را داشت، که یکی از آن‌ها فیلم Gambit «گمبیت» با بازی چنینگ تیتوم (Channing Tatum) بود. با توجه به صحبت‌های سایمون کینبرگ (Simon Kinberg) تهیه کننده و نویسنده‌ی فرنچایز X-Men و کارگردان فیلم Dark Phoenix «دارک فینیکس» فیلم Gambit هم‌اکنون در حال ارزیابی توسط دیزنی است. در ادامه خبر با روژان همراه باشید.

کینبرگ در این باره گفته است:

تمام فیلم‌های فاکس در حال ارزیابی توسط دیزنی هستند. ایده‌ی بازی کردن تیتوم در نقش گمبیت را خیلی دوست دارم. به نظرم فیلمنامه‌ی خیلی خوبی برای این فیلم داریم و به نظرم چنینگ برای بازی در این نقش زاده شده است. این شخصیتی است که من از بچگی او را دوست داشتم و می‌دانم که طرفداران هم همین حس را نسبت به او دارند. پس امیدوارم این فیلم ساخته شود.

شخصیت‌های مارولی که قبلا تحت کنترل فاکس بودند، مخصوصا ددپول دوباره زیرنظر استودیوی مارول قرار می‌گیرند، که به جهش‌یافته‌ها و شخصیت‌های دیگری مثل چهار شگفت‌انگیز و موج‌سوار نقره‌ای این اجازه را می‌دهد با دنیای سینمایی مارول کراس‌اور داشته باشند. کینبرگ در این باره هم گفته است:

حالا شاهد ترکیب و ادغام‌های زیادی خواهیم بود و من کاملا با آن موافقم. یکی از شخصیت‌هایی که دوست دارم در فیلم‌های X-Men ببینم مرد آهنی یا یکی از اهالی واکاندا است. من عاشق رابرت داونی جونیور هستم و قبلا با او همکاری داشته‌ام. من از کاری که او با این شخصیت می‌کند خیلی خوشم می‌آید. به نظرم او در اولین فیلم Iron Man «مرد آهنی» لحن کلی دنیای سینمایی مارول را تعیین کرد. پس حضور مرد آهنی در فیلمی از دنیای X-Men یا سروکله زدن او با ددپول خیلی هیجان‌انگیز است.

کارگردانی Gambit از وپرت وایت (Rupert Wyatt) به داگ لیمان (Doug Liman) و سپس به گور وربینسکی (Gore Verbinski) سپرده شد. پس از اینکه این فیلم بدون کارگردان شد، تیتوم بازیگر و تهیه‌کننده‌ی این فیلم اعلام کرد دوست دارد کارگردانی این فیلم را انجام داده و آن را به اولین تجربه کارگردانی خودش تبدیل کند.

وایت به تازگی گفته بود تولید فیلم Gambit به دلیل ریبوت Fantastic Four ساخته‌ی جاش ترانک (Josh Trank) از مسیر خارج شد که در سال ۲۰۱۵ به یک افتضاح کامیک‌بوکی تبدیل شده بود. وایت در این باره گفته بود:

ما خیلی به تولید فیلم نزدیک بودیم. اما مسئله‌ی اصلی در مورد بودجه بود. بودجه‌ی فیلم کافی نبود. همه‌ی شما درباره‌ی سیاست‌های این صنعت اطلاع دارید. Fantastic Four به تازگی توسط فاکس منتشر شده بود و به شکستی تجاری تبدیل شد، پس بودجه‌ی ما به همین دلیل به اندازه‌ی قابل توجهی کاهش یافت. بنابراین مجبور بودیم فیلمنامه را برای تطابق با بودجه‌ی جدید بازنویسی کنیم، اما خیلی به تولید فیلم نزدیک بودیم بنابراین موفق به این کار نشدیم.

دیگر اسپین‌آف‌های دنیای X-Men که قبل از تصاحب فاکس توسط دیزنی در حال توسعه بودند شامل Multiple Man با بازی جیمز فرانکو (James Franco) و پروژه‌ای مخفی به نویسندگی برایان مایکل بندیس (Brian Michael Bendis) است که احتمال می‌رود فیلم Kitty Pryde «کیتی پراید» باشد.

Comicbook

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 53



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها