احتمالا در اطراف خود، زنانی را می شناسید که با ورزش منظم، مراقب سلامتی و ظاهر خود هسستند.

به گزارش سرویس ترجمه ، دو حالت وجود دارد، یا از آن ها متنفرید، یا دوست دارید همیشه از آن ها برای سبک زندگی خود الگو بگیرید، اما به دلایل مختلفی تا به حال نتوانسته اید.

در اینجا به شما ده راز از سبک زندگی این زنان به شما می گوئیم تا برای تصمیم گیری، مصمم تر شوید.

تمرین کنید برای این که احساس خوبی داشته باشید. اگر تصور کنید انجام هر حرکت ورزشی باید دقیق و کامل باشد، احتمالا زود دلسرد می شوید. یک متخصص ورزشی می گوید به حای اینکه روی فشار بیش از اندازه بر بدن خود تمرکز کنید، روی این موضوع تمرکز کنید که از انجام حرکت ورزشی لذت ببرید و به اندازه کافی از آن حس خوب دریافت کنید.

 

اجازه دهید حرکات ورزشی الهام بخش شما باشند. برخی می گویند زمان ورزش کردن، به صد ها چیز مختلف فکر می کنم و برخی دیگر می گویند، برعکس، بهترین لحظات و خلاق ترین زمان ها، ساعتی است که ورزش می کنم. یکی از ایده هایی که می توانید از ورزش کردن الهام بگیرید و انگیزه شما بیشتر شود، عرق کردن است. شما هم روش خود را پیدا کنید.

 

فعالیت های مورد علاقه خود را انتخاب کنید. پرداختن به ورزش مورد علاقه، انگیزه شما را افزایش می دهد. اگر به دوچرخه سواری علاقه دارید و از آن لذت می برید، فعالیت خود را به ورزش کردن در باشگاه محدود نکنید.

 

مربی خصوصی بگیرید. داشتن یک مربی شخصی و برنامه تمرینی و غذایی مخصوص خود شما، انگیزه شما را در طول مسیر حفظ خواهد کرد. داشتن یک مربی، احساس مسئولیت را در شما بر می انگیزد و به شما در رسیدن به یک هدف مشخص، کمک می کند.

 

برنامه هفتگی داشته باشید. داشتن یک برنامه زمانی مشخص پیش از شروع هفته، به شما کمک می کند که ورزش و تمرین را جدی تر پیگیری کنید. از قبل برنامه ریزی کنید که چه روزی و چه ساعتی تمرین خواهید کرد.

 

زمان هایی را انتخاب کنید که بیشترین سطح انرژی را دارید. اگر زمان هایی را برنامه ریزی کنید که سطح انرژی شما ژایین است، احتمالاً زودتر دلسرد می شوید. بررسی کنید که چه زمان هایی از روز برای انجام تمرینات ورزشی شما مناسب تر است.

 

افراد با انگیزه و ورزشکار را دور خود جمع کنید. افرادی که بی انگیزه هستند و در تصمیم خود مصمم نیستند، برای همراهی شما اصلا گزینه های خوبی نخواهند بود. برعکس، می توانید از افراد با انگیزه و کسانی که مدت بیشتری است ورزش می کنند، الهام بگیرید.

 

به روز باشید. اطلاعات خود را از دنیای ورزش، تمرین، تناسب اندام و رژیم های غذایی به روز نگه دارید. به این ترتیب انگیزه شما در طی مسیر بیشتر حفظ خواهد شد.

 

هدفمند ورزش کنید. داشتن هدف مخشص به شما کمک می کند با انگیزه بیشتری ادامه دهید. رسیدن به وزن یا اندام ایده آل، کاهش وزن مشخص و تقویت عضلاتی خاص در زمانی مشخص می توانند اهداف شما باشند.

 

به ورزش به عنوان یک منبع انرژی نگاه کنید. باور کنید یا نه، ولی ورزش بیشتر از یک فنجان قهوه صبحگاهی به شما انرژی خواهد داد. ورزشکاران حرفه ای می گویند ورزش سوخت زندگی آن هاست.

 

در خانه هم ورزش کنید. ورزش را به یک مکان خاص محدود نکنید. اگر فرصت رفتن به باشگاه را ندارید، با تجهیزات کم و حتی در خانه می توانید برخی تمرینات ورزشی را انجام دهید.

 

ورزش، درمان طبیعی استرس است. ورزش می تواند عملکرد ذهن، بدن و روح شما را بهبود بخشد.  روزهای پر استرس و روزهایی که به تمرکز بیشتری نیاز دارید، با ورزش استرس خود را کنترل کنید.

 

 

منتشر شده در besthealthmag دسامبر ۲۰۱۸

ترجمه از گلنوش محب علی

 

hotnewsسلامت5 سال پیش • dahio.com • 62



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها