راهپیمایی اعلام انزجار از سیاست‌های آمریکا و استکبار جهانی در منطقه و جهان و همچنین تجدید بیعت دوباره با آرمان‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، ولایت‌فقیه و شهیدان انقلاب و حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در شهرها و روستاهای مختلف کشورمان باشکوه خاصی برگزار شد.

مردم ایران اسلامی کوچک و بزرگ، پیر و جوان پس از نماز جمعه در مسیرهای منتهی به مصلاهای نماز جمعه ضمن برپایی راهپیمایی پرشور، از سیاست‌های تروریستی آمریکا در جهان و منطقه ابراز انزجار کردند.

امروز راهپیمایی برای حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به صورت سراسری و هم‌زمان بعد از نماز جمعه در نزدیک به ۴۰ نقطه استان تهران برگزار شد.

امت مؤمن و ولایی شهریار در یک حرکت مردمی برای حمایت از اقدام شجاعانه سپاه در شکستن هیمنه پوشالی آمریکا به خیابان‌ها آمدند.

یکی از راهپیمایان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ما برای پشتیبانی از مؤلفه‌های قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی به میدان آمدیم، تا نشان دهیم، از سربازان مدافع وطن در تقابل با دشمنان کینه‌توز حمایت می‌کنیم و مجاهدت‌های خالصانه و شبانه‌روزی نیروهای مسلح را قدر می‌دانیم.

وی که جوانی ۲۵ ساله بود، اضافه کرد: امروز حضور مثال‌زدنی و حماسی مردم در این راهپیمایی نشان داد، که مردم بیش از پیش قدردان حافظان امنیت کشور هستند.

در شهر قدس نیز مردم انقلابی این شهرستان به میدان آمدند، تا با خانواده‌های داغدار هواپیمای مسافربری «تهران- کی‌اف» ابراز همدردی و هتاکی‌های بی‌شرمانه ساختارشکنان و وقاحت سفیر خبیث انگلیس را تقبیح کنند.

امروز فریادهای بلند «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»،و «مرگ بر اسرائیل»، «منافق بداند خون سردار می‌ماند» در محکومیت جنایات غربی‌ها در به شهادت رساندن سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شیطنت‌های اخیر در برخی اقدامات ساختار شکنانه در شهر قدس سر داده شد.

2727

hotnewsسایر4 سال پیش • dahio.com • 13

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها