راه های لاغر شدن سریع د رخانه

۱٫ صبحانه بهتر تهیه کنید.

راههای لاغری

تمام وعده های غذایی مهم هستند، اما صبحانه به شما کمک می کند روز خود را در مسیر درست شروع کنید. بهترین و صبحانه، شما را سیر می کند و شما را برای روز آماده می کند. بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ کالری در طول صبحانه مصرف کنید و سعی کنید صبحانه شما حاوی پروتئین بدون چربی (مانند تخم مرغ، لوبیا، ماست یونانی، آجیل یا کره آجیل) و فیبر (سبزیجات ، میوه، و یا ۱۰۰٪ غلات کامل) باشد. 

۵ خواص گل محمدی برای لاغری


۲٫ اولویت دادن به غذاهای واقعی و کامل.

اطمینان حاصل کنید که همه چیزهایی که می خورید کامل هستند و غذاهای فراوری شده و کنسروی مصرف نکنید. از آنجا که نمک یک ماده نگهدارنده است، این مواد غذایی غنی از سدیم هستند. تمام چیزهایی که می خورید تازه باشند. بنابراین میوه ها و سبزیجات تازه، غلات کامل، لبنیات کم چرب و پروتئین بدون چربی تازه مصرف کنید.

۱۲ نکته مهم در لاغری موضعی با کویتیشن


۳٫ حد خود را با نمک بدانید.

هنگامی که برای خرید میان وعده می روید، محصول “کم سدیم” که دارای ۱۴۰ گرم یا کمتر سدیم است خریداری کنید.

سرکه سیب و لاغری شکم: زمان و طریقه مصرف آن


۴٫قهوه

راه های لاغر شدن در خانه

روز خود را با یک فنجان قهوه شروع کنید. کافئین یک دیورتیک طبیعی و منبع عالی آنتی اکسیدان ها است که سلول های شما را از آسیب محافظت می کند. با توجه به دستورالعمل های غذایی سال ۲۰۱۵ برای آمریکایی ها، می توانید روزانه ۴۰۰ میلی گرم قهوه مصرف کنید.

چای نیز یک دیورتیک طبیعی است. در واقع: هنگامی که یک مطالعه به مقایسه اثر متابولیکی چای سبز (عصاره) با داروی پلاسبو پرداخته است، محققان دریافتند مصرف کنندگان چای سبز حدود ۷۰ کالری اضافی در یک دوره ۲۴ ساعته سوزانده اند.

۶ نکته مهم درباره دستگاه لاغری ال پی جی (LPG)+هزینه هر جلسه


۵٫ حذف نوشیدنی های شیرین

نوشیدن آبمیوه یا نوشیدنی قهوه کارامل دار مانند مصرف سبزیجات باعث سیری نمی شود. بنابراین مصرف آبمیوه، نوشابه، قهوه شیرین و چای و نوشابه های الکلی را کنترل کنید.

۲۶ قرص لاغری موجود در ایران+لیست قیمت


۶٫ غذاهای تند بخورید

این غذاها واقعا می تواند به کاهش کالری کمک کند. به این دلیل است که کپسایسین، ترکیبی که در فلفل یافت می شود، باعث افزایش میزان انتشار هورمون های استرس مانند آدرنالین می شود که می تواند توانایی شما برای سوختن کالری را افزایش دهد. 

۷ ورزش برای لاغری بغل ران


۷٫ بخوابید

شاید خنده دار به نظر برسد، اما کم خوابی باعث چاقی می شود. تحقیقات زیادی وجود دارد که نشان می دهد کم خوابی باعث کاهش سوخت و ساز بدن می شود. 

یک رژیم لاغری سریع هفته ای ۳ کیلو با ورزش


۸٫ موادغذایی که می خورید را بنویسید

تحقیقات نشان می دهد افرادی که به یادداشت موادغذای که می خورند می پردازند کاهش وزن خواهند داشت. 

۵ دمنوش برای لاغری شکم و پهلو


۹٫ پیاده روی 

راه لاغری در خانه

ورزش در هر زمان برای شما مفید است. اما فعالیت های شبانه ممکن است به خصوص مفید باشد زیرا متابولیسم با نزدیک شدن به انتهای روز کاهش می یابد. سی دقیقه فعالیت هوازی قبل از شام باعث افزایش میزان متابولیسم شما می شود و ممکن است این افزایش متابولیسم را برای دو یا سه ساعت دیگر بالا نگه دارد. 

۸ رژیم لاغری سریع و موثر


۱۰٫ وعده غذایی را از دست ندهید.

از دست دادن وعده غذایی باعث کاهش وزن نمی شود. روزانه سه وعده غذایی اصلی و دو میان وعده غذایی مصرف کنید و بین وعده های غذایی بیش از ۴ ساعت زمان نباشد زیرا این مسئله باعث کاهش متابولیسم بدن می شود.

۹ داروی گیاهی برای لاغری


۱۱٫ نوشیدن آب

نوشیدن آب به کاهش سدیم بیش از حد کمک می کند. همچنین می توانید مواد غذایی غنی از آب مصرف کنید. خیار، گوجه فرنگی، هندوانه، مارچوبه، انگور، کرفس، آناناس و … دارای خواص دیورتیک هستند که به دلیل داشتن محتوای فیبر بالا به جلوگیری از کم آبی بدن کمک می کنند.

رژیم پروتئین برای لاغری


۱۲٫ غذای غنی از مواد معدنی

راه لاغری شدن در خانه

پتاسیم، منیزیم و کلسیم می تواند برای تنظیم سدیم مفید باشد. غذاهای غنی از پتاسیم شامل سبزیجات برگ دار، بیشتر غذاهای نارنجی (پرتقال، سیب زمینی شیرین، هویج، خربزه)، موز، گوجه فرنگی و سبزیجات از خانواده کلم به خصوص گل کلم. لبنیات کم چرب، آجیل و تخمه ها نیز می تواند به افزایش متابولیسم شما کمک می کند. آنها همچنین به مجموعه ای از مزایای بهداشتی اضافی نظیر کاهش فشار خون، کنترل قند خون و کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن مرتبط است.

رژیم لاغری سه روزه سریع


۱۳٫ تبلیغات را نادیده بگیرید

تبلیغات مختلف در خصوص روش های کاهش وزن را نادیده بگیرید. 

بهترین ورزش برای لاغری سریع شکم و پهلو


۱۴٫ به خودتان فشار نیاورید 

می دانید رژیم غذایی کامل وجود ندارد، اما بسیاری از ما هنوز نمی توانیم از خواسته خود برای کاهش وزن بگریزیم و گاهی رژیم غذایی سنگینی انتخاب می کنیم که بیش از حد ما را محدود می کند. سعی کنید همه چیز بخورید. اما مراقب کالری مصرفی باشید و از خوردن غذاهای مختلف لذت ببرید (تست BMI لاغری). 

 www.goodhousekeeping.com

drsalamat • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 103



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها