به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، شهبازی در نشست تخصصی با اصحاب رسانه با موضوع پیشنهادات و راهکارهای اهالی رسانه در برنامه ریزی های استانی دولت در سال ٩٨ ، افزود: این نشست فرصت ارزشمندی بود که در خدمت کسانی باشیم که جدا از نگاه ها و گرایش های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و… دور یک میز برای تبادل نظر در جهت رشد و تعالی استان جمع شده ایم.
وی با تاکید بر اینکه بر گردش آزاد اطلاعات اعتقاد راسخ دارم، ادامه داد: مردم حق دارند که از تمامی تحولات و موضوعات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی آگاه باشند.
*برای تمامی کسانی که صاحب قلم و اندیشه هستند احترام قائل هستم/همواره از مدیران خواسته ام که پاسخگوی رسانه ها برای تنویر افکار عمومی باشند
شهبازی گفت: برای تمامی صاحبان قلم و اندیشه که در چارچوب قانون و رعایت حقوق شهروندان صحبت می نویسند و صحبت می کنند، احترام قائل هستم.
وی افزود: اکنون فرمانداران و مدیران کل استانداری جلسات بسیار مهمی دارند ولی از آنها خواستم تا در این جلسه به احترام اصحاب رسانه حضور داشته باشند چراکه همواره پاسخگویی مدیران به مردم را مورد تاکید و توصیه قرار داده ام.
*کارگروهی برای بررسی راهکارهای ارائه شده توسط اصحاب رسانه، تشکیل می شود
استاندار البرز اضافه کرد: یکی از اولویت های ده گانه دولت تدبیر و امید گردش آزاد اطلاعات است که رسانه ها در این راستا نقش اساسی را ایفا می کنند.
وی گفت: به طور قطع کارگروهی برای بررسی پیشنهادات و راهکارهای ارائه شده توسط اصحاب رسانه در این جلسه، تشکیل خواهد شد.
*طی 4 ماه هر 10 روز یک مقام ملی مهمان البرز بود/دولت با احترام به اصحاب رسانه، گردش آزاد اطلاعات را حمایت می کند
شهبازی افزود: البرز استانی با ظرفیت های فراوان است که با توجه به جایگاهش باید از توجه ویژه ملی برخوردار شود از این رو به طور متوسط از زمان حضورم هر 10 روز از یک مقام ملی جهت بررسی موضوعات مختلف در استان دعوت کردم.
وی عنوان کرد: در هزاره سوم هر تلفن همراه یک رسانه است از این رو دولت نیز با احترام به صاحبان قلم، گردش آزاد اطلاعات را تا جایی که به حقوق شهروندی دیگران تعرض نشود، حمایت می کند.
* رسانه ها، مهمترین رکن تحکیم وحدت، همدلی و انسجام بین مردم و مسئولان هستند
استاندار البرز گفت: با گسترش فعالیت رسانه ها به مدد فناوری های نوین، دولت ها می دانند که به صورت مکرر و مستمر توسط افکار عمومی رصد می شوند.
وی افزود: رسانه ها، مهمترین رکن تحکیم وحدت، همدلی و انسجام بین مردم و مسئولان هستند تا از این بزنگاه تاریخی گذر کنیم.
*از نقد منصفانه بر عملکردمان استقبال می کنیم/مدیران و فرمانداران نباید برای نقد عملکردشان در مقابل رسانه ها اقامه دعوی کنند
شهبازی خاطرنشان کرد: خبرنگاران می توانند آزادانه عملکرد استاندار را نقد، تشویق و… کنند و بعنوان دستور اداری از سوی نماینده عالی دولت در استان از مدیران انتظار دارم خود را در معرض انتقادات و پیشنهادات قرار دهند و به دلیل نقد دستگاه و عملکردشان نباید علیه رسانه ای اقامه دعوی کنند.
وی گفت: شان رسانه ها بسیار بالا است از این رو برای رفاه آنها در جهت پوشش اخبار تدابیر لازم را خواهیم داشت.
استاندار البرز افزود: کار اطلاع رسانی و خبرنگاری بسیار خطیر است که با هیچ متاع و هدیه ای قابل جبران نیست چراکه گاهی در سخت ترین شرایط این رسالت بزرگ را انجام می دهند.
*البرز مانند نگین انگشتری عقیق در کشور می درخشد
وی ادامه داد: البرز بعنوان نگینی درخشان در کشور است و در همایش استانداران بخشی از ظرفیت های این استان برشمرده شد و استانداران سابق نیز به طور قطع برای آبادانی البرز مسئولیت پذیرفتند.
شهبازی گفت: البرز مانند نگین یک انگشتر عقیق می درخشد و در تلاش هستیم که ظرفیت های این استان را شکوفا کنیم.
*از ظرفیت بانوان و جوانان توانمند برای اداره استان بیشتر استفاده می کنیم
وی افزود: درصدد بهره برداری از ظرفیت بانوان و جوانان در اداره استان هستیم چراکه به این سرمایه انسانی ارزشمند عقیده راسخ داریم.
* اتاق فکر متشکل از فعالان مطبوعات و رسانه ها در البرز تشکیل می شود
استاندار البرز اضافه کرد: اتاق فکر متشکل از فعالان مطبوعات و رسانه ها در البرز تشکیل می شود.
وی گفت: در البرز خطوط کاذب و مرزبندی های دروغین که به اساس و ثبات نظام سیاسی آسیب وارد می کند را کنار می زنیم و همه با نگرش ها و افکار مختلف در سایه اتحاد و انسجام درصدد رشد و تعالی البرز هستیم.
***از رسانه های درخواست دارم توفیقات البرز را نشر دهند تا استان را به سوی پیشرفت بیشتر سوق دهیم
دکتر شهبازی افزود: از رسانه ها درخواست دارم که با توجه به ظرفیت های کم نظیر استان در این شرایط که استکبار بر علیه نظام برنامه ریزی می کند، اخبار دستاوردها و توفیقات استان را به بیرون نشر دهند.
وی گفت: اکنون با مدیریت استکبار از طریق رسانه های خود، هر کجا صحبت از ناکامی است پای کشورهای جهان سوم در میان است و هر کجا دموکراسی و آزادی مطرح می شود از کشورهای اروپایی و آمریکایی یاد می شود که در واقع این گونه نیست.
استاندار البرز افزود: زمانی که می توانیم البرز را به سوی پیشرفت و توسعه سوق دهیم چرا با اخبار منفی در این روند اختلال ایجاد کنیم، البرز استانی توانمند در جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی است که باید این ظرفیت را اطلاع رسانی کرد.

46

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 71



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها