نوریاتو: سایت انجمن عکاسی میراث فرهنگی در گردهمایی اعضای این انجمن عصر دوشنبه ۳۱ تیر در کافه تماشاخانه ایرانشهر رونمایی شد.

به گزارش نوریاتو به نقل از روابط عمومی انجمن عکاسی میراث فرهنگی، در گردهمایی اعضای انجمن عکاسی میراث فرهنگی سایت این انجمن به نشانی chpsi.it رونمایی شد.

 

مسعود زنده روح کرمانی رئیس هیأت مدیره انجمن عکاسی میراث فرهنگی در این مراسم گفت: در یک سال و نیم گذشته سعی شد تا ساختار و نظمی در انجمن برقرار شود و امور اداری و عضویت افراد دیجیتال شود. سایت انجمن عکاسی میراث فرهنگی در این راستا راه اندازی شد و عضویت افراد از طریق سایت انجام می‌شود و اعضای انجمن در سایت صفحه‌ای دارند که درخواست داریم اطلاعات خود را درباره فعالیت‌ها، آثار، نمایشگاه‌ها و … در سایت تکمیل کنند.

 

وی بیان کرد: عصرانه عکاسی از برنامه‌های انجمن است که با همکاری سازمان نوسازی اراضی عباس آباد ۱۸ مرداد ماه در پل طبیعت برگزار می‌شود. این برنامه در سه محور معماری و فضاهای شهر، طبیعت و چشم اندازهای طبیعت و مردم برگزار می‌شود و اعضای انجمن می‌توانند برای شرکت در این برنامه در سایت انجمن ثبت نام کنند.

 

رئیس هیأت مدیره انجمن عکاسی میراث فرهنگی در ادامه گفت: تفاهم نامه‌ای بین انجمن و امور پایگاه‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برقرار شده است که بر اساس آن اعضای انجمن با معرفی انجمن می‌توانند از امکانات پایگاه‌های میراث فرهنگی استفاده و عکاسی کنند.

 

زنده روح کرمانی افزود: سال گذشته تفاهم نامه‌ای بین انجمن عکاسی میراث فرهنگی و انجمن دوستی ایران و فرانسه امضا شد و بر اساس این تفاهم نامه همکاری‌هایی برای ثبت جهانی میراث ایران خواهیم داشت و کتاب مشترکی با همکاری انجمن عکاسی میراث فرهنگی و انجمن دوستی ایران و فرانسه تهیه خواهد شد.

 

علیرضا بای مدیرکل روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این مراسم گفت: کاری که عکاسان میراث فرهنگی انجام می‌دهند ثبت فرهنگ و تاریخ است و عکاسان میراث فرهنگی انتقال‌دهنده فرهنگ و تاریخ و تمدن از نسلی به نسلی دیگر هستند.

 

بای افزود: سازمان میراث فرهنگی آمادگی دارد تا با اعضای انجمن عکاسان میراث فرهنگی برای به تصویر کشیدن آثار فرهنگی تاریخی و جاذبه‌های گردشگری کشور همکاری‌های لازم را انجام دهد. جاذبه‌های گردشگری بی نظیر و نیز آثار فرهنگی تاریخی زیبایی داریم که می‌توان از دریچه دوربین عکاسی آنها را به علاقه مندان و عموم مردم معرفی کرد.

 

در این مراسم تعداد زیادی از اعضای انجمن عکاسی میراث فرهنگی و عکاسان، مدیران شرکت‌های تجهیزات عکاسی، معاون گردشگری سازمان نوسازی اراضی عباس آباد و مدیرکل روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری حضور داشتند.

 

اکبر عالمی، کامران عدل، سیف الله صمدیان، سیمون آیوازیان، علی قلم سیاه، اسماعیل عباسی، فرزاد هاشمی، جاسم غضبانپور، افشین بختیار، امیرعلی جوادیان و … در این مراسم حضور داشتند.

نوشته سایت انجمن عکاسی میراث فرهنگی رونمایی شد اولین بار در مجله نوریاتو | رسانه جامع هنرهای تجسمی پدیدار شد.

hotnewsعکس, فرهنگ و هنر5 سال پیش • dahio.com • 160



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها