به گزارش خبرآنلاین، امیر سرخوش، در مورد قهرمانی رقابت های اسنوکر شش توپ جهان گفت: اولین دوره مسابقات اسنوکر شش توپ به میزبانی کشور قطر برگزار شد که سطح بسیار بالایی داشت.

وی در ادامه افزود: ۱۲کشور در این دوره از رقابت ها حضور داشتند که از بازیکنان منتخب خود استفاده می کردند. شرکت کنندگان در این تورنمنت نماینده قاره ها بودند.

قهرمان بیلیارد ایران در ادامه تصریح کرد: ۳۲ بازیکن در جدول اصلی رقابت ها حاضر بودند و ۲۶ بازیکن هم در رقابت های مقدماتی شرکت کرده بودند تا به جدول اصلی راه پیدا کنند. مسابقات در چهار روز برگزار شد که در ابتدا گروهی بود و سپس به مرحله حذفی رسیدیم.

سرخوش در ادامه خاطرنشان کرد: به یاری خدا توانستم در این مسابقات مقام اول را کسب کنم. در فینال هم رقیب بسیار سرسختی داشتم از کشور تایلند که در تورنمنت های جهانی مقام قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کرده بود. شکست دادن این حریف آن هم در بازی فینال کار راحتی نبود.

وی ادامه داد: بازی فینال مقابل حریف تایلندی بسیار نزدیک بود. ابتدا ۵ بر ۲ از رقیب خودم عقب افتادم ولی در ادامه با نتیجه ۷ بر ۶ موفق به پیروزی شدم.

قهرمان بیلیارد ایران در مورد جایگاه این ورزش در کشور و استان البرز گفت: با حمایت رسانه های دیداری و نوشتاری، شاهد رونق ورزش بیلیارد در کشور هستیم. در مسابقات آسیایی تبریز به خوبی شاهد استقبال از ورزش بیلیارد بودیم که بنده نیز در این رقابت ها توانستم مقام قهرمانی را کسب کنم.

وی در ادامه تصریح کرد: از وضعیت باشگاه ها به خوبی می توانیم به این موضوع برسیم که استقبال مردم از ورزش بیلیارد بسیار مطلوب است. در حال حاضر اکثر سانس های باشگاه ها با حضور علاقه مندان بسیاری برگزار می شود.

سرخوش در مورد اینکه چند سال است در ورزش بیلیارد فعالیت می کند گفت: بنده حدود ۱۷سال است که بیلیارد بازی می کنم. از سن ۱۰سالگی جذب این رشته ورزشی شدم

وی در مورد مقام های دیگری که از رقابت های بین المللی و داخلی کسب کرده است افزود: به همراه سهیل واحدی در رقابت های دو نفره آسیا صاحب عنوان شدیم. بنده شش دوره به مقام قهرمانی آسیا رسیدم و در داخل کشور نیز رنکینگ یک را در اختیار دارم.

قهرمان بیلیارد ایران در مورد دورنمای ورزش بیلیارد در کشورمان تصریح کرد: یا حمایت های فدراسیون می شود دورنمای خوبی را برای این رشته ورزشی متصور شد. مطمئنا در ادامه خبرهای خوب بیشتری را از بیلیارد ایران خواهیم شنید.

وی ادامه داد: از حمایت های هیات بیلیارد استان البرز و آقای کربلایی هم تشکر ویژه ای دارم که همیشه پشتیبان بنده بودند تا بتوانم پله های ترقی را طی کنم.

۴۶

hotnewsسایر5 سال پیش • dahio.com • 148



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها