به گزارش خبرآنلاین سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی در نخستین همایش ملی پرچمداران انقلاب اسلامی که در سالن همایش‌های غدیر برگزار شد، عنوان کرد: روحانیت دارای رسالت سنگینی در نظام و انقلاب اسلامی است.

اهم سخنان وی به نقل از خبرگزاری ها به شرح زیر است:

* قطب جدید قدرت فرهنگی و تمدنی جهان با محوریت ایران اسلامی تا چند دهه آینده در دنیا محقق می‌شود و تمدن نوین اسلامی با پرچم داری ایران در دنیا تحقق می‌یابد.

* تفکر انقلابی تمامی توطئه‌های آمریکا و مستکبران جهانی را در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، نظامی و امنیتی خنثی می‌کند.

* باید در مسیر رهبری و ولایت فقیه حرکت کنیم تا توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند، باید به رهنمون‌های رهبری که عزت آفرین و افتخارآفرین است، اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

* اگر می‌بینیم دشمنی‌های آمریکا با ایران تمامی ندارد به واسطه این پرچم داری در ایجاد قطب جدید فرهنگ و تمدن اسلامی است، این تفکر انقلاب اسلامی توانسته دل‌های جوانان در منطقه را شیفته خود کند.

*کشورهای اسلامی دارای ظرفیت‌های مهمی در مقابله با استکبار جهانی هستند،۹۰۰ میلیارد بشکه نفت خام، ۷۰ درصد ذخایر نفت، ۵۶ درصد گاز جهان و همچنین تنگه‌های مهم دریایی در اختیار مناطق اسلامی است.

* اگر بیداری در جهان اسلام شکل بگیرد، حیات اقتصادی جهان به دست مسلمانان خواهد افتاد و مستکبرین، شکست تلخی را تجربه می‌کنند.

* ما در پیچ تاریخی خطرناکی قرار داریم؛ محیط داخلی، منطقه‌ای و جهانی از نظر مسائل فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی در حال تغییر است.

* اگر در کشور اسلامی ایران انتخابات بر اساس عقلانیت انجام شود و مردم از روی احساسات انتخاب نکنند بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

* در قرن‌های گذشته جهان اسلام با سه گفتمان غرب گرایی، اصلاحات و مکتب مقاومت مواجه بوده است.

* غرب با استفاده از فناروی‌ها و شبکه‌های اجتماعی به دنبال ترویج فرهنگ غرب است، امروز وظیفه داریم راه نجات را به جوانان نشان دهیم؛ این راه نجات همان مقاومت و مجاهدت است.

* رهبر معظم انقلاب در روز ۱۴ خرداد در ارتباط با فرهنگ مقاومت، رهنمون‌های با ارزشی داشت، ایشان فرمودند: این مقاومت ما را در برابر تحریم‌های ظالمانه و تروریسم اقتصادی بالا برده و جنگ فرهنگی جبهه ما نیز پیروز شده است.

۲۷۲۱۲
hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 78



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها