شرکت در نشست شورای اداری شهرستان و بازدید از سواحل مکران از مهمترین برنامه های علی لاریجانی به جاسک است.
رییس مجلس شورای اسلامی سه شنبه شب با استقبال استاندار هرمزگان، نماینده ولی فقیه دراستان، نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای تامین به منظور یک سفر دو روزه از طریق فرودگاه بین المللی بندرعباس وارد این استان شد.
علی لاریجانی سه شنبه شب در بدو ورود به هرمزگان اعلام کرده بود، این استان با توجه به اهمیت، گستردگی و ویژگی های خاص خود در کانون جهت گیری های استراتژیک آینده قرار دارد و در مسیری قرار گرفته که می تواند در صنعت و سرمایه گذاری های بزرگ، پشتیبان غنی کشور باشد.
وی ادامه داد: ما در برنامه ششم نیز توجه به سواحل مکران را به عنوان یک جهت ‌گیری استراتژیک در نظر گرفتیم و برخی مسائل نباید ما را از این جهت ‌گیری‌ها غافل کند و قرار است در این سفر در خصوص این مسائل با مدیران و دست ‌اندرکاران اقتصادی استان از نزدیک دیدار و گفت ‌وگو کنیم.
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ظرفیت های هرمزگان و سواحل مکران برای سرمایه گذاری مطلوب است، هدف از سفر به هرمزگان را آشنایی بیشتر با مسایل استان و ظرفیت های آن عنوان کرد.
براساس برنامه اعلام شده، لاریجانی پس از اتمام برنامه هایش درشهرستان جاسک در شرق ، امروز همچنین به بندرخمیردر غرب استان هرمزگان سفر می کند.
ساخت مرحله دوم بندرچند منظوره بندرخمیر، مرحله دوم گاز رسانی شهری و ساخت بلوار ساحلی بندرخمیر از جمله برنامه های سفر رییس مجلس شورای اسلامی به این شهرستان است.
طبق برنامه اعلام شده رییس مجلس شورای اسلامی پس از پایان برنامه ها در بندرخمیر به بندرلنگه سفر می کند و نشستی با علما و نخبگان در این شهرستان خواهد داشت.
لاریجانی روز پنجشنبه در ادامه سفر به بندرلنگه چندین پروژه نیز افتتاح خواهد کرد و آخرین برنامه وی شرکت در نشست شورای اداری استان هرمزگان با رویکرد اقتصاد مقاومتی و با حضور فعالان اقتصادی است.
شهرستان جاسک در ۳۰۰ کیلومتری شرق ، بندرخمیر در ۷۰ کیلومتری و بندرلنگه در ۲۴۰ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده اند.
هرمزگان هفته گذشته نیز میزبان اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و جمعی از وزیران و مسوولان ارشد کشوری بود.

۴۶

hotnewsسایر5 سال پیش • dahio.com • 123



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها