اگر در هر جایی شاهد حشرات موذی مانند ساس، کنه، سوسک و مارمولک و … بودید سریعا با یک شرکت سمپاشی تماس بگیرید و از خدمات سمپاشی که بهترین راه ممکن است استفاده کنید.

سمپاشی چیست و چه کاربردی دارد؟

هر ماده شیمیایی و گیاهی و غیره را که باعث اختلال در عملکرد طبیعی موجودات زنده شود سم نام دارد. سمپاشی هم از اصلی ترین و بهترین روش های کنترل آفات است که باید توسط سموم مخصوص و افراد متخصص انجام شود تا انواع حشرات را کاملا از بین ببرد.

برای انجام و ارائه خدمات سمپاشی باید از عواملی چون میزان آلودگی، تاثیرگذاری سم و همچنین مقاومت آفات در برابر سموم آگاهی کامل داشت تا بتوان به نحو احسن این کار را انجام داد تا وقت و هزینه هدر نرود.

سم پاشی را می توان اولین خط دفاعی در اطراف خانه حساب کرد که مانعی در سطوح خارجی خانه ایجاد می کند و علاوه بر اینکه انواع حشرات و جانوران را از بین می برد،اگر نکات بعد از خدمات را نیز رعایت کنید هم هیچ آسیبی به سلامتی شما و وسایل خانه و هیچ چیز دیگری هم وارد نمی کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، آگاهی از قیمت ها و یا درخواست خدمات با شماره ۰۹۱۲۷۰۹۸۰۴۵ تماس بگیرید.

از مزایا استفاده از این خدمات هم می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • سموم دفع آفات نسبتا ارزان هستند.
  • روش های شیمیایی اغلب قابل اطمینان تر هستند.
  • استفاده از محصولات کنترل آفات شیمیایی آسان است.
  • آنها سریعا عمل می کنند.

سمپاشی منازل چگونه انجام میشود؟

برای کنترل آفات و از بین بردن حشرات منزل و خانه ها روش های مختلفی وجود دارد که عبارتند از : بهداشتی ، بیولوژیکی ، شیمیایی ، فیزیکی ، بخاری ، مه آلودگی و عملیات حرارتی که نسبت به مقیاس آلودگی، نوع آفت و آلودگی آفات مناسب ترین گزینه با مناسب ترین سموم اجرا می شود.

همچنین لازم به ذکر است که آفات با گرم شدن هوا به سرعت رشد کرده و افزایش می یابند و ممکن است شاهد حضور حشراتی مانند عنکبوت، ساس، مورچه و مگس در محل زندگی تان باشید که می توانید با خدمات سمپاشی منازل از ازدیاد آنها جلوگیری کنید یا آنها را از بین ببرید.

بهترین زمان برای سمپاشی منزل اوایل بهار است که زمان کافی برای پیدا کردن لانه حشرات، نوع حشرات و همچنین سموم مخصوص را دارید و می توانید قبل از تخم ریزی و زیاد شدنشان، کاملا آنها را ریشه کن کنید.

شاید برایتان سوال باشد که هر چند وقت یکبار باید سمپاشی انجام داد. لازم به ذکر است که تا زمانی که جانوران موذی کاملا از بین نرفته اند باید این کار را انجام داد. همچنین می توانید برای احتیاط، سالی یکبار در اوایل بهار هم از این خدمات استفاده کنید تا خیالتان راحت باشد.

برای سم پاشی منازل نکات زیر را هم مد نظر داشته باشید :

  1. دستورالعمل نوشته شده بر روی بسته بندی را همیشه مطالعه کنید.
  2. سموم دفع آفات مناسبی را برای کار خود انتخاب کنید.
  3. فقط سموم دفع آفات را در مناطق آسیب دیده از آفات اعمال کنید.
  4. فقط به اندازه نیاز از سموم دفع آفات استفاده کنید.
  5. عملیات سمپاشی در صورت عدم وجود باد باید صورت گیرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۷۰۹۸۰۴۵ تماس بگیرید.

بهترین شرکت سمپاشی در تهران کدام است؟

سمپاشی منزل

وقتی اعتبار شما در محیط کاری و همچنین سلامت شما و خانواده و وسایل زندگی شما توسط حشرات در خطر است، نیاز به خدمات یک شرکت سم پاشی معتبر و مطمئن دارید که با برنامه، همراه با تجهیزات و سموم مخصوص و همچنین سمپاش هایی حرفه ای این خدمات را ارائه دهند.

تخصصی ترین مرکز مبارزه با آفات و بهترین شرکت سمپاشی در تهران و کرج با نام شرکت سمپاشی رادین تک، همگام با اروپا همراه با بیش از ۱۰ سال تجربه با مجوز رسمی از وزارت بهدشات و درمان و همچنین دارنده گواهی نامه های استاندارد بین المللی iso ۹۰۰۱ کیفیت و iso ۴۰۰۱ محیط زیست – OHSAS۱۸۰۰۱ ایمنی از شرکت B.Vفرانسه ، گواهی نامه iQs از انگلستان ، گواهی نامه از آکادمی steinbeis آلمان است.

رادین تک با داشتن مجرب ترین کادر و با به کار گیری با کیفیت ترین ابزار ها و سم ها آماده ارائه خدمات سمپاشی کارخانه، سمپاشی رستوران، سمپاشی پارکینگ ، سمپاشی ساختمان، سمپاشی انبار و سمپاشی بیمارستان برای انواع حشرات و جانوران می باشد.

ویژگی های شرکت رادین تک :

  • کنترل در طول سال

در تمام روز های سال حتی ایام تعطیل به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی

  • ایمنی و معتبر

استفاده از سموم مجاز، با کیفیت و بدون هیچ آلرژی و مسمومیت

نکاتی مهم در مورد شرکت سم پاشی رادین تک

✅ جهت ریشه کنی و مبارزه با حشرات و ضدعفونی از یک تکنیک یا روش سمپاشی استفاده نمی شود بلکه کارشناسان ما از چندین روش در جهت مبارزه و درمان استفاده می نماید.

✅ نکات ایمنی قبل و بعد از انجام عملیات در قالب گزارش مکتوب به مشتری ارایه می گردد.

✅ نقاط حساس منزل مانند آشپزخانه، اتاق کودک ، سرویس حمام با حفظ اصول ایمنی مبارزه اجرا می گردد.

✅ ما همواره در تمامی مراحل مبارزه با آفات به ایمنی افراد خانواده به خصوص افراد حساس مانند خانم های باردار، کودکان، بیماران خاص و آلرژیکی توجه می کنیم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، آگاهی از قیمت ها و یا درخواست خدمات با شماره ۰۹۱۲۷۰۹۸۰۴۵ تماس بگیرید.

سم پاشی شامل چه خدماتی می شود؟

قیمت سمپاشی ساختمان

خدمات زیر برای تمام مکان های مسکونی، اداری، تجاری، فرهنگی و … ارائه می شود.

سمپاشی موریانه

موریانه ها از آفات نابود کننده ساخته های چوبی هستند که در جنوب کشور بیشتر وجود دارند که انواع مختلفی هم هستند.سمپاشی تخصصی و تضمینی انواع موریانه ها را به ما بسپارید.

سمپاشی کنه

کنه هم دارای انواع مختلف کنه کبوتری و مرغی عنکبوتی و … در محیط های مختلف مخصوصا باغ و باغچه وجود دارد که که شرکت ما با بهره گیری از تجهیزات و روش های مدرن و با سموم مخصوص آنها را از بین میبریم.

سمپاشی موش

موش ها معمولا در دو فصل اوایل پاییز و اویل بهار زاد و ولد می کنند، بنابراین طبیعتاً بهترین زمان برای سمپاشی موش (طعمه گذاری موش ) این زمان است.

سموم گازی نیز مثل سیانور، متیل بروماید و کلرو پیکرین بیشتر برای سمپاشی موشهای صحرایی که دارای سوراخهای متعدد و عمیق هستند استفاده می شود.

سمپاشی حشرات

سمپاشی حشرات ساده ترین و موثرترین راه برای رهایی از شر حشرات موذی بوده و در صورتی که به درستی و به صورت اصولی صورت گیرد، برای همیشه مشکل شما حل خواهد شد.

برای سمپاشی حشرات از شرکت های سمپاشی کمک بگیرید تا با رعایت اصول بهداشتی و استفاده از سموم استاندارد علاوه بر ریشه کن کردن حشرات، سلامتی ساکنین را نیز حفظ کند.

هزینه و قیمت سمپاشی ساختمان چقدر است؟

هزینه سمپاشی از مسائلی است که ذهن افراد مختلف را درگیر کرده است و طبیعتا افراد به دنبال شرکت هایی با ارائه خدمات با کیفیت همراه با قیمت های مناسب هستند.

هزینه خدمات سمپاشی متغیر است و بستگی به موارد زیادی دارد که عبارتند از :

  • نوع و مساحت فضا
  • نوع سم مصرفی
  • فاصله خانه تا شرکت سمپاشی
  • نوع حشره
  • تعداد اتاق ها
  • شدت آلودگی
  • نامرتبی محیط
  • زمان ارائه خدمات

برای دریافت اطلاعات بیشتر، آگاهی از قیمت ها و یا درخواست خدمات با شماره ۰۹۱۲۷۰۹۸۰۴۵ تماس بگیرید.

hotnewsخبر2 سال پیش • dahio.com • 6

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها