به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جلسه رونمایی از پوستر سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، ظهر روز چهارشنبه سوم بهمن با حضور هنرمندانی چون هوشنگ توکلی و رضا بابک و مدیرانی چون شهرام کرمی، مدیرکل اداره هنرهای نمایشی، نادر برهانی‌مرند، دبیر سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، سعید اسدی، دبیر بخش بین‌الملل و دیگر اعضای دبیرخانه جشنواره برگزار شد.   

عباس غفاری، مدیر روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر  در ابتدای این جلسه گفت: «از روز نخست که دبیرخانه کار خود را آغاز کرد قرار بر این شد که هر آن‌چه را جناب آقای نادر برهانی‌مرند گاه‌شماری کرده‌اند، در موعد مقرر انجام شود و تا امروز که من در خدمت شما هستم تمام رویدادها در موعد مقرر صورت گرفته است و توانسته‌ایم در حد توان هم نظر هنرمندان را تامین کنیم و هم نظر مدیران را.»

سپس نادر برهانی‌مرند، دبیر سی و هفتمین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر نیز اظهار کرد: «خوشحالم که با وجود تمام مشکلات و مضایق که در جریان آن هستید به این ایستگاه مهم رسیده‌ایم.»

او با بیان اینکه باید از سعید رضوانی مدیر هنری و هویت بصری تشکر کنم که از روزهای آغازین همراه‌مان بود، تأکید کرد: «بحث هویت بصری و زیبایی‌های این رویداد مهم برای ما اهمیت بسیار داشت و در حد امکانات‌مان تلاش کردیم تا این مهم را از دست ندهیم.»

در ادامه این مراسم، سعید رضوانی، مدیر هنری و هویت بصری سی و هفتمین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر نیز درباره طراحی پوسترهای این دوره توضیح داد: «ما تلاش کردیم از تجربیات سال‌های قبل استفاده کنیم و کارمان را از تیر آغاز کردیم.»

او درباره تکنیک استفاده شده در طراحی این ۳ پوستر گفت: «ما در تکنیک و ایده‌پردازی به سمت مینیمالیسم رفتیم و در طراحی به سمت امپرسیونیسم و پست امپرسیونسم و از فرم‌هایی نزدیک به فضای تئاتری بهره بردیم و منتظر نظرات‌تان هستیم.»

 هوشنگ توکلی، کارگردان و بازیگر پیشکسوت تئاتر ایران که برای رونمایی از پوسترهای جشنواره‌ سی و هفتم تئاتر فجر حضور پیدا کرده بود، یادآور شد: «بعد از کودتای ۲۸ مرداد، تئاتر به سختی توانست تا انقلاب خود را نشان دهد. بعد از انقلاب مجددا جریان تئاتر خود را بازسازی کرد و اکنون نزدیک به ۲۰، ۳۰ هزار هنرمند فعال داریم که دغدغه‌شان تئاتر است. هر چند کمتر دیده شده‌اند ولی چراغ تئاتر را بعد از سه دوره فطرت روشن نگه داشته‌اند و من و جامعه تئاتری امیدواریم اتفاقی برای آن‌ها پیش نیاید.»

رضا بابک دیگر کارگردان و بازیگر شناخته شده تئاتر ایران که در این مراسم حضور داشت هم گفت: «سپاس به پاس تلاش شما هنرمندان و دوستان غریز که به خاطر تئاتر زحمت می‌کشید. می‌دانم که رسیدن به این جا کار سختی بوده است.»

در بخش پایانی مراسم نیز از ۳ پوستر طراحی شده برای سی و هفتمین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر رونمایی شد.

۵۷۲۴۵

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 79



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها