ما در آفیشیال ملکپور به دنبال ارزیابی بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل هستیم. در این مقاله قصد داریم بهترین شهرهای کانادا را برای تحصیل و زندگی دانشجویان معرفی کنیم و به نکات مهم و کاربردی در مورد آنها اشاره‌کنیم. مادامی‌که قصد تحصیل در کانادا را دارید می‌توانید از اطلاعات این نوشتار بهره‌مند شوید و در صورت داشتن هرگونه سؤال به آفیشیال ملکپور تماس تلفنی برقرار کنید و از مشاوره رایگان استفاده کرده و پرسش‌های خود را هم مطرح کنید.

بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل

کانادا کشور بسیار وسیعی است که به طبع شرایط زندگی و تحصیل در شهرهای آن با هم اندکی تفاوت دارد. وجود همین تفاوت‌ها سبب شده که متقاضیان تحصیل در کانادا بیشتر در مورد شرایط تحصیل و زندگی دانشجویی در شهرهای مختلف کانادا تحقیق کنند و با بهره‌گیری از اطلاعات صحیح و دقیق به انتخاب درست و متناسب محل تحصیل خود بپردازند. همان‌گونه که در آفیشیال ملکپور گفته شد کانادا کشور بسیار وسیعی است که در آن تنوع فرهنگی وجود دارد. اگر از حیث زبان رسمی هم بخواهیم صحبت کنیم خواهیم یافت که دو زبان فرانسوی و انگلیسی در این کشور برای تحصیل و آموزش بکار گرفته می‌شود ولی در دانشگاه‌ها این قانون تفاوت دارد و بسته به شهر محل قرار گرفتن دانشگاه زبان هم متناسب با آن انتخاب‌شده مثلاً در استانی مانند کبک که درصد بالایی از مردم فرانسوی صحبت می‌کنند دانشگاه‌های دو زبانه وجود دارد که بیشتر به زبان فرانسه آموزش را ارائه می‌کنند. پارامترهای زیادی در رابطه با انتخاب بهترین شهر برای تحصیل وجود دارد؛ پارامترهای که به‌صورت مستقیم بر تحصیل و زندگی دانشجویی تأثیرگذار هستند مانند امنیت، وجود اقامت گاه‌های مجهز، هزینه زندگی به‌صرفه، وجود سرگرمی و سپری کردن اوقات فراغت و بسیاری موارد دیگر که در ادامه در آفیشیال ملکپور به آنها می‌پردازیم.

https://officialmalekpour.net

بررسی معیارهای بهترین شهر کانادا برای تحصیل

تمایل بالای ۶۰% دانشجویان برای زندگی پس از تحصیل در کانادا دلیل محکمی بر رضایت‌بخش بودن شرایط کلی این کشور برای زندگی و تحصیل است. از شرایطی که باعث جذب دانشجویان می‌شود؛ می‌توان به کیفیت بالای آموزش، شرایط خوب کار پس از تحصیل، برقراری ثبات اقتصادی و پارامترهای کلی دیگر می‌توان اشاره کرد. ما در آفیشیال ملکپور پس از تحقیقات متعدد در مورد بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل به لیستی از این موارد رسیدیم که در اینجا به آنها اشاره می‌کنیم: شهرهایی مانند تورنتو، مونترال، ونکوور، اتاوا، ادمونتون و کلگری به ترتیب به‌عنوان بهترین شهرها محسوب می‌شوند. ما  در آفیشیال ملکپور قصد داریم در ادامه مطالب به تشریح دلایل انتخاب این شهرها به‌عنوان بهترین برای تحصیل بپردازیم. وجود دانشگاه‌های برتر در هرکدام از این شهرها دلیل محکمی برای انتخاب آن به‌عنوان بهترین شهر برای تحصیل است البته در کنار آن می‌توان به بررسی موارد دیگر نیز پرداخت. آفیشیال ملکپور در جدول زیر به بررسی رتبه‌بندی ملی و جهانی دانشگاه‌های برتر در بهترین شهرهای در کانادا پرداخته است.

بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل

بهترین دانشگاه های هر شهر

رتبه جهانی کسب شده

رتبه ملی کسب شده

Toronto

University of Toronto

۲۹

۱

Montreal

McGill University

۳۵

۲

Vancouver

University of British Columbia

۵۱

۳

Edmonton

University of Alberta

۱۱۳

۴

Montreal

Montreal University

۱۳۷

۵

Hamilton

McMaster University

۱۴۰

۶

Waterloo

University of Waterloo

۱۷۳

۷

بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل از نظر هزینه ها

ما در آفیشیال ملکپور قصد داریم به بررسی هزینه تحصیل در بهترین شهرهای کانادا بپردازیم. همان گونه که پیش ‌از این هم گفته شد معیارها برای انتخاب بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل متفاوت است. بنابراین متقاضیانی وجود دارند که هم به تحصیل در کانادا علاقه‌مند هستند و هم می‌خواهند متحمل هزینه‌های کمتری شوند. بنابراین ما در آفیشیال ملکپور قصد داریم ارزان‌ترین و بهترین شهرها را برای تحصیل معرفی کنیم.

  • شهر شربروک، در استان کبک: یکی از شهرهایی که می‌توان از آن به‌عنوان بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل نام برد این شهر است. در میان شهرهای استان کبک این شهر بیشترین محصل بین‌المللی را دارا است. در این شهر به‌راحتی می‌توان مسکن‌های ارزان‌قیمت پیدا کرد و با هزینه‌ای حدود ۴۷۵ دلار کانادا در یک ماه می‌توان یک اتاق یک نفر را اجاره کرد.  علاوه بر این ازنظر هزینه سرویس‌ها و خدمات عمومی نیز  پایین‌تر از سایر شهرهاست.
  • شهر مونکتون در استان نیوبرانزونیک: این شهر در لیست شهرهای ایده آل برای تحصیل دانشجویان قرار دارد. آموزش در دانشگاه ها و مدرسه های این شهر به دو زبان فرانسوی و انگلیسی ارائه می شود و از نظر هزینه ها نیز بسیار ارزان بوده و اجاره یک اتاق به منظور اسکان دانشجو ۷۲۴ دلار کانادا عنوان شده است.
  • شهر آباتسفوزد، در استان بریتیش کلمبیا: این شهر از مجموعه شهرهای مناسب برای تحصیل و زندگی به حساب می آید. طی محاسباتی که انجام شده هزینه زندگی و تحصیل در این شهر ۳% از میانگین کل هزینه های زندگی در کانادا هم پایین تر است.

معرفی پنج شهر برتر دانشجویی در کانادا

همانگونه که ما در آفیشیال ملکپور اشاره کردیم کانادا از کشورهایی است که پتانسیل پذیرش دانشجو را دارا است و تمام معیارهایی را که برای یک تحصیل موفقیت آمیز و رضایت بخش نیاز است را در شهر های مختلف خود دارد. ما در آفیشال ملکپور به معرفی پنج شهر دانشجویی در کانادا پرداختیم:

  • Toronto: شهر تورنتو مرکز فرهنگی کانادا محسوب می‌شود. آغوش باز این شهر به روی دانشجویان و مهاجران باعث شده به ایده‌آل ترین شهر دانشجویی بدل شود. در این شهر تمام امکانات مورد نیاز دانشجویان به بهترین نحو در دسترس قرار می گیرد. بهترین دانشگاه های کانادا در تورنتو قرار دارند.
  • Montreal: مونترال سبک زندگی عالی، کیفیت آموزش بالا و ویژگی های مثبت دیگر این شهر سالانه ۳۵۰ هزار دانشجو را مجذوب می کند. این شهر به نسبت دیگر شهرهای بزرگ کانادا هزینه زندگی پایین تری را نیز دارا است. دانشگاه های برجسته ای که در این شهر قرار دارند باعث شهرت بیش از پیش این منطقه بین دانشجویان بین المللی شده است.

شرایط تحصیل در کانادا

  • Vancouver: ونکوور در استان کبک قرار دارد و یکی از شهرهای بزرگ کانادا است که تدریس را به دو زبان انگلیسی و فرانسوی ارائه می کند. دانشگاه بریتیش کلمبیا که از جمله دانشگاه های برتر کانادا است در این شهر قرار گرفته و در سال دانشجویان زیادی در این شهر به تحصیل مشغول می شوند.

شرایط تحصیل در کانادا

  • Ottawa: یکی از شهر هایی است که مرکز سیاسی کانادا به شمار می رود. خدمات شهری و خدمات اقتصادی و اجتماعی به بهترین نحو در این شهر ارائه می شوند. فضای اجتماعی این شهر بسیار ایده آل بوده و دانشجویان بسیاری متقاضی جذب در بازار کار و تحصیل در این شهر هستند.
  • Quebec: یکی از برجسته ترین شهرهای است که مورد توجه دانشجویان بین المللی قرار می گیرد. این شهر مطلوب در رتبه ۵۵ به منظور سطح مناسب زندگی و تحصیل قرار گرفته است. آشنایی با فرهنگ غنی فرانسوی و زبان فرانسوی، برخورداری از امکانات رفاهی از مهم ترین دلایل انتخاب این شهر به عنوان شهر دانشجویی است.
hotnewsخبر2 سال پیش • dahio.com • 1

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها