اکنون با پیشرفت دنیای دیجیتال و رونق گرفتن کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین زمان آن رسیده تا شکل دیگری از کسب و کارها و بازارهای مجازی را هم مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که می دانید برای ورود به بازارهای دیجیتال طبیعتا نیازمند کمک گرفتن از آژانس های دیجیتال مارکتینگ هستیم و ما امروز قصد داریم  برترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در سال ۱۳۹۹ را به شما معرفی کنیم و برخی از خدمات آنها را زیر ذره بین ببریم!

نوبشو مارکتینگ : قدرتمندترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در سال ۱۳۹۹

تیم تحقیقات ما پس از همکاری های پی در پی و مکرر با آژانس های دیجیتال مارگتینگ در سراسر کشور در نهایت از نوبشو مارکتینگ رضایت ویژه ای بدست آورده است. ما پروژه های مشابهی را به همکاران متعدد برون سپاری کردیم و معیارهای بررسی ما بدین شرح بود :

  • بهترین قیمت!
  • بهترین کیفیت!
  • بهترین پاسخگویی و در دسترس بودن کارشناسان!
  • خوش قولی و سروقت کار رو تحویل دادن!
  • تخصص و تشخیص نیاز مشتری!
  • رضایت مشتریان قبلی!

روش همکاری ما با تمامی شرکت های دیجیتال مارکتینگ به نحوی بود که انگار اطلاعات زیادی از روش کار و کلا بازار دیجیتال نداریم و خواستیم سنجش بهتری از عملکرد آنها داشته باشیم، قصد ما این بود که بفهمیم کدام شرکت حسن نیت بیشتری دارد و تخصص کافی در ارائه و تحویل پروژه ما خواهند داشت!  

اولین تماس ما با نوبشو مارکتینگ پس از توضیح پروژه به صورت مختصر با سوالات کاملا شفاف و تخصصی از طرف کارشناس این شرکت رو به رو شد و معلوم شد دقیقا روی بازار مجازی و کسب و کار اینترنتی تسلط دارند و تمامی نیازهای ما را از روی چک لیستی که داشتند مورد بررسی قرار دادند! به طبع ما کنجکاو برای آغاز همکاری شدیم و اولین گام یعنی طراحی وب سایت را برداشتیم و از آنها خواستیم که برای ما یک سایت چند منظوره طراحی کنند.

طراحی وب سایت ارزان در نوبشو مارکتینگ :

کارشناس طراحی وب سایت نوبشو مارکتینگ قالب های متعددی را برای ما ارسال کردند و از مزایا و معایب هر کدام با ما صحبت کردند البته امکان مراجعه حضوری هم وجود داشت اما ما به صورت دور کاری هماهنگی ها را انجام دادیم. قیمت طراحی سایت در نوبشو مارکتینگ نسبت به سایرشرکت های طراحی سایت  ارزان تر بود،  کمی اطلاعات از کم و کاست پروژه درخواست کردند و ما اطلاعات معرفی شرکت را برایشان ارسال کردیم و زمانی را مقرر کردند برای پیش نمایش دمو کار! در موعد مقرر دمو کار را به ما تحویل دادند و تقریبا کار همان چیزی بود که ما انتظار داشتیم، حالا نوبت به اصلاحات ما و تغییراتی که نیاز داشتیم رسیده بود و ما چندین بار با کارشناسان نوبشو مارکتینگ تماس گرفتیم و پاسخگویی مناسبی داشتند و با روی باز تغییرات را برای ما اعمال کردند. نکته جالبی که ما برداشت کردیم این بود که آنان بیشتر رقبت به آموزش دادن و خودکفا کردن مشتری داشتند و این سیاست خیلی برای ما جالب بود. زیرا که سایر شرکت های دیجیتال مارکتینگ دوست نداشتند ما کارشان را یاد بگیریم و می خواستند فوت و فن کارشان مخفی بماند اما نوبشو مارکتینگ آموزش میداد و می گفتند اگر شما خودتان کار را یاد بگیرید هم از بار پشتیبانی ما کاسته می شود هم شما خودکفا خواهید شد. در نهایت پس از یک هفته ما سایت را تمام و کمال تحویل گرفتیم.

تولید محتوا ارزان در نوبشو مارکتینگ :

همانطور که میدانید طراحی سایت اولین قدم برای ورود به بازار دیجیتال است اما کافی نیست! برای یک ورود پر قدرت می بایست در جستجو های گوگل در رتبه های بالایی قرار بگیریم و این مهم فقط با تولید محتوا سئو شده و بهینه سازی وب سایت میسر خواهد شد.  

مجددا ما در خصوص تولید محتوا هم آژانس های دیجیتال مارکتینگ را مورد بررسی قرار می دهیم و طبق معیارهای ذیل برآورد خود را انجام می دهیم :

  • بهترین قیمت تولید محتوا
  • رعایت اصول سئو و بهینه سازی در تولید محتوا
  • رعایت یکتا بودن و کپی نکردن در تولید محتوا
  • شیوایی و رسا بودن مقالات در تولید محتوا
  • سروقت تحویل دادن سفارشات و خوش قولی در تولید محتوا 
  • پیاده سازی استراتژی سئو در صورت نیاز مشتری

خوشبختانه این بار هم تیم تولید محتوا نوبشو مارکتینگ موفق به کسب رتبه اول در سال ۱۳۹۹ در زمینه تولید محتوا سئو شده، شدند! چرا که محتوای تولید شده توسط این تیم ۱۰۰ در صد یکتا بود و همچنین با رعایت اصول سئو کاملا آشنایی داشتند و تمامی پروتکل های گوگل را در نوشتار خود رعایت می کردند! مقالات کاملا شیوا بود و حس خوبی به خواننده منتقل می کرد. ما از آنها خواستیم که برای سایت تازه تاسیس ما استراتژی سئو تعریف کنند و آنها پس از ساعت ها گفت گو با ما یک استراتژی سئو کاملا اصولی تعریف کردند و به طور کامل تکلیف کار ما در روال تولید محتوا تا آخر کار مشخص شد. (پیشنهاد می کنم حتما قبل از اجرای یک سایت اول استراتژی سایت خودتان را از قبیل دسته بندی ها و … تعریف کنید سپس دست به کار شوید)

رشد شبکه های اجتماعی با نوبشو مارکتینگ :

اکنون زمان آن رسیده که ما برای معرفی کسب کار و وب سایتمان به فضای مجازی ورود کنیم، چرا که فضای مجازی امروزه محلی است که ایرانیان زیادی روزانه ساعت ها وقت خود را در آنجا صرف می کنند و ما می توانیم مخاطبان زیادی را به کسب و کار خود جذب نمائیم. اما همانطور که می دانید شروع این کار با توجه به حضور رقبا کمی مشکل است.  

پنل جذب ممبر و فالور نوبشو مارکتینگ :

تیم برنامه نویسان نوبشو مارکتینگ یک پنل بسیار حرفه ای و با امکانات بسیار جذاب طراحی کرده اند که شما می توانید هر آنچه در جهت رشد شبکه های اجتماعی خود نیاز دارید در آن وب سایت دریافت نمایید. ما تا به امروز با پنل های زیادی کار کرده بودیم اما هیچکدام نماد اعتماد نداشتند و این نکته مثبتی است که باید مورد توجه قرار گیرد. پنل نوبشو مارکتینگ بیش از ۴۴۰ سرویس متنوع از قبیل موارد زیر دارا است : 

  • افزایش فالوور اینستاگرام، لایک، ارسال دایرکت و کامنت
  • افزایش ممبر کانال تلگرام، ممبر گروه تلگرام و افزایش بازدید پست تلگرام
  • افزایش فالوور توییتر، لینکدین، پرینترست 
  • نصب تضمینی اپلیکشن و رای و کامنت در کافه بازار و گوگل پلی
  • فروش شماره مجازی
  • افزایش بازدید از سایت
  • افزایش ممبر در شبکه های اجتماعی بله، سروش و روبیکا
  • افزایش بازدید ویدئو در آپارات و یوتیوب
  • افزایش دنبال کننده آپارات و یوتیوب

برای ورود به این پنل می توانید از نشانی :  http://social.nobesho.com استفاده کنید و خدمات شگفت انگیزی را با بهترین قیمت ها دریافت نمائید.  

جهت تماس با شرکت نوبشو مارکتینگ قدرتمندترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در سال ۱۳۹۹ می توانید به سایت این شرکت به نشانی https://marketing.nobesho.com  و یا شماره های تماس : ۹۱۳۲۱۴۴۴-۰۲۱  و پیچ اینستاگرام نوبشو مارکتینگ با آیدی Nobeshocom  استفاده کنید.

۲۱۲۱

hotnewsخبر3 سال پیش • dahio.com • 14

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها