ترشح واژن در برخی از زنان بیش از حد اسیدی است بنابراین قبل از اینکه اسپرم بتواند از آنها عبور کند و خود را به رحم برساند می میرد. اگر به سختی باردار می شوید، ممکن است مسئله اسیدیته واژنتان باشد. بی کربنات سودا، که معمولا به عنوان جوش شیرین شناخته می شود، یک ماده قلیایی است که می تواند این اسید را خنثی کند. این ماده می تواند شرایطی را برای باردار شدن به وجود آورد که اجازه می دهد اسپرم در طول لوله های فالوپی حرکت کند. 
مواد لازم:

  • آب
  •  جوش شیرین

مراحل شست و شوی واژن با جوش شیرین برای پسردار شدن:

مرحله اول:

قبل از اینکه از جوش شیرین استفاده کنید، باید میزان pH واژن خود را بررسی کنید. سطح pH میزان اسیدی بودن یا قلیائیت را نشان میدهد. اسیدیته منطقه واژن بر توانایی شما در باردار شدن تاثیر خواهد گذاشت. pH  آب برابر با ۷ است که خنثی است.
واژن شما باید کمی اسیدی باشد. این به این علت است که باکتری سالم که به شما در مبارزه با عفونت کمک می کند، باعث اسیدی شدن می شود (در دوران بارداری چه بخوریم تا فرزندمان پسر شود). سطح pH یک واژن سالم بین ۳٫۸ و ۴٫۵ است که اسیدی است. با این حال، اگر اسیدیته واژن شما کمتر از ۳٫۸ باشد، احتمالا شما باکتری های ناسالم را افزایش می دهید که باعث افزایش اسیدیته می شوند. در صورتی که این مورد باشد، باید به پزشک مراجعه کنید و درخواست کنید تا عفونت را آزمایش کند.

ممکن است تعجب کنید که چگونه آزمایش سطح pH واژن را انجام دهید. این یک فرایند نسبتا ساده است. یک تست سلامت واژن خریداری کنید که یک کاغذ تست همراه خواهد داشت. دستورالعمل های مربوط به بسته را دنبال کنید، اما به طور کلی موارد زیر را انجام دهید:

  •  در حدود ۲۰ ثانیه کاغذ آزمون را در برابر دیواره واژن خود نگه دارید
  •  برگه آزمون را در برابر نمودار رنگ نگه دارید
  •  رنگ را به سطح pH مناسب ارجاع دهید

اگر سطح PH شما خارج از محدوده طبیعی باشد، باید به پزشک مراجعه کنید. با این حال، اگر اسیدیته کمی از تعادل خارج باشد، می توانید اسیدیته را با جوش شیرین خنثی کنید. برای انجام این کار، اولین قدمی که باید انجام دهید این است که یک ظرف تمیز استرالیزه بردارید و یک لیوان آب اندازه گیری کنید. یک قاشق چایخوری جوش شیرین اضافه کنید و آنها را در آب مخلوط کنید تا زمانی که حل شوند.

مرحله دوم

برای ادامه استفاده از جوش شیرین برای کمک به بارداری، مایع را با یک سرنگ ۵ سی سی  استریلیزه چند بار به داخل واژن تزریق کنید. توصیه می کنیم بیش از یک بار از یک سرنگ استفاده نکنید .

مرحله سوم 

در نهایت، مخلوط آب و جوش شیرین را وارد واژن کنید. آن را در اطراف حفره واژن بریزید، همانطور که با دوش واژن را شستشو می دهید. این روش باعث کاهش اسیدیته و کمک به بارداری می شود. این کار حرکت اسپرم را بهبود می بخشد. هنگامی که واژن را با جوش شیرین شستشو دادید، سپس دوباره با آب تمیز بشویید تا مطمئن شوید محلول در داخل مهبل وجود ندارد. 

مرحله چهارم 

همانطور که می بینید، فرآیند کاهش اسیدیته در ترشحات واژن با کمک بی کربنات بسیار ساده و بی ضرر است. با این حال، همیشه توصیه می شود با پزشک متخصص خود قبل از استفاده از جوش شیرین صحبت کنید تا مطمئن شوید که ترشحات اسیدی شما در معرض بیماری هایی مانند STI نیست. این مسئله نیز ممکن است بر توانایی شما در بارداری تأثیر بگذارد.

تهیه و تنظیم :

hotnewsسلامت5 سال پیش • dahio.com • 104

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها