به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، علی اصغر کمالی زاده دراین رابطه، اظهار کرد: رویکرد شهرداری در تنظیم و تدوین متمم بودجه سال آینده، کاهش پروژه‌های مستمر و پروژه‌های که صرف نگه داشت شهر می‌شود، بوده است.

وی ادامه داد: علاوه براین، در تدوین این متمم سعی شده پروژه‌هایی که به مرحله انعقاد قرارداد نرسیده و امکان جذبشان وجود ندارد را نیز کاهش دهیم.

شهردار کرج افزود: بنا شده در بودجه سال آینده هزینه این موارد صرف تکمیل پروژه‌های نیمه تمامی شود که پیشرفت خوبی داشته اند و بهره برداری از آن ها به درآمد شهرداری اضافه خواهد کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه عدم تحقق بودجه مصوب تنها مختص شهرداری کرج نیست، توضیح داد: در حال حاضر بسیاری از کلانشهرهای کشور با این مساله مواجه هستند که بخش عمده ای از آن به نابه سامانی‌های اقتصادی و افزایش روز به روز تورم مرتبط است.

شهردار کرج در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تایید دفترچه های قیمت منطقه بندی و تعرفه عوارض از سوی استانداری اشاره کرد و گفت:  این دفترچه ها پس از بررسی در فرمانداری و کمیسیون تطبیق، به استانداری ارسال و پس از تایید استاندار برای ابلاغ به شورای شهر و شهرداری ارسال شد.

کمالی زاده ابراز کرد: اطلاع رسانی عمومی در خصوص این دفترچه ها ظرف یکی دو روز آینده انجام می‌شود و از اول فروردین سال آینده نیز اجرایی خواهد شد.

وی اظهار کرد: با تغییر قیمت منطقه بندی و تعرفه عوارض، شاهد افزایش محسوس درآمدهای شهرداری در سال آینده خواهیم بود.

وی توضیح داد: شهرداری برای افزایش درآمدهای خود فروش برخی املاک مثل پمپ بنزین و زمین ساختمان قدیم شهرداری را در دستور کار قرار داده است.

 این مسئول خاطر نشان کرد: املاک مذکور به مزایده گذاشته شده و امید است با بهترین قیمت به فروش بروند تا از این طریق شاهد افزایش درآمد شهرداری باشیم.

کمالی زاده با اشاره به برخی پتانسیل های درآمدزایی در شهر افزود: ظرفیت هایی برای درآمدزایی در سطح وجود دارد که به فعلیت رساندن آن ها از خام فروشی جلوگیری و زمینه افزایش درآمدهای پایدار را فراهم می‌کند.

وی از بازار پونه به عنوان یکی از این ظرفیت ها نام برد و گفت: بازار پونه با بیش از ۷۰ هزار متر مربع فضای تجاری که نیمی از آن سهم شهرداری است، نیمه کاره مانده است.

شهردار کرج اضافه کرد: اگر این بازار راه اندازی شود، درآمد شهرداری با رشد قابل توجهی مواجه خواهد شد.

وی توضیح داد: در مجموع چشم انداز بودجه ۹۸سال  بسیار امیدوار کننده تر از امسال است و امید است با به فعلیت رساندن پتانسیل های موجود در راستای عملیاتی شدن آن گام برداریم .

۴۶

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 58



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها