شهردار کرمان گفت: ۲۵ ساختمان عمومی و دولتی ناایمن در شهر کرمان داریم که برای صاحبان آن‌ها اخطاریه صادر شده است.
hotnewsخبر4 سال پیش • dahio.com • 73

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید