به گزارش خبرآنلاین و به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، شهبازی در حاشیه بازدید و افتتاح چند واحد تولیدی در اشتهارد که روز سه شنبه صورت گرفت، با اشاره به اینکه امروز معاون محترم وزیر کشور دکتر دین پرست به دعوت استانداری البرز برای افتتاح و بازدید از واحدهای تولیدی حضور یافت، افزود: اشتهارد طبق مصوبه دولت در زمره شهرستان های کمتر برخوردار کشور قرار گرفت.
وی ادامه داد: رفع ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری برای شهرک های صنعتی اشتهارد که از سوی دولت تدبیر و امید بعنوان هدیه ای بزرگ از سوی دولت به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان این استان محسوب می شود، که سبب معافیت های مالیاتی و امتیازات ویژه ای شد.
شهبازی گفت: همچنین این شهرستان پایلوت راه اندازی پنل های خورشیدی برای تامین برق در کشور شد و جاده چرمشهر-آبیک نیز بزودی برای تسهیل در تردد خودروها زیر بار ترافیک می رود.
وی افزود: شهرک های صنعتی اشتهارد تا پایان سال به شبکه گاز سراسری رینگ می شوند و طبق وعده ای که به صنعتگران واحدهای تولیدی داده شد، عملیات اجرایی اولین پست برق ۴۰۰ کیلوولت استان آغاز شده و پست بعدی نیز در زکی آباد در دستور برنامه قرار دارد.
استاندار البرز اضافه کرد: اکنون واحدهای تولیدی و صنعتی بزرگی در اشتهارد فعال هستند و برخلاف گذشته ای نچندان دور، شاهد تقاضای نیروی کار از سوی این واحدها هستیم.
وی گفت: در این شهرستان که مردم درصدد مهاجرت بودند، اکنون زندگی و شغل جریان دارد و سرمایه گذاری و تولید رونق گرفته است.
شهبازی افزود: امید است در جلسه ای که امروز با حضور صنعتگران و تولیدککنندگان و معاون وزیر کشور برگزار می شود، بارقه ای از امید برای فعالان اقتصادی استان همراه داشته باشد.
وی عنوان کرد: طی دو سال گذشته هیچ واحد تولیدی و صنعتی در البرز به دلیل بدهی و موانع تولید، به تملک بانک ها در نیامده است.
استاندار البرز گفت: در این مدت با تدابیری که اتخاذ شد و پیگیری های جدی، بیش از ۸۰ واحد تولیدی و صنعتی استان به چرخه تولید بازگشتند.
وی افزود: البرز با ۳ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی و استقرار برندهای ملی، هیچ واحد بحران آفرینی نداشتیم.

46

hotnewsخبر4 سال پیش • dahio.com • 35

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها