به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «مهدی حاجی قاسمی» در حاشیه مراسم بهره‌برداری از پل رودخانه دلمبر و خیابان شبنم هشتم باغستان، اظهار کرد: این پروژه یکی از تاثیرگذارترین پروژه‌هایی است که در شورای پنجم کلید خورد.

وی ادامه داد: از همان روزهای اول آغاز به کار شورای پنجم، مراجعات مردمی زیادی از محدوده باغستان غربی داشتیم و اغلب ساکنان این محدوده خواهان احداث پل بر روی رودخانه دلمبر بودند تا بتوانند در مدت زمان کوتاه‌تری به محل زندگی، کار و… دسترسی داشته باشند.

دبیر دم شورای شهر کرج توضیح داد: احداث پل رودخانه دلمبر در سال ۹۷ در ردیف بودجه‌های شهرداری قرار گرفت و باوجود مشکلات فنی در مسیر اجرای آن با پیگیری شورا و ممارست شهرداری به بهره‌برداری رسید.

حاجی قاسمی با بیان اینکه تکمیل این پروژه حدود یک سال و نیم زمان برده است، توضیح داد: هر چند به واسطه مشکلات اقتصادی و تورم بالا، اجرای پروژه‌های عمرانی به یکی از چالش‎های جدی شهرداری‌های کشور تبدیل شده اما مدیریت شهری کرج سعی کرده این موانع را پشت سر بگذارد و پاسخ مناسبی به مطالبات به حق مردم بدهد.

وی گفت: تمام تلاش شورا و شهرداری کرج این است که باوجود مشکلات و محدودیت‌های پیش رو گام‌های جدی برای تبدیل کرج به شهری توسعه یافته بردارد.

وی با تاکید بر اینکه برای توسعه شهر سه کریدور مهم طراحی شده است، افزود: یکی از این کریدورها همین پروژه است که دسترسی به باغستان غربی را تسهیل می‌کند. یکی دیگر بلوار شهید ناصربخت است که در حال تکمیل می‌باشد و تا کنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با بهره‌برداری از آن دسترسی میدان جمهوری تا بلوار خوارزمی تسهیل می‌شود.

وی تاکید کرد: بلوار شهدای اصناف هم از دیگر کریدورهای شهر است که سال گذشته به بهره‌برداری رسید و با افتتاح آن شاهد دسترسی آسان شهروندان به منطقه گلدشت هستیم. تعریض خیابان نهم شاهین ویلا نیز از دیگر برنامه‌هایی است که باوجود مشکلات تملکی، شورای پنجم پیگیر اجرای آن است.

حاجی قاسمی اضافه کرد: در تلاشیم بازگشایی خیابان نهم شاهین ویلا، حدفاصل بلوار باغستان تا میدان شهید باهنر را تا انتهای سال به نتیجه برسانیم.

وی گفت: شورای شهر امسال یک ردیف اعتباری مجزا در بحث آسفالت برای منطقه شاهین‌ویلا و قلم در نظر گرفته و به نظر می‌رسد هفته آینده آسفالت معابر موازی خیابان بوستان نهم آغاز شود و در تلاشیم تا پایان سال پرونده آسفالت معابر این دو منطقه بسته شود.

وی یکی دیگر از پروژه‌های مهم منطقه شش را  پل حصارک دانست که ماه قبل به بهره‌برداری رسید و گفت: با توجه به مسائل پیش روی مدیریت شهری شاید پیشبرد اهداف کمی سخت به نظر برسد ولی با تعامل و هم‌افزایی بین شورا و شهرداری می‌توان در مسیر توسعه شهری گام‌های مناسبی برداشت.

46
 

hotnewsخبر3 سال پیش • dahio.com • 13

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها