گرگ واکر (Greg Walker) شورانر سریال Titans «تایتان‌ها» تایید کرد قسمت پایانی اصلی فصل اول به قسمت ابتدایی فصل دوم تبدیل شده است. این سریال در حین تولید دچار تغییرات زیادی شد؛ مثلا وقتی دی‌سی (DC) برای اولین بار Doom Patrol «دوم پاترول» را در این سریال معرفی کرد. با اینکه سازندگان اعلام کرده بودند این اتفاق در قسمت پنجم رخ می‌دهد، اما این گروه در قسمت چهارم معرفی شدند؛ این تغییر همچنین این نکته را توضیح می‌دهد که چرا بیست بوی (Beast Boy) در چند قسمت ابتدایی سریال حضور نداشت. در ادامه خبر با همراه باشید.

قسمت پایانی فصل اول «تایتان‌ها» هم دچار تغییراتی شد. در حالی که بیشتر قسمت‌های پایانی سریال‌ها داستان جذابی دارند که به هر شخصیت اجازه‌ی درخشش می‌دهند، قسمت پایانی فصل اول این سریال کاملا روی دیک گریسون متمرکز بود. هیچ‌کدام از بازیگران اصلی در این قسمت در کنار هم حضور نداشتند، که نشان می‌دهد شاید این قسمت فقط برای پرکردن فضای خالی داستان ساخته شده است. به نظر می‌آید سازندگان نقشه‌های خود را تغییر داده و تصمیم گرفته‌اند داستان ترایگون (Trigon) را در فصل دوم بررسی کنند.

این قضیه توسط شورانر سریال، گرگ واکر تایید شده است. او در مصاحبه‌ای اعلام کرد ابتدا قرار بوده فصل اول ۱۲ قسمت داشته باشد. به گفته‌ی واکر، نسخه‌ای از قسمت پایانی اصلی فصل اول به عنوان قسمت ابتدایی فصل دوم در نظر گرفته شده است. او در این باره گفته است:

به نظر ما پایان قسمت ۱۱ خیلی جذاب و تعلیق برانگیز بود، و ما مایل بودیم قسمت ابتدایی فصل دوم را خیلی بهتر و بزرگتر از آن شروع کنیم. ما ایده‌ی خوبی داشتیم و دی‌سی هم با این ایده موافقت کرد.

به طرز عجیبی، قبل از اینکه قسمت اول «تایتان‌ها» از سرویس استریم دی‌سی یونیورس (DC Universe) پخش شود، این سریال برای فصل دوم تمدید شده بود. این به تیم سازنده این اعتماد به نفس را داد تا ایده‌های خود را عملی کنند، و با توجه به صحبت‌های واکر قسمت ابتدایی فصل دوم قرار است شرور جدید سریال را معرفی کند. او در این باره گفته است:

چون نقش ترایگون در داستان خیلی مهم است، احساس کردیم باید به او یک اپیزود بزرگ اختصاص بدهیم، اپیزودی که آغازگر فصل دوم سریال باشد.

در حالی که این تصمیم قابل درک است، اما باعث شد فصل اول خیلی هم رضایت بخش نباشد. در فصل اول شاهد انحرافات زیادی از داستان اصلی بودیم، و بیشتر آن‌ها اصلا در خدمت داستان اصلی، یعنی سقوط ریون و ظهور ترایگون نبودند. درنهایت، قسمت پایانی فصل اول آن‌چنان باعث پیشرفت داستان نشد؛ این قسمت در دنیایی خیالی رخ داد که توسط ترایگون برای تخریب دیک گریسون ساخته شده بود، و فقط دو دقیقه پایانی آن در دنیای واقعی رخ داد. این رویکرد خیلی عجیبی برای قسمت پایانی یک فصل است، که معمولا برای درخشش همه‌ی بازیگران یک سریال از آن استفاده می‌شود.

با اینکه واکر رسما این قضیه را تایید نکرد، اما پاسخ‌های او به این اشاره داشت که قسمت ابتدایی فصل دوم یک معمای مهم را حل می‌کند؛ چرا ریون، هاوک و داو را به ماموریتی برای استخدام جیسون تاد فرستاد؟ البته به نظر می‌آید ترایگون در فصل دوم با گروه بزرگتری از ابرقهرمانان روبرو خواهد شد که شامل دانا تروی، استارفایر، هاوک، داو، جیسون تاد، و احتمالا سوپربوی و کریپتو (سگ سوپربوی) هستند. با اینکه ترایگون توانست رابین را به تسلط خودش درآورد، اما اگر قصد تسلط بر زمین را دارد هنوز کارهای زیادی باید انجام دهد.

Screenrant

شاید مقاله های دیگر وب سایت :را هم دوست داشته باشید

hotnewsفرهنگ و هنر5 سال پیش • dahio.com • 44



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها