به گزارش خبر آنلاین استان مرکزی ؛ علیرضا فرهادی در حاشیه آیین اهدای جوایز برندگان جشنواره کمک هزینه سفر به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه « طرح هزار هدیه سفر » ، با اشاره به مطلب فوق بیان کرد : یکی از بسترهای مخابراتی جدید ، ایمن و پرسرعت با پهنای باند وسیع ، شبکه فیبر نوری است که هم هزینه های تمام شده مشترکین را در قیاس با شبکه های مسی قدیمی کاهش می دهد و از سویی نیز از سرعت و کیفیت بالاتری برخوردار است.

او با بیان اینکه شبکه فیبر نوری خانگی « سرویس تانوما »  تا امروز به ۸۰۰ مشترک در استان واگذار شده و فعال می باشد ، ادامه داد : این سرویس خدماتی به تمامی سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی ، قابل ارائه است و همچنین با توجه به استفاده از خدمات به روز بر روی این بستر که شامل تلفن ثابت ، اینترنت پرسرعت و سرویس های مولتی مدیا می باشد ، برای انبوه سازان نیز می تواند بسیار مناسب باشد و سبب کاهش هزینه ها شود.
فرهادی در ادامه با تاکید به اینکه ارزان ترین تعرفه اینترنت ADSL با عنوان سرویس غزال توسط شرکت مخابرات ارائه می شود ، افزود : مرکزی سومین استان در کشور است که خدمات در قالب این سرویس را به مشترکین ارائه می دهد و حدود ۱۳۲ هزار مشترک اینترنت خانگی در استان تحت پوشش خدمات مخابرات منطقه مرکزی قرار دارند.

مدیر تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه مرکزی سرعت و زمان استفاده بیشتر بدون افزایش تعرفه را از مزایای طرح غزال عنوان کرد و با بیان اینکه ارائه خدمت بیشتر به مشتریان وفادار شرکت و همچنین جذب مشتریان جدید از اهداف مهم اجرای این طرح می باشد ، اظهار داشت : در سرویس‌های طرح غزال ، مشتریان علاوه بر افزایش سرعت تا ۴ برابر، زمان استفاده از اینترنت خود را نیز افزایش می‌دهند؛ یعنی به ازای هر ۳ ماه تمدید قرارداد اینترنت، برای هر مشتری به میزان یک ماه اینترنت رایگان بدون دریافت هزینه اضافی ارائه می‌شود.
او قرعه کشی بزرگ همراه اول با اهدای هر ماه بیست جایزه ۵۰ میلیون تومانی به مشترکین را یکی دیگر از طرح های در حال انجام تا پایان سال عنوان و بیان کرد : در این طرح به ۶۰ نفر از مشترکین همراه اول که از ابتدای آذر تا انتهای بهمن ماه سال جاری اقدام به فعال سازی بسته های اینترنت کنند، به قید قرعه ۵۰ میلیون تومان جایزه اهدا می شود. همه مشترکین دایمی و اعتباری که بسته اینترنت فعال دارند ، مشمول این طرح می شوند و جهت شرکت در قرعه کشی نیاز به ثبت نام یا اقدام خاصی توسط مشترک نیست.

فرهادی ادامه داد : در کنار این طرح ، جوایز جداگانه ای مختص به مشترکین همراه اول در قالب شرکت در سایر طرح ها نیز اهدا می شود که شامل گوشی های هوشمند ، مودم های مربوط به اینترنت پرسرعت و همچنین سیم کارت های دائمی همراه اول است.
وی در خصوص طرح ترابرد به همراه اول ، با بیان اینکه مشترکین هر یک از اپراتورها می توانند بدون تغییر شماره خود مشترک همراه اول شوند و از سرویس های متنوع و خدمات ارائه شده استفاده کنند ، افزود : پوشش گسترده و کیفیت بالای مکالمه و دیتا ، تنوع بسته های اینترنت از جمله طرح مدار فیروزه ای و همچنین تماس درون شبکه و کاهش هزینه ها از جمله مزایای طرح ترابرد به همراه اول است که مشترکین از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان ، فروشگاه های همراه اول و تماس با شماره ۹۹۹۰ می توانند وارد طرح ترابرد شوند.
مدیر تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه مرکزی در پایان همراه اول را یکی از بزرگترین اپراتورهای سیار خاورمیانه با داشتن حدود ۶۰ میلیون مشترک فعال عنوان کرد و گفت : ۶۶ درصد سهم بازار مشترکین را همراه اول به خود اختصاص داده که بالاترین سهم را در میان اپراتورهای فعال در کشور شامل می شود و این آمار بالاتر از میانگین کشوری است .
گفتنی است ، آیین اهدای جوایز برندگان جشنواره کمک هزینه سفر به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه « طرح هزار هدیه سفر » ، یکشنبه دوم دی ماه در شرکت مخابرات منطقه مرکزی برگزار و ۱۸ کمک هزینه ۱۰۰ میلیون ریالی به برندگان این جشنواره اهدا شد.
hotnewsسایر6 سال پیش • dahio.com • 57



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها