ایسنا: مسابقه‌ «عصر جدید» که در ایام عید هر شب به روی آنتن می‌رفت، از این پس با بازگشت به روال گذشته دو شب در هفته به روی آنتن خواهد رفت و ضبط فینال این مسابقه نیز قرار است به‌زودی آغاز شود.

«عصر جدید» تغییر می‌کند

نخستین قسمت از مسابقه استعدادیابی تلویزیون از اواخر بهمن ماه پخش خود را در شبکه سه سیما آغاز کرد و در طول ایام عید نیز هر شب به روی آنتن رفت. این مسابقه پس از شش قسمت دیگر وارد تولید مرحله‌ی فینال می‌شود.

ضبط بخش مقدماتی این مسابقه در سال گذشته به اتمام رسیده و پخش آن همچنان پس از ایام نوروز ادامه خواهد داشت و علیرغم اینکه برخی مخاطبان، فینال این مسابقه را در پایان نوروز انتظار می‌کشیدند، همچنان تا ۳۱ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

تاکنون حدود ۴۰ گروه شرکت کننده به مرحله‌ی نهایی راه یافته‌اند

تاکنون حدود ۴۰ گروه شرکت‌کننده به مرحله‌ی نهایی عصر جدید راه یافته‌اند و ۲۰ گروه دیگر قرار است در شش قسمت مانده به مرحله‌ی فینال راه یابند.

در مرحله مقدماتی فرد مستعد به صورت زنده استعداد خود را در مقابل داوران اصلی برنامه و تماشاگران حاضر و بینندگان تلویزیون در معرض نمایش قرار می‌دهد. مرحله مقدماتی شامل ۲۶ برنامه است که در هر برنامه هفت شرکت‌کننده شرکت می‌کنند و از هر برنامه ۲ نفر – یک نفر با رأی داوران و یک نفر با نظر مردم – به مرحله فینال صعود می‌کنند.

در مرحله مقدماتی ۱۵ اعتبارنامه وجود دارد که هر داور سه اعتبارنامه و مجری و تیم داوری برنامه هم سه اعتبارنامه دارند. فرمول صعود به مرحله نهایی زیر به این شکل است: هر ۲۶ قسمت دو نفر سپس دو نفر با رأی تیم داوری و در پایان ۱۵ اعتبارنامه که به شرکت‌کننده‌ها داده شد از ۱۵ نفر ۶ نفر به مرحله فینال صعود می‌کند؛ که در مجموع ۶۰ نفر به مرحله فینال صعود می‌کنند. در کل این مرحله ۲ نفر نیز از طرف گروه برنامه‌سازی برای رفتن به فینال انتخاب می‌شوند.

فینال «عصر جدید» با دکوری جدید

عوامل «عصر جدید» در حال حاضر مراحل پیش تولید و ضبط فینال را آغاز کرده‌اند. ساخت فینال این برنامه با تغییراتی همراه خواهد بود که از جمله‌ی آن می‌توان به تغییر در دکور آن اشاره کرد.

فرمول مرحله‌ی فینال این مسابقه هنوز اعلام نشده است.

فصل اول برنامه فعلاً با چهار داور در حال برگزاری است. امین حیایی، رؤیا نونهالی، آریا عظیمی‌نژاد و سید بشیر حسینی داوران این مسابقه هستند.

به گفته‌ی عوامل مسابقه در مرحله‌ی فینال هم میزان مشارکت مخاطبان در استودیو و هم انتخاب شرکت‌کنندگان بیشتر خواهد بود.

مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما به تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی است و دکور این مجموعه زیر نظر سیامک احصایی ساخته شده است. همچنین آریا عظیمی‌نژاد ساخت موسیقی‌های این رقابت را بر عهده دارد.

فصل اول برنامه «عصر جدید» در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ روی آنتن شبکه سه رفت. بیش از ۳۵۰۰ ویدئو برای نمایش استعداد خود به این برنامه در این فصل ارسال شد. قرار است این فصل در ۵۲ قسمت ۷۰ دقیقه‌ای روانه آنتن شبکه سه شود.

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 116



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها