فال روزانه ۰۲/ ۱۲/ ۱۳۹۷

فال روزانه پنجشنبه 2 اسفند 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 2 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما دارای اعتماد به نفس، احساساتی، خلاق، دارای قدرت تخیل قوی، طرفدار سادگی، باوقار، اجتماعی و خونگرم هستید. شما می توانید به سادگی با دیگران روابط دوستانه برقرار کنید و به همین دلیل هم مورد احترام همه قرار می گیرید. با این همه بهتر است سعی کنید به دمدمی مزاجی های خود غلبه کرده و دست از تنبلی هم بردارید. امسال از لحاظ سلامتی برای شما به خوبی سال قبل نخواهد بود و اگر مواظب خودتان نباشید خیلی زود مریض خواهید شد. چنانچه با مشکلی مواجه شدید از مصرف خودسرانه ی دارو خودداری کرده و به پزشک مراجعه کنید. امسال درامد شما بیشتر از سال قبل خواهد بود، اما به دلیل بالا بودن هزینه ها و مخارج زیادی که دارید قادر به پس انداز نخواهید بود. مخارج غیر مترقبه ای که پیش می آیند به شما اجازه نخواهند داد تا موقعیت اقتصادی خود را بهتر کنید. شروع فعالیت های تجاری می تواند وضعتان را بهتر کند، اما بهتر است که این کار را به صورت شراکتی انجام ندهید. شما خودتان و توانایی هایتان را در محل کاتان ثابت کرده اید و به همین دلیل هم امسال مسئولیت های بیشتری به عهده تان گذاشته خواهند شد. در نیمه ی دوم سال خودتان را برای ترفیع رتبه و افزایش حقوق آماده کنید. متأهل ها سال خوبی را در روابط زناشویی خود پیش رو خواهند داشت، مجردها هم فرصت ازدواج کردن را دارند، اما باید در انتهاب شریک راهشان دقت بیشتری به خرج دهند. مهر، آبان و دی بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۰۲/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز اوضاع آرام است و خبری از آن شور و هیجان همیشگی شما نیست، اما این اصلا چیز بدی نیست، برعکس، خیلی هم خوب است! از این حالت سکون و آرامشی که به سراغتان آمده استفاده کنید و با آگاهی و منطقی که در اختیار دارید نگاهی جدی و صادقانه به روابط خود با اطرافیانتان بیندازید. آیا آنها احترامی که شما شایسته ی آن هستید را به شما می گذارند؟ شاید وقت آن رسیده باشد که به بعضی ها بگویید که حرف ها و رفتارهایشان باب میل شما نیستند. همچنین امروز فرصت بسیار خوبی است تا به کارهایی که به صبر و حوصله نیاز دارند رسیدگی کنید. شاید فردا دیگر حوصله ی آنها را نداشته باشید!

فال روزانه ۰۲/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود. همه چیز دارد همان طوری که خودتان دلتان می خواهد پیش می رود. احساساتتان که این اواخر مدام در تلاطم بوده اند امروز آرام گرفته اند و به همان حالت درونی همراه با آرامش خود بازگشته اید. شما برای خودتان و احساس آرامشتان قدم هایی را برداشته اید و حال خودتان را بهتر کرده اید. حالا می توانید با حسی خوب و سطح انرژی بالایی که در اختیار دارید، تمام کارهایی که در این مدت نتوانسته اید آنطوری که خودتان دلتان می خواسته پیش ببرید را انجام دهید. امروز روز شماست، پس از شرایط کیهانی موجود بیشترین استفاده را بکنید و در هر جای زندگیتان که گره ای وجود دارد برای باز کردن آن تلاش کنید.

فال روزانه ۰۲/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز چیزی یا کسی به نیروی محرک شما تبدیل شده و نمی گذارد حتی یک دقیقه بیکار بنشینید. صدایی از درونتان مدام به شما می گوید که باید از جایتان بلند شوید و کاری را به انجام برسانید. به صدای غریزه ی خود گوش کنید و به جای اینکه تا ظهر بخوابید هر چه زودتر بیدار شوید و از انرژی موجود در امروز بهره بگیرید. استراحت کردن کار خیلی خوبی است اما همیشه و در هر کاری حد اعتدال را رعایت کنید. امروز حتما زمانی را به خودتان و احساسات درونی تان اختصاص دهید. نگاهی صادقانه به اوضاع بیندازید و به این فکر کنید که برای بهتر پیش رفتن روابط عاطفی و حتی اجتماعیتان چه کارهایی باید انجام دهید.

فال روزانه ۰۲/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز باید قورباغه تان را قورت بدهید! لیستی از تمام آن کارهایی که تمام مدت ذهنتان به آنها مشغول است اما حوصله ی انجام دادنشان را ندارید و پروژه های ناتمامی که در انتظارتان هستند را به ترتیب اولویت یادداشت کنید و از صبح زود خودتان را با انجام آنها مشغول کنید. خوشبختانه امروز انرژی زیادی در اختیار دارید و می توانید کارهایتان را تا حدود زیادی به انجام برسانید. اگر کارهایتان تمام نشدند نگران نباشید، فردا هم برای ادامه ی این کارها وقت خواهید داشت. امروز نگاهی به کارها و رفتارهای خود بیندازید و ببینید با صحبت ها و کارهای خود دیگران را چگونه تحت تأثیر قرار می دهید. شاید بهتر باشد در برخی عادات خود تغییراتی را به وجود بیاورید.

فال روزانه ۰۲/ ۱۲/ ۱۳۹۷

شاید امروز آن طوری که شما انتظار داشته اید نباشد و مجبور باشید کارهای زیادی را به انجام برسانید، اما خودتان را زیاد ناراحت نکنید. از انرژی نهفته در امروز استفاده کنید و کارهایی را که برای مدتی پشت گوش انداخته بوده اید را به انجام برسانید. امروز همچنین فرصت بسیار خوبی برای این می تواند باشد که چند قدم عقب تر بروید و نگاهی بی طرفانه به شرایط حاکم بر زندگی خود داشته باشید و احساسات و رفتارهای خود را مورد برسی قرار دهید. شاید با این کار بتوانید به تأثیری که کارها و صحبت هایتان روی اطرافیانتان داشته اند پی ببرید و اگر در این مدت اشتباهی مرتکب شده اید آن را جبران کنید.

فال روزانه ۰۲/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود. همه چیز دارد بدون هیچ تلاشی همان طوری که شما دلتان می خواسته است پیش می رود. با استفاده از انرژی و جو حاکم بر امروز خواهید توانست کارهای بسیاری را به انجام برسانید. شاید چند مانع کوچک و بزرگ سر راهتان قرار بگیرند، اما با کمی نظم در استفاده از زمانتان و به کارگیری سیاستی که در اختیار دارید خواهید هر کاری که لازم باشد را انجام دهید تا به اهداف خود دست پیدا کنید. خوشبختانه احساسات شما تحت کنترل تان قرار دارند و با ثبات و آرامشی که در وجود خود احساس می کنید خواهید توانست آنها را از موضعی منطقی و بی طرفانه مورد بررسی قرار دهید.

فال روزانه ۰۲/ ۱۲/ ۱۳۹۷

جوی که بر امروز حاکم است با طبیعت دمدمی مزاج و تنوع طلب شما اصلا هماهنگی ندارد. شرایطی پیش خواهند آمد که شما را مجبور می کنند نظم و ترتیب بیشتری در کارهایتان داشته باشید و این اصلا برایتان خوشایند نیست. شما در شرایطی هستید که افکار و احساساتتان را کمتر از همیشه تحت کنترل دارید، اما این می تواند فرصت بسیار خوبی باشد تا تمرکز خود را کمی بالا ببرید و واقعیت را مورد بررسی قرار دهید. امروز روز بسیار خوبی برای تمرکز کردن است و اگر کارهایی دارید که به دقت و توجه بالایی نیاز دارند امروز می تواند بهترین فرصت ممکن برای انجام آنها باشد، اما شاید مجبور شوید چند پیشنهاد وسوسه انگیز را رد کنید.

فال روزانه ۰۲/ ۱۲/ ۱۳۹۷

این اواخر شما مدام در خیال و رویا بوده اید، اما امروز حسی از درونتان دارد شما را به دنیای واقعی فرا می خواند و به شما یادآوری می کند که باید احساسات خود را تحت کنترل درآورده و به یاد بیاورید که وقت رویاپردازی به پایان رسیده و شما در دنیای واقعی کارها و وظایفی دارید که باید به آنها رسیدگی کنید. خوشبختانه در حال حاضر احساسات شما برای پذیرش این حقیقت از ثبات لازم برخودار هستند. به این فکر کنید که آیا رفتار شما با خودتان به اندازه ی کافی با احترام و مهربانی همراه هست؟ آیا شما آنطور که لازم است به خودتان رسیدگی می کنید؟ شاید بهتر باشد در رفتاری که با خودتان دارید کمی تجدید نظر کنید.

فال روزانه ۰۲/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز ممکن است خاطرات پدربزرگ و یا مادربزرگتان که از دنیا رفته است در ذهن شما زنده شده و احساس غم و نوستالژی وجودتان را در بر بگیرد. سعی کنید به خاطرات خوب آن دوران فکر کرده و بسته به اعتقادات مذهبیتان برای او از خداوند طلب آمرزش کنید. شما نمی توانید درک کنید که چرا وقتی خودتان می توانید مشکلی را حل کنید باید صبر کنید تا یک نفر دیگر انجام این کار را در دست بگیرد. به همین دلیل هم امروز در برابر مانعی که سر راهتان قرار می گیرد به جای این که متوقف شوید تخته گاز پیش خواهید رفت، اما اگر رفتارتان همراه با بی احتیاطی باشد فقط اوضاع را از این که هست بدتر خواهید کرد. قبل از هر کاری همه جوانب را در نظر گرفته و به هیچ عنوان عجله نکنید.

فال روزانه ۰۲/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز مجبور به شرکت در جلسه ای خواهید بود که اصلا علاقه ای به حضور در آن ندارید. شاید این جلسه طولانی و خسته کننده باشد، اما قطعا در آن به نکات مهمی اشاره خواهد شد و به همین دلیل هم به نفعتان است که دقت بیشتری در آن داشته باشید. با وجود خسته کنندگی بحث هایی که بعد از این جلسه خواهند شد درس های خوبی برای شما به همراه خواهند داشت. امروز شما کمی عصبی هستید و هر کاری که با مشکلاتی هر چند کوچک همراه باشد واکنش شدیدی در شما ایجاد خواهد کرد و ترجیح می دهید کلا بیخیال آن شوید. شاید بهتر باشد امروز بیشتر از مسائل کاری به کارها و علایق شخصیتان بپردازید.

فال روزانه ۰۲/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز پروژه ای که در دست انجام داشته اید به خوبی و همراه با موفقیت به پایان خواهد رسید. بحث هایی در رابطه با پروژه بعدی در جریان هستند اما شما هیچ علاقه ای به آنها نشان نمی دهید و ترجیح می دهید فعلا از انجام هر کار دیگری فاصله بگیرید. یک استراحت خوب و کامل در آخر هفته ای که پیش رو دارید می تواند همه چیز را تغییر دهد تا بتوانید شنبه با ایده هایی فوق العاده برای پروژه بعدی کارتان را آغاز کنید. این که بخواهید کمی به خودتان استراحت بدهید حق مسلم شماست و هیچکس نمی تواند شما را به خاطر آن سرزنش کند. از احساس موفقیت خود لذت برده و آخر هفته را همان طوری که خودتان دلتان می خواهد بگذرانید.

فال روزانه ۰۲/ ۱۲/ ۱۳۹۷

اگر در حال حاضر مشغول مطالعه در مورد موضوع خاصی هستید امروز به احتمال زیاد خودتان را در میان کتاب هایتان غرق خواهید کرد و هر چقدر که بتوانید برای یاد گرفتن چیزهای بیشتر وقت گذاشته و تلاش خواهید کرد. این وضعیت می تواند برای شما بسیار مفید باشد، زیرا دقت و تمرکزتان در حال حاضر بسیار بالاست و می توانید اطلاعات بسیار جالبی در این زمینه کسب کنید که حتی ممکن است راه هایی برای کسب درآمد بیشتر به ذهن شما بیاورند. فقط باید در نظر داشته باشید که برای رسیدن به هر چیزی باید در اولین قدم برنامه ریزی کنید، در غیر این صورت بدون آن که اصلا پیش بروید فقط درجا خواهید زد.

فال روزانه ۰۲/ ۱۲/ ۱۳۹۷

hotnewsسرگرمی5 سال پیش • dahio.com • 84

برچسب‌ها

, , ,



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها