فال روزانه ۰۷/ ۱۲/ ۱۳۹۷

فال روزانه سه شنبه 7 اسفند 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 7 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال موفقیت های زیادی در زمینه های مختلف خواهید داشت. این موفقیت ها به خاطر فرصت های زیادی ست که در اختیارتان قرار می گیرد، بنابراین سعی کنید که خودتان را به خوبی نشان دهید. اگر روی افزایش مهارت ها و دانش خود تمرکز کنید، به زودی نتایج مثبت آن را مشاهده خواهید کرد. شما گره ای در زندگی تان داشتید که امسال باز خواهد شد.دری که مدت ها به رویتان بسته بود گشوده می شود و شما طعم واقعی زندگی را خواهید چشید. در مقابل دوراهی های زندگی تان خیلی درنگ نکنید. سعی کنید منطق و احساس را در تعادل نگه دارید و تصمیم هایتان را بر اساس آنها بگیرید. در زمینه عشق و عاشقی، اگر چه مونانع کوچکی در مقابل تان وجود دارد اما انتهای آن روشن است. در ماه آذر خبر خوبی می شنوید که تغییرات کوچک اما تاثیرگذاری را در زندگی تان ایجاد خواهد کرد. اگر به دنبال تغییر بزرگی در زندگی تان هستید، امسال زمان خوبی ست. از سال پر از پیشرفت و موفقیتی که در پیش دارید نهایت لذت را ببرید.

فال روزانه ۰۷/ ۱۲/ ۱۳۹۷

اگر احساس می کنید در جایی که لایق آن هستد قرار ندارید، بهتر است که تغییراتی را در زندگی تان ایجاد کنید. انرژی بالای شما در چنین روزی می تواند جسارت شما را بالا برده و به نفع تان تمام شود. ایده هایی در سر دارید که فکر می کنید به نفع رابطه عاطفی تان خواهد بود. امروز می خواهید طبق نقشه هایی که از قبل کشده اید، تغییراتی را در روابط خود ایجاد کنید اما یادتان باشد که از مشورت با شریک زندگی تان غافل نشوید در غیر این صورت سوتفاهم هایی را به همراه خواهد داشت.

فال روزانه ۰۷/ ۱۲/ ۱۳۹۷

اگر امروز حس کنجکاوی شما افزایش یافته، به جای انجام کارهای قدیمی، به فکر کارهای جدید و خلاقانه باشید. اطلاعاتی که امروز به دست می آورید می تواند تغییرات مثبتی را در زندگی تان ایجاد کند. اگر چه پیشنهادهایی که به شما می شود در نگاه اول جذاب به نظر می رسند اما بهتر است در انتخاب تصمیمات خود عجول نباشید و با فکر عمل کنید. از برداشتن لقمه های بزرگ تر از دهان تان نیز خودداری کنید. اگر چه دیگران می توانند به شما در راهی که در پیش گرفته اید کمک کنند اما بهتر است که ابتدا روی پای خودتان بایستید.

فال روزانه ۰۷/ ۱۲/ ۱۳۹۷

شما این روزها خیلی جسورانه تصمیم می گیرید، این موضوع در چنین روزی می تواند به ضررتان تمام شود. بنابراین بهتر است که در انتخاب هایتان احتیاط کنید. رفتارهای یکی از اطرافیان تان شما را خسته کرده، به طوری که دوست دارید ارتباط تان را با او قطع کنید. بهتر است احساسات تان را کنار بگذارید و آنچه منطق تان به شما می گوید را عملی کنید. آنچه اهمیت دارد آرامش شماست، حتی اگر برخلاف خواسته دیگران باشد.

فال روزانه ۰۷/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز از حرف یکی از دوستان تان ناراحت می شوید اما بهتر است که به جای ناراحت شدن، عمیق تر در مورد آن فکر کنید. شما باید نسبت به اطراف تان کنترل بیشتری داشته باشید. لباسی که می پوشید، حرفی که می زنید یا آدم هایی که با آنها در ارتباطید، همگی باید محتاطانه تر انتخاب شوند، در غیر این صورت به ضررتان تمام خواهد شد. به زودی تغییری در محیط کار شما ایجاد می شود که شما را وارد مرحله دیگری از زندگی می کند. بهتر است که سختی هایش را تحمل کنید تا به خواسته دلتان برسید.

فال روزانه ۰۷/ ۱۲/ ۱۳۹۷

مدت هاست برای شروع کاری قدم بر می دارید اما هر بار مانعی بر سر راهتان سبز می شود و شما را از حرکت باز می دارد. شاید بهتر است که مسیرتان را عوض کنید. شما باید با آزمون و خطا پیش بروید تا نتیجه دخواه تان را بگیرید. امروز که از عشق تان دور هستید، فرصت این را پیدا خواهید کرد تا کمی با خود خلوت کنید. فرصت خوبی ست تا با تمرکز کافی در مورد برنامه هایی که در سر دارید برنامه ریزی کنید. به زودی خبری از یکی از دوستان تان می شنوید که کمی نگران تان می کند. نگرانی شما بی مورد است و خیلی زود برطرف می شود.

فال روزانه ۰۷/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز فقط روی خودتان تمرکز کنید. کارهایی را که لازم است برای سلامتی تان انجام دهید، روی کاغذی یادداشت کنید تا فراموش نشوند. تغذیه مناسب و ورزش دو چیزی ست که باید از این به بعد بیش از همیشه به آنها اهمیت دهید. کارهای کوچکی مثل مصرف روزانه ویتامین ها یا انجام فعالیت ورزشی می تواند هم از نظر جسمی و هم روحی شما را سرحال نگه دارد. این روزها روابط عاطفی تان آنطور که می خواهید، پیش نمی رود و حتی ممکن است در دیگر زمینه های زندگی شما نیز تاثیر بگذارد اما مراقب باشید زیرا با نادیده گرفتن مسائل، اوضاع بدتر از این خواهد شد. اگر فکر می کنید که به تنهایی از پس مشکلات بر نمی آیید، از دیگران کمک بگیرید.

فال روزانه ۰۷/ ۱۲/ ۱۳۹۷

آرزویی که همیشه در سر داشتید، امروز ذهن تان را به خود مشغول کرده است. دوست دارید که یک برنامه ریزی دقیق برایش داشته باشید اما مدام نگرانید که به تمام آنها نرسید. اگر نتوانستید برنامه هایتان را به درستی پیش ببرید، از حرکت نایستید، در همین مسیر است که همه چیز دست به دست هم داده و شما را در رسیدن به هدف تان یاری می کنند. موضوعی در رابطه عاطفی شما را نگران کرده، حال زمان آن است که با خوش بینی بیشتری به آن نگاه کنید. اگر ذهن مثبتی داشته باشید، مطمئن باشید که اتفاقات خوب زیادی نیز برایتان خواهد افتاد.

فال روزانه ۰۷/ ۱۲/ ۱۳۹۷

به فکر انجام کار بزرگی هستید اما مدام این پا و آن پا می کنید. اگر به خودتان اعتماد داشته باشید، مطمئن باشید که همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. شما می توانید اطلاعات خوبی را از طریق تلویزیون یا فیلم ها به دست آورید، بنابراین با تکنولوژی بیشتر در ارتباط باشید. در رابطه عاطفی خود زودتر از آنچه فکرش را بکنید، وارد مرحله جدیدی می شوید. اگر چه نگران هستید اما نتیجه رضایت بخشی در انتظار شما خواهد بود.

فال روزانه ۰۷/ ۱۲/ ۱۳۹۷

بد نیست به جای عقب کشیدن در مورد مسائل عاطفی، انرژی خود را برای ادامه مسیر صرف کنید. اگر درنگ نکنید و اعتماد به نفس کافی داشته باشید، همه چیز بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت. به دیگران نشان دهید که در تصمیمات خود جدی هستید. شاید بد نباشید سکوت را رها کرده و آنچه مدت هاست در دلتان می گذرد را به زبان آورید. این راه نه تنها شادی و رضایت بیشتری را به زندگی شما هدیه می دهد بلکه احترام اطرافیان تان را نیز نسبت به شما افزایش خواهد داد.

فال روزانه ۰۷/ ۱۲/ ۱۳۹۷

نگران تغییرات بوجود آمده در زندگی تان نباشید زیرا خیلی زود می فهمید که برایتان مفید خواهند بود. اگر چه آرام بودن در این شرایط پر از استرس برایتان کمی سخت است اما سعی کنید احساسات خود را کنترل کنید. تصمیم گیری های امروز شما بر مسئولیت های زندگی تان اضافه خواهند کرد، بنابراین آنها را با دقت بیشتری بگیرید. سعی کنید تحت تاثیر حرف های اطرافیان تان قرار نگیرید و کاری را که دوست دارید انجام دهید. در رابطه عاطفی خود احساس ناکامی می کنید. این حس ناشی از مشکلاتی ست که بوجود آمده اما نگران نشوید زیرا خیلی زود حل خواهند شد.

فال روزانه ۰۷/ ۱۲/ ۱۳۹۷

از پذیرفتن پیشنهادهایی که به شما می شود، نترسید. اگر می خواهید در کارتان پیشرفت کنید، باید با جسارت و اعتماد به نفس بالا، به سمت ناشناخته ها قدم بردارید. اگر مجرد هستید، از لاک خود بیرون بیایید و با دیگران در ارتباط باشید. اگر فردی به شما پیشنهاد یک قرار ملاقات را داد، حتی اگر نسبت به او احساس مثبتی ندارید، بپذیرید. شاید دیدار اول تان کمی جدی به نظر رسد اما به تدریج رابطه عاطفی آرامی را تجربه خواهید کرد که می تواند لبخند را به لبان شما باز گرداند.

فال روزانه ۰۷/ ۱۲/ ۱۳۹۷

گاهی تنبلی شما باعث می شود که خیلی از کارهای مهم را پشت گوش بیاندازید. اما بدانید که اگر همین گونه فرصت هایتان را از دست بدهید، خیلی زود پشیمان خواهید شد. بنابراین در خودتان انگیزه لازم را برای تلاش کردن ایجاد کنید. برای بهبودی رابطه عاطفی خود به دنبال راههای جدید باشید. شاید راهی که در پیش گرفته اید اشتباه است، بنابراین خودخواهی را کنار بگذارید و به دنبال گزینه های دیگر برای حل مشکلات تان باشید. امروز سعی کنید به ظاهر خود نیز توجه بیشتری داشته باشید زریا به طور تصادفی در مکانی قرار می گیرید که چسم های زیادی به شما خیره خواهد شد.

فال روزانه ۰۷/ ۱۲/ ۱۳۹۷

hotnewsسرگرمی5 سال پیش • dahio.com • 78

برچسب‌ها

, , ,



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها