فال روزانه ۱۱/ ۱۲/ ۱۳۹۷

فال روزانه شنبه 11 اسفند 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 11 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما فرد ایده آلیستی هستید و همین موضوع می تواند شما را از تجربه های زیادی محروم کند. سعی کنید امسال مسائل را ساده تر بگیرید تا زندگی بیشتر به کام تان باشد. زندگی شما وارد مرحله حساسی شده است که باید از قبل برای لحظه لحظه آن برنامه ریزی کنید. بی فکر قدمی برندارید که به صررتان تمام می شود. امسال از نظر مالی اوضاع بهتری خواهید داشت. فقط سعی کنید که دور خرج های اضافی را خط بکشید تا در آینده به مشکل نخورید. اگر مجرد هستید، به زودی وارد یک رابطه عاطفی می شوید. فقط یادتان باشد که عشق پیچیدگی های خودش را دارد و این شمایید که باید آن را مدیریت کنید. با صبر به مراد دلتان خواهید رسید. در ماههای اول سال جدید خبرهای خوبی به شما می رسد که تغییرات مثبتی را به زندگی تان راه خواهد داد. از فشار کاری که رویتان خواهد بود شکایت نکنید زیرا موفقیت های زیادی را برایتان به همراه خواهد داشت. اردیبهشت، مهر و بهمن از بهترین ماههای سال پیش رو برایتان خواهد بود.

فال روزانه ۱۱/ ۱۲/ ۱۳۹۷

به فکر انجام کاری هستید. اگر چه شاید بهترین انتخاب را کرده باشید اما این را هم بدانید که هر چه اطلاعات شما بیشتر باشد، در مسیری که قدم می گذارید نیز موفق تر خواهید بود. بنابراین بد نیست قبل از تصمیم نهایی، گزینه های دیگر را هم مرور کنید. به خاطر موضوعی، یکی از نزدیکان تان را نیز از خود رانده اید. اما بدانید که او تقصیری ندارد. با گذشت زمان خودتان متوجه خواهید شد که اشتباه کرده اید. پس بهتر است که جبران رفتار اشتباهی که داشته اید را زودتر بکنید.

فال روزانه ۱۱/ ۱۲/ ۱۳۹۷

محبت زیاد شما گاهی برایتان دردسرساز می شود. اگر چه می خواهید به دیگران کمک کنید اما از دخالت در کار آنها به شدت پرهیز کنید زیرا نه تنها برای خودتان عاقبت خوبی ندارد بلکه دیگران را نیز آزرده خاطر خواهد کرد. بهتر است مراقب زندگی خودتان باشید تا سرک کشیدن در زندگی دیگران. اگر مجرد هستید به زودی رابطه ای را آغاز می کنید که همیشه انتظارش را می کشیدید. از تغییرات هراسی نداشته باشید زیرا اتفاقات خوبی را برایتان رقم خواهد زد.

فال روزانه ۱۱/ ۱۲/ ۱۳۹۷

به دنبال تغییری در زندگی تان هستید. این روزها خوب حواس تان را جمع کنید و تمام اتفاقات اطراف تان را تحت نظر داشته باشید زیرا حتی کوچک ترین جزییات هم می تواند تفاوت های بزرگی ایجاد کند. در بیان کلماتی که به زبان می آورید نیز محتاط تر باشید زیرا ممکن است موجب دلگیری اطرافیان تان شود و حتی در محیط کار ضرهای جبران ناپذیری را به شما بزند. به زودی شرایطی برایتان فراهم می شود که باید حداکثر استفاده را از آن بکنید.

فال روزانه ۱۱/ ۱۲/ ۱۳۹۷

گره ای در کارتان افتاده و مدام به دنبال راه حلی برای آن هستید به طوری که به سختی می توانید روی کارهایتان تمرکز کنید. اما این شمایید که این موضوع را برای خودتان سخت کرده اید، اگر رهایش کنید خواهید دید که چگونه به سادگی حل خواهد شد. اگر از رابطه عاطفی تان رضایت ندارید، بهتر است که تغییرات را از خودتان آغاز کنید. شما فقط نشسته اید و منتظر تغییری از طرف مقابل هستید. هیچ اتفاقی مثبتی نمی افتد اگر شما اولین قدم را از خودتان آغاز نکنید.

فال روزانه ۱۱/ ۱۲/ ۱۳۹۷

حال که سرتان کمی خلوت شده، بهترین زمان است تا از اوقات فراغت خود، بهترین استفاده را بکنید. شما نیاز به آرامش دارید پس به دنبال کارهایی باشید که به شما این آرامش را می دهد. با یک برنامه ریزی درست و حسابی می توانید به هر چه می خواهید برسید پس نگران نباشید و اول از همه به فکر تغییر روحیه خودتان باشید. یکی از نزدیکان را از خودتان رانده اید، برای به دست آوردن دل او بهتر است که هر کاری از دست تان بر می آید را انجام دهید. همین امروز قدم بردارید زیرا فردا برای جبران دیر است.

فال روزانه ۱۱/ ۱۲/ ۱۳۹۷

برای حل مشکلی که در آن دست و پا می زنید لازم نیست از کسی کمک بگیرید، با کمی فکر کردن، بهترین راه حل به ذهن تان خواهد رسید کافی است خودتان را باور داشته باشید. اگر مجرد هستید، پیشنهاد یکی از دوستان تان را برای دیدار با فردی بپذیرید. شاید در ابتدا جذب ظاهرش نشوید، اما اخلاق او پس از مدتی از این رو به آن رویتان خواهد کرد. فرصت های زندگی را از دست ندهید، حتی اگر به مراد دلتان نرسیدید، تجربه های خوبی را به دست خواهید آورد که در تصمیم گیری های آینده کمک تان خواهد کرد.

فال روزانه ۱۱/ ۱۲/ ۱۳۹۷

شما انرژی زیادی را صرف جمع آوری اطلاعات کرده اید، حال زمان آن است که آنها را کنار هم بگذارید و به یک نتیجه برسید. منطق شما راه را به شما نشان خواهد داد. اگر حرفی را می خواهید به کسی بزنید، آن را نخورید و بلند به زبان بیاورید تا او نیز از آنچه درون شما می گذرد، آگاه شود.همیشه صداقت بهترین سیاست است. امروز به خرید آنچه مدت هاست به فکرش هستید بروید. شما تلاش های زیادی کرده اید و حال زمان آن است که به خودتان جایزه بدهید، بنابراین معطل نکنید.

فال روزانه ۱۱/ ۱۲/ ۱۳۹۷

موضوعی را از اطرافیان تان پنهان می کنید اما آنها حق دارند که واقعیت زندگی تان را بدانند. امروز زمان خوبی ست تا پرده از راز دلتان بگشایید. به زودی یک فرصت شغلی خوبی برایتان فراهم می شود که بهتر است آن را از دست ندهید. تغییر عادات سخت است اما موجب پیشرفت می شود. پس درنگ نکنید. رابطه عاطفی شما کمی پیچیده شده است اما در حال حاضر کاری جز پذیرفتن شرایط موجود از شما بر نمی آید. صبر کلید موفقیت شما در چنین روزی ست. مطمئن باشید که خیلی زود همه چیز به روال قبل باز خواهد گشت.

فال روزانه ۱۱/ ۱۲/ ۱۳۹۷

رک بودن شما در چنین روزی می تواند به ضررتان تمام شود، بنابراین بهتر است که جلو حرف هایتان را بگیرید. منتظر خبری از جانب یکی از دوستان تان هستید، به زودی انتظارها به پایان می رسد و شما به مراد دلتان می رسید. این خبر نگاه شما را به زندگی نیز تغییر خواهد داد. بهتر است که نهایت استفاده را از شرایط موجود بکنید. شریک زندگی شما گاهی رفتارهای عجیب و غریبی از خود نشان می دهد که برایتان غیر قابل درک است، بهتر است که خیلی آنها را جدی نگیرید زیرا دلیلی جز مشغله ذهنی او ندارد.

فال روزانه ۱۱/ ۱۲/ ۱۳۹۷

این روزها بیش از هر زمان دیگری فکر می کنید که تنهایید اما اگر کمی دقیق تر به اطراف تان نگاه کنید می بینید که حامیان زیادی دارید. فقط کافی ست که درد و دلتان را به آنها بگویید تا کمک تان کنند. نگرانی شما در مورد آینده بی مورد است، بهتر است که در زمان حال زندگی کنید و از تک تک لحظات تان لذت ببرید. شما فردی هستید که زود وابسته می شوید، بنابراین بهتر است که در انتخاب عشق زندگی تان محتاطانه رفتار کنید. به زودی با فردی آشنا می شوید که زندگی شما را از این رو به آن رو خواهد کرد.

فال روزانه ۱۱/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز اعتماد به نفس شما بالا رفته به طوری که دوست دارید دست به کارهای هیجان انگیز بزنید اگر پایتان را از محدودیت ها فراتر بگذارید، تغییرات خوبی برایتان اتفاق خواهد افتاد. دیگران را به خاطر آنچه برای شما پیش می آید، سرزنش نکنید. شما باید خود مسئولیت زندگی تان را به عهده بگیرید. از آنجا که توانایی های شما زیاد است، قادر به انجام هر کاری هستید، کافی است دیدی مثبت داشته باشید و از پیچیده کردن مسائل بپرهیزید. آوقت خواهید دید که سخت ترین مشکلات هم برایتان مثل آب خوردن خواهد بود.

فال روزانه ۱۱/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز میان شما و یکی از اطرافیان تان یک درگیری صورت می گیرد. بهتر است که به جای اصرار بر حرف تان، با او به توافق برسید. اگر دست از لجبازی بردارید و کمی منطقی تر بیاندیشید، همه چیز حل خواهد شد. موضوعی از قدیم ذهن شما را درگیر کرده و رهایتان نمی کند. اگر آن را فراموش نکنید، آینده تان را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد. شما فرصت های زیادی دارید که نادیده می گیرید. اگر تمرکزتان را بر زمان حال بگذارید می بینید که چقدر زندگی برایتان لذت بخش خواهد بود.

فال روزانه ۱۱/ ۱۲/ ۱۳۹۷

hotnewsسرگرمی5 سال پیش • dahio.com • 82

برچسب‌ها

, , ,



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها