فال روزانه ۱۴/ ۱۲/ ۱۳۹۷

فال روزانه سه شنبه 14 اسفند 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 14 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! اگر چه تا به حال شرایط لازم برای عملی کردن آرزوهایتان را نداشتید اما امسال سالی ست که به برخی از مهمترین های آنها دست پیدا می کنید. کافی ست کمی خلاقیت داشته باشید تا زندگی تان از این رو به آن رو شود. بسیاری از مشکلاتی که اخیرا با آنها دست و پنجه نرم می کردید، به زودی از پیش پایتان کنار خواهد رفت، کافی است که کمی سر سختی بیشتری به خرج دهید. اگر شادی های زندگی تان را با دیگران به اشتراک بگذارید، شادی بیشتری نیز از آنها دریافت خواهید کرد. پر فروتنی کلید موفقیت شما در چنین سالی است، آن را جدی بگیرید. در اواخر فصل بهار خبرهای خوبی به گوش تان می رسد که آینده روشن تان را خواهد ساخت. اگر تا به حال از روابط عاطفی تان رضایت کامل را نداشتید، امسال سالی ست که آتش عشق در شما شعله ور می شود و روزهای پر از هیجانی را تجربه خواهید کرد.

فال روزانه ۱۴/ ۱۲/ ۱۳۹۷

شما به خودتان در زمینه های مختلف ایمان دارید، تنها در زمینه عاطفی ست که اعتماد به نفس ندارید. در این شرایط، بهتر است که کمی آرام تر قدم بردارید و مدیریت مسایل را به طرف مقابل تان بدهید. امروز کمی احساس ناراحتی و کسلی می کنید و خیلی برایتان مهم نیست که چه اتفاقی اطراف تان می افتد. این موضوع می تواند در محیط کار شما را از دیگران عقب بیاندازد. از آنجا که کارهای زیادی روی سرتان ریخته، بهتر است که تمرکزتان را به دست آورید.

فال روزانه ۱۴/ ۱۲/ ۱۳۹۷

شما دوست دارید که مدیریت همه چیز را به عهده بگیرید. این موضوع در چنین روزی برایتان دردساز می شود، زیرا شریک زندگی تان دوست دارد کمی از شما فاصله بگیرد و احساس آزادی کند. بهتر است که به جای عصبانیت، این فرصت را به او بدهید. مطمئن باشید که او با انرژی و علاقه بیشتری به سمت شما باز خواهد گشت. این روزها مسئولیت شما در محیط کار زیاد شده، به همین دلیل ممکن است که احتمال خطایتان نیز بیشتر شود. از این رو سعی کنید که با دقت بالایی کارهایتان را انجام دهید. در اواسط روز تلفنی به شما می شود که از شادی لبخندی را بر لبان تان می نشاند.

فال روزانه ۱۴/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز کمی گیج هستید. این گیجی شاید به خاطر خواب هایی ست که در شب قبل دیده اید، شاید هم به خاطر فکرهایی که در سرتان است، هر چه باشد موضوع مهمی نیست و خیلی زود از بین می رود. این روزها استرس و فشارهای خانوادگی زیادی روی تان است. بحث های زیادی در خانواده تان پیش آمده که ذهن تان را درگیر کرده است. بهترین راه برای رهایی از این وضعیت این است که اول از همه خود و بعد دیگر اعضای خانواده تان را آرام کنید.

فال روزانه ۱۴/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز مرتب کردن خانه از اولویت های شماست. آنقدر دورتان شلوغ شده که گیج شده اید و نمی دانید از کجا آغاز کنید. بهتر است که خیلی عجله نکنید و به آرامی کارهایتان را پیش ببرید. یکی از اطرافیان تان حرفی به شما زده که کمی نگران تان کرده است، بهترین کار این است که به دنبال اطلاعات بیشتری باشید و به حرف های اطرافیان تان تکیه نکنید. شما تلاش های زیادی برای یکی از اهداف تان کرده اید اما نتیجه ای که می خواستید را به دست نیاوردید، بهتر است که ناامید نشوید. حتما حکمتی در کار بوده است که خیلی زود به آن پی می برید.

فال روزانه ۱۴/ ۱۲/ ۱۳۹۷

این روزها در تب و تاب وزن کم کردن هستید اما بدانید که سلامت شما با اهمیت ترین دارایی زندگی تان است پس قدر آن را بدانید و سرخود عمل نکنید. اخیرا خبرهایی شنیده اید که ذهن تان را مشغول کرده است. بهتر است که وقت تان را با این انرژی های منفی هدر ندهید. برای این که حالتان بهتر شود، عصر خود را در بیرون از خانه بگذرانید. ارتباط با دوستان قدیمی می تواند حال شما را از این رو به آن رو کند. به زودی بسته ای به دست تان می رسد که انتظارش را ندارید. خودتان را برای یک سورپرایز آماده کنید.

فال روزانه ۱۴/ ۱۲/ ۱۳۹۷

به فکر پیاده کردن ایده ای هستید اما دیگران با نظرات منفی شان شما را دچار تردید می کنند. شاید بد نباشید که کمی دیگر هم صبر کنید و پس از این که اطمینان لازم را به دست آوردید، دست به کار شوید. شما دورتان را بیش از حد شلوغ کرده اید و این موجب خستگی تان شده است. احساس می کنید که انرژی تان تمام شده و دیگر نای انجام کاری را ندارید. بد نیست که یک روز را به طور کامل به خودتان مرخصی دهید و استراحت کنید. اگر انرژی لازم را داشته باشید، در کارتان نیز موفق تر خواهید بود. به زودی تغییری در رابطه عاطفی شما ایجاد می شود که بر وفق مرادتان است.

فال روزانه ۱۴/ ۱۲/ ۱۳۹۷

درست است که وقت تان محدود است، اما کاری را باید به پایان برسانید، بنابراین در انجام آن درنگ نکنید. به زودی به یک درآمد مالی خوبی می رسید، آنچه مدت هاست لایق اش هستید. دست از تلاش برندارید تا موفقیت های بیشتری نصیب تان شود. از دست یکی از اطرافیان تان شاکی هستید به قدری که دوست دارید حرف دلتان را بر سرش فریاد بزنید، بهتر است که کمی صبر کنید تا عصبانیت تان کم شود سپس تصمیم بگیرید.

فال روزانه ۱۴/ ۱۲/ ۱۳۹۷

این روزها موضوعی ذهن تان را درگیر کرده است از این رو دست به کارهای عجیب و غریب می زنید. اما شما هم خوب می دانید که این کارها تنها به صورت موقتی حالتان را خوب خواهد کرد. برای حل شدن کامل این مشکل باید در تنهایی خوب فکر کنید و تصمیمی جدی بگیرید. فرار کردن راه خوبی نیست. اگر مجرد هستید، به زودی فردی نظر شما را به خود جلب می کند، درنگ نکنید و حرف دلتان را رو کنید. مطمئنا نتیجه خوبی از صداقت تان خواهید گرفت.

فال روزانه ۱۴/ ۱۲/ ۱۳۹۷

مسئولیت های زیادی دارید که باید تا هفته دیگر به پایان برسانید از ین رو نگران اید، اما استرس شما بی مورد است. با خیال راحت کارهایتان را انجام و از عصر تا شب خود را به استراحت اختصاص دهید. همه چیز آنطور که شما می خواهید پیش خواهد رفت. در رابطه عاطفی تان چیزی شما را آزار می دهد، بهتر است به جای خودخوری، با شریک زندگی تان صحبت کنید و احساس واقعی تان را به زبان آورید. با حرف زدن مشکلی نیست که حل نشود.

فال روزانه ۱۴/ ۱۲/ ۱۳۹۷

به زودی خبری می شنوید در حالی که انتظارش را نداشتید. آنقدر این موضوع برایتان شوکه کننده است که نمی دانید قدم بعدی را چگونه بردارید. کمی به خودتان زمان دهید سپس تصمیم درست را بگیرید. مشورت با خانواده نیز به راههای خوبی را به رویتان می گشوید. به تازگی با فردی آشنا شده اید. اگر چه اوایل فکر می کردید که تفاهم زیادی با او دارید اما حال جور دیگری می اندیشید. اما باز هم بهتر است که صبر کنید و از پیش داوری دست بردارید. نتیجه رابطه تان هر چه که شد آن را به فال نیک بگیرید.

فال روزانه ۱۴/ ۱۲/ ۱۳۹۷

شما فرد مهربانی هستید. زمانی که در جمعی هستید، همه از بودن شما لذت می برند و در صورت غیبت، جای خالی تان به شدت حس می شود. اما خودتان قدرتان را نمی دانید و مدام خودتان را سرزنش می کنید. اگر اعتماد به نفس تان را حفظ کنید، هیچ نگرانی دیگری نخواهید داشت. نسبت به شریک زندگی تان بدبین شده اید، اما بهتر است که زود قضاوت نکنید.

فال روزانه ۱۴/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز انرژی زیادی دارید اما نباید این انرژی را با حرف هایتان در هر جا و هر مکانی تخلیه کنید. دیگران که شرایط شما را ندارند و ممکن است دچار سوتفاهم شوند، پس سنجیده سخن بگویید. در اطراف تان فردی است که روی اعصاب تان است، دوست دارید از او دوری کنید اما نمی توانید. در این شرایط باید چشم هایتان را ببندید و کاملا بی تفاوت عمل کنید. بی تفاوتی خود بهترین جواب به افراد بی ملاحظه است.

فال روزانه ۱۴/ ۱۲/ ۱۳۹۷

hotnewsسرگرمی5 سال پیش • dahio.com • 151

برچسب‌ها

, , ,



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها