فال روزانه ۱۵/ ۱۲/ ۱۳۹۷

فال روزانه چهارشنبه 15 اسفند 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 16 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی واقع بین، قابل اعتماد، با صداقت و مثبت اندیش هستید، شما حافظه ای بسیار قوی دارید و ویژگی های شخصیتی ارزشمندی دارید، فقط باید مواظب باشید در مواجهه با سختی ها و مشکلات عصبی نشوید، زیرا این حالت تمام توانایی های شما را زیر سؤال می برد. امسال از لحاظ سلامتی برای شما سال بدی نخواهد بود، اما ار خوب از خودتان مراقبت نکنید و در هنگام بیماری به موقع به پزشک مراجعه نکنید با مشکلات کوچکی مواجه خواهید شد. سعی کنید رژیم غذایی سالمی داشته باشید و ورزش را در برنامه روزانه تان جای دهید تا کمتر بیمار شوید. اگر می خواهید در زمینه ی مالی از سود زیادی بهره مند شوید باید در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید. درگیری های حقوقی که بر سر مسائل مالی داشته اید امسال بالاخره حل خواهند شد و می توانید به حقتان برسید و از پولی که مدت ها به آن دسترسی نداشته اید استفاده کنید. در سرمایه گذاری هایی که روی چیزی غیر از املاک انجام می دهید احتمال متضرر شدن شما بسیار بالاست. شما در زمینه ی حرفه ای شخصی بسیار کارآمد و سخت کوش هستید و در فضای حرفه ای مورد تحسین همکاران و مقامات مافوق خود قرار می گیرید و شاید حتی برای حل مسائل و مشکلات مختلف در محل کارتان از شما تقاضای مشورت کنند. افزایش حقوق و ترفیع رتبه برای شما قطعی هستند. روابط عاطفی شما نیز امسال رو به پیشرفت خواهند بود و اگر متاهل باشید روابط بسیار خوب و عاشقانه ای با همسر خود خواهید داشت، اگر هم مجرد باشید می توانید نیمه ی دیگرتان را پیدا کنید. فروردین، اردیبهشت، مرداد و آذر بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۱۵/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز انرژی جسمی و ذهنی شما، هر دو در سطح بالایی قرار گرفته اند و شما احساس می کنید آماده اید تا در راه پیشرفت و رسیدن به خواسته هایتان هر کاری که لازم باشد را انجام داده و با هر مانعی که سر راهتان قرار بگیرد مبارزه کنید. به احتمال زیاد شما زمان زیادی را به فعالیت های هنری، کارهای گروهی و شرکت در رویدادهای اجتماعی اختصاص خواهید داد و تمام روز سرتان شلوغ خواهد بود. شما در چنین روزی و با قرار گرفتن در این شرایط به شدت احسا نشاط و هیجان می کنید و در پایان روز احساس می کنید هنوز برای چند ساعت کار و فعالیت بیشتر انرژی دارید. حالا که چنین فرصتی برایتان فراهم شده است از آن حداکثر استفاده را ببرید.

فال روزانه ۱۵/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز فرصت دنبال کردن اهدافی که در زمینه ی فعالیت های خلاقانه دارید برای شما فراهم خواهد بود و می توانید توانایی های خود را برای همه به نمایش بگذارید. شاید قرار باشد آثارتان در نمایشگاهی قرار بگیرند، خودتان به روی صحنه بروید اجرا داشته باشید و یا برای جمعیت زیادی سخنرانی کنید. در هر صورت توجه زیادی از جانب جمعیتی قابل توجه به شما جلب خواهد شد و شما با درخششی که دارید فرصت قرار گرفتن در مرکز توجه را از هرکس دیگری خواهید گرفت. به احتمال زیاد خودتان هم از این شرایط لذت خواهید برد و به هیچ وجه احساس خجالت نخواهید کرد. شما برای رسیدن به این مرحله خیلی تلاش کرده اید، پس از آن لذت ببرید.

فال روزانه ۱۵/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز احتمال اینکه فرصت رفتن به یک سفر هوایی همراه با دوستان و یا اعضای یک گروه برای شما پیش بیاید خیلی زیاد به نظر می رسد. شاید این سفر به منظور بازدید از یک نمایشگاه یا افزای سطح دانش شما باشد. در هر صورت این سفر هم انتقال و هم دریافت اطلاعات را در بر می گیرد و شما هم در انجام این کار بدون شک موفق خواهید بود، فقط باید تمام هماهنگی های لازم برای رفتن به این سفر را همین امروز و تا شرایط کیهانی زمینه ی لازم را برای رفتن به آن فراهم کرده اند انجام دهید. این سفر به هر مقصدی و به هر منظوری که انجام شود تأثیر چشمگیری در زندگی شما خواهد داشت و جهت تازه ای به آن خواهد بخشید.

فال روزانه ۱۵/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز بالاخره موفق خواهید شد برخی کارهای شخصیتان که کاغذبازی های اداری زیادی را در برمی گیرند به انجام برسانید. نتیجه ی این کار ممکن است افزایش حقوق شما، آن هم به میزانی قابل توجه باشد. امروز پای موفقیت های گذشته تان به میان کشیده خواهد شد و این موضوع می تواند باعث شود فرصت های زیادی برای شما فراهم شوند که زمینه ساز موفقیت های بیشتر شما در آینده خواهند بود. شاید این موضوع بیشتر با کار شما در ارتباط باشد، اما کارها و پروژه های شخصیتان را نیز تا حدودی در بر خواهد گرفت. تمام نشانه ها حاکی از آن هستند که موفقیت، خوش شانسی و پیشرفت در انتظار شما هستند.

فال روزانه ۱۵/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز فرصت هایی برای آغاز شراکت در زمینه ی یکی از پروژه های شخصی شما برایتان فراهم خواهند شد. معاملات، توافق ها و دیگر مسائل حقوقی شما همگی به خوبی و به نفع شما پیش خواهند رفت، اما باید پیش از هر امضایی حواستان را خوب جمع کرده و همه چیز را بررسی کرده و مورد مطالعه قرار دهید. نتیجه ی نهایی هر چه که باشد یک چیز قطعی است و آن هم این است که زندگی شما هرچند به صورتی نامحسوس تغییر خواهد کرد و خوشبختانه این تغییرات مثبت هستند، پس با آغوش باز آنها را بپذیرید. حتی اگر با نامزدتان قهر هستید پیام های عاشقانه ای که او برای شما می فرستد را بدون پاسخ نگذارید.

فال روزانه ۱۵/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز انجام کارهای تکراری و خسته کننده ی روزمره بخش عمده ای از صبح شما را خواهند گرفت، اما باید این بخش از کارهایتان را انجام دهید تا بتوانید به بخش هیجان انگیزتر پروژه ها و کارهای امروزتان برسید. کاغذبازی ها و دوندگی های زیادی در انتظار شما هستند، اما خوشبختانه خیلی سریع تمام کارهایتان را پیش خواهید برد. شما در مسیر درست قرار گرفته اید، پس تمام تلاش و توان خود را به کار بگیرید تا به بهترین نتیجه ی ممکن دست پیدا کنید. امروز ممکن است به صورت کاملا ناگهانی و غیر منتظره تغییرات مثبتی در وضعیت اقتصادی شما ایجاد شوند و حقوق های عقب افتاده تان را دریافت کنید، یا وامی که مدت ها پیش قرار بوده بگیرید بالاخره به حسابتان واریز شوید.

فال روزانه ۱۵/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز شما به طوری باورنکردنی فرصت داشتن یک مکالمه ی دو نفره با شخصی که دوستش دارید اما هنوز احساسات خود را به طور مستقیم با او در میان گذاشته اید خواهید داشت. در این مکالمه حرفی از احساسات عاشقانه به میان نخواهد آمد، اما شما در مورد چیزهایی بحث خواهید کرد که باعث می شوند به نزدیک بودن علایقتان پی برده و در نتیجه احساس نزدیکی بیشتری به هم داشته باشید. امروز بدون آن که کسی چیزی به شما بگوید خودتان دقیقا می دانید چکار باید بکنید. انگار می توانید موانع و مشکلات را پیش از آن که به وجود بیایند دیده و بدون هیچ زحمتی از کنارشان میانبر بزنید و رد شوید.

فال روزانه ۱۵/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز از صبح که به دور و بر خانه تان نگاه می کنید ذهنتان درگیر این موضوع خواهد بود که چطور می توانید تغییرات و بازسازی هایی را در خانه تان انجام دهید تا آن را زیباتر کرده و یا به ارزش آن بیفزایید. شاید به فکر تغییر دکور و یا بازسازی بخشی از منزلتان باشید. ایده های زیادی برای این کار به ذهنتان خواهند رسید و شما هم به طور جدی آنها را مورد بررسی قرار داده و بهترین گزینه را انتخاب خواهید کرد، فقط مواظب باشید که هزینه های زیادی به خودتان تحمیل نکنید. این نکته را به خودتان یادآوری کنید که هر چند همه دوست دارند در سال نو همه چیز تغییر کند و جدید شود، اما مهم ترین بخش این تحولات باید درونی باشد.

فال روزانه ۱۵/ ۱۲/ ۱۳۹۷

شاید چند روز گذشته تا حدودی احساس افسردگی کرده باشید، اما امروز دوباره قدرت قبلیتان به شما باز خواهد گشت و با شور و هیجانی بیش از قبل به روال عادی زندگیتان باز خواهید گشت. ایده هایی جدید و خلاقانه به ذهنتان خطور خواهند کرد که باعث می شوند هر کاری که امروز انجام می دهید منحصر به فرد و تحسین برانگیز باشد. شما موج جدیدی از قدرت و مثبت اندیشی را تجربه خواهید کرد، اما باید حواستان را جمع کنید که این تغییرات ناگهانی را زیاد در جمع بروز ندهید تا باعث ایجاد سوء تفاهم در اطرافیانتان نشوید. اگر ترجیح می دهید عشقتان به جای حرف هایش با کارهایش به شما نشان دهد که دوستتان دارد این موضوع را با احتیاط با او در میان بگذارید.

فال روزانه ۱۵/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز ناگهان ایده هایی خارق العاده به ذهنتان خواهند رسید که می توانند در انجام پروژه های خلاقانه برای شما بسیار الهام بخش باشند. در هر زمینه ای که کار می کنید این موج جدید خلاقیت حسابی به کارتان خواهد آمد و عمق و معنای جدیدی به کارتان خواهد بخشید. شاید بدون آن که خودتان حتی متوجه باشید ساعت ها در محل کارتان سرگرم پردازش ایده های جدیدتان باشید. امروز عشق و روابط رمانتیک نیز از اولویت های اصلیتان هستند و دلتان می خواهد یک بعدازظهر عاشقانه را با شخصی که دوست دارید بگذرانید. با این شور و هیجانی که شما در وجود خود احساس می کنید قطعا این دیدار بسیار خوشایند و خاطره آمیز خواهد بود.

فال روزانه ۱۵/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز شاید بخواهید در محل کارتان با کمی غیبت سر خودتان و همکارانتان را گرم کنید. به جای اتلاف وقت با این کارها سعی کنید روی کارها و وظایف خودتان متمرکز شوید و کاری به کار دیگران نداشته باشید. امروز می توانید درانتظار برخی تغییرات در محل زندگیتان باشید. شاید همسرتان بی آن که به شما چیزی گفته باشد وسیله جدیدی برای خانه بخرد و یا تغییراتی در دکوراسیون منزل ایجاد کند، شاید حتی بعضی ها به طور کلی تغییر مکان داده و به خانه جدیدی بروند. در هر صورت انتظار این را نداشته باشید که بعدازظهر که به خانه می روید یک جا لم داده و استراحت کنید، کارهای زیادی در خانه در انتظارتان خواهند بود.

فال روزانه ۱۵/ ۱۲/ ۱۳۹۷

شما این استعداد را دارید که با بحث های جالب در مورد مسائل روز و یا حتی مکالمات پیش پا افتاده روزمره دیگران را به خود جذب کرده و سرشان را گرم کنید. امروز اطلاعات جالبی به دستتان خواهد رسید که سوژه این حرف هایتان را برای چند ماهی تأمین خواهد کرد. شاید اخباری در مورد اکتشافاتی خارق العاده در آن سوی دنیا به شما برسد و یا دوست و آشنایی را پس از مدت ها دیده و خبرهای تازه ای از آنها دریافت کنید. امروز برای شما روزی پر از غافل گیری های خوشایند خواهد بود، پس خودتان را برای هر چیزی آماده کنید! با وجود این که مقایسه کردن خودتان با دیگران معمولا کار خوبی نیست، این کار هر از گاهی می تواند به شما نشان دهد چقدر خوشبخت هستید.

فال روزانه ۱۵/ ۱۲/ ۱۳۹۷

hotnewsسرگرمی5 سال پیش • dahio.com • 81

برچسب‌ها

, , ,



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها