فال روزانه ۲۳/ ۱۰/ ۱۳۹۷

فال روزانه یکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۲۳ دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی با وقار، مذهبی، دارای ذهنی قدرتمند، پر شور و انرژی، دوست داشتنی، محترم، مصمم، با اراده و با ادب هستید. شما تنها به خودتان متکی هستید و در مدیریت و رهبری دیگران از توانایی بالایی برخوردار هستید. شما می توانید به سرعت تصمیم گیری کنید. با این همه باید به غرور و لجبازی خود غلبه کنید. امسال از لحاظ سلامتی برای شما سال خوبی خواهد بود و در طول سال با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد، با این حال باید برای گرفتن نتایج بهتر به طور مرتب ورزش کنید و هر گاه لازم دیدید به سرعت به پزشک مراجعه کنید. از لحاظ اقتصادی نیز اوضاع تا حدود زیادی به کام شما خواهد بود. درآمدهای پیش بینی نشده ای خواهید داشت و پول هایی به دستتان خواهند رسید که شما را غافلگیر خواهند کرد. درگیری های حقوقی که از قبل داشته اید امسال بالاخره به نتیجه خواهند رسید و در نتیجه ی حل این مشکلات نیز مبالغ قابل توجهی به حسابتان واریز خواهند شد. سرمایه گذاری هایی که در طول امسال انجام می دهید به احتمال زیاد برایتان سودهای زیادی را به همراه خواهند داشت. در فعالیت های تجاری به نفعتان است که به غریبه ها اعتماد نکنید. پول قرض دادن به دیگران نیز به طور حتمی شما را متضرر خواهد کرد. برای تغییر شغل و حرفه ی خود عجله به خرج ندهید. اگر تخصص و مهارت خود را افزایش دهید شغل فعلیتان جذابیت تازه ای برایتان پیدا خواهد کرد. امسال روابط عاطفی شما در بهترین حالت ممکن قرار خواهند داشت. چنانچه هر مشکلی با شریک عاطفی خود دارید امسال بهترین فرصت برای حل آن خواهد بود. دی، فروردین و مرداد بهترین ماه های سال خواهند بود.

فال روزانه ۲۳/ ۱۰/ ۱۳۹۷

در هفته های آینده روزهای شلوغ و پرکاری در انتظارتان هستند و به این زودی ها هم سرتان خلوت نخواهد شد. اگر برایتان امکان دارد امروز کمی به خودتان استراحت بدهید تا بتوانید در روزهای آینده انرژی کافی را برای فعالیت های زیادی که در انتظارتان هستند در اختیار داشته باشید. امروز برای عشق و عاشقی روز بسیار خوبی خواهد بود و خوشبختانه می تواند گفت که همه چیز درست همان طوری که خودتان دلتان می خواهد پیش خواهد رفت، پس سعی کنید حسابی به خودتان برسید تا بیشترین اثر ممکن را روی طرف مقابلتان بگذارید. درست است که ظاهر در یک رابطه ی عاطفی مهم ترین چیز نیست، اما آیا می شود اثر آن را انکار کرد؟!

فال روزانه ۲۳/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز صحبت کردن در مورد مسائل جدی با دوستانتان و همچنین مطالعه در مورد موضوعات مورد علاقه تان وقت زیادی از شما خواهند گرفت. اثراتی که این فعالیت های ذهنی روی شما ایجاد خواهند کرد می توانند هم مثبت باشند و هم منفی. مثبت از این بابت که ذهن شما را به فعالیت وا می دارند و به آن انرژی و شور و نشاط می بخشند و منفی از این لحاظ که شما را بیش از اندازه هیجان زده می کنند و ممکن است باعث شوند فراموش کنید به فعالیت های روزمره تان به موقع رسیدگی کنید. از این هیجان لذت ببرید، اما فراموش نکنید به خودتان هم استراحت بدهید و بیش از اندازه خودتان را درگیر این افکار نکنید.

فال روزانه ۲۳/ ۱۰/ ۱۳۹۷

اگر در حال حاضر کسی در زندگیتان هست امروز رابطه ی عاطفیتان وارد مرحله ی جدیدی خواهد شد و درک بیشتری نسبت به هم پیدا خواهید کرد و حس نزدیکی بینتان بیشتر خواهد شد. اگر هم هنوز مجرد هستید امروز برای شما روز خوبی خواهد بود و به طور غیر منتظره ای با یک نفر آشنا خواهید شد که شما را به خود مجذوب خواهد کرد، شاید بشود حتی نام آن را عشق در نگاه اول گذاشت. به واسطه ی علایق مشترکی که دارید خیلی سریع احساس نزدیکی بین شما به وجود خواهد آمد و حرف های زیادی برای گفتن به هم خواهید داشت. خوشبختانه فعلا کارهای شما دارند به خوبی پیش می روند و می توانید در آرامش به روابط عاطفی خود رسیدگی کنید.

فال روزانه ۲۳/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز سر و کله ی دوستی قدیمی که برای مدتی طولانی از او بیخبر بوده اید پیدا خواهد شد. این دیدار پیش بینی نشده برای شما بسیار خوشایند خواهد بود و حرف های زیادی دارید که با این دوست خود بزنید و خبرهای زیادی هستند که می خواهید رد و بدل کنید. در این مکالماتی که با هم دارید اطلاعات جالبی بین شما مبادله خواهند شد و اخبار خوبی هم در میان آنها وجود دارند که شما را بسیار هیجان زده خواهند کرد. در پایان روز ذهن شما بسیار آشفته و لبریز از افکار مثبت و منفی خواهد بود و کنترل افکارتان به نظرتان بسیار دشوار خواهد بود. یک پیاده روی طولانی مدت می تواند به آرامش ذهن شما کمک قابل توجهی نماید.

فال روزانه ۲۳/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز اخبار فوق العاده ای به گوشتان خواهند رسید که ممکن است در لحظه زندگی شما را زیر و رو کنند. این اخبار برای شما بسیار هیجان انگیز هستند، اما بهتر است زیاد هم امور زندگیتان را به آنها وابسته ندانید و روند عادی کارهایتان را به هم نریزید. همسایه های جدیدی به ساختمان و یا محل زندگی شما نقل مکان خواهند کرد و مدتی را هم به برقراری ارتباط با این همسایه های جدید و آشنا شدن با آنها سپری خواهید کرد. شما امروز بیشتر وقت خود را به کسب اطلاعات در مورد یکی از موضوعات مورد علاقه ی خود سپری خواهید کرد. به طور کلی روز شلوغی در انتظارتان خواهد بود و خودتان باید حواستان باشد که هر از گاهی به خودتان استراحت بدهید.

فال روزانه ۲۳/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز اخباری به شما خواهند رسید که فرصت های جدیدی را برای کسب درآمد بیشتر در اختیار شما قرار خواهند داد. شاید راه های جدیدی برای راه اندازی یک کسب و کار مستقل یاد بگیرید. شاید هم بازار کار برای اشخاصی با مهارت های شما نسبت به قبل بهتر شده باشد. در هر صورت موقعیت های خوبی برای پیشرفت وضعیت حرفه ای و مالیتان در اختیار شما قرار خواهند گرفت. استفاده از تکنولوژی مدرن در مدیریت حساب هایتان عملکرد و کارایی شما را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد. صحبت هایی که با دیگران می کنید ایده های جدید و متفاوتی را برای شما به همراه خواهند داشت، سعی کنید از آنها بیشترین استفاده ممکن را بکنید.

فال روزانه ۲۳/ ۱۰/ ۱۳۹۷

طی صحبت هایی که امروز دارید اطلاعات جالبی در اختیارتان قرار خواهند گرفت که طرز تفکر شما را اندکی تغییر خواهند داد. امروز موضوعات اجتماعی، سیاسی و انسانی برای شما از جذابیت و اهمیت فوق العاده ای برخوردار هستند. امروز شما این فرصت را در اختیار خواهید داشت که استعادهای خود را به کار بگیرید. یک نفر از شما تقاضای کمک و همکاری خواهد داشت و شما هم خوشبختانه انرژی ذهنی و جسمی لازم برای انجام این کار را در اختیار خواهید داشت و احتمال اینکه به درخواست او پاسخ مثبت بدهید زیاد است. البته خودتان هم کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و ممکن است کمی طول بکشد تا بتوانید به کمک او بروید.

فال روزانه ۲۳/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز توانایی ذهنی شما در سطح بسیار بالایی قرار دارد و برای مطالعه در هر زمینه ای، به ویژه در زمینه های مورد علاقه تان از آمادگی بالایی برخوردار هستید. این مطالعات بیشتر روز شما را به خود مشغول خواهند کرد، اما باید توجه داشته باشید که خودتان را بیش از اندازه خسته نکنید. اگر می خواهید چیزهایی که خوانده اید را فراموش نکنید بهتر است در حین مطالعه یادداشت برداری هم بکنید. امروز بین دو نفر که هر دو برای شما بسیار عزیز هستند درگیری ها و بحث هایی به وجود خواهند آمد و شما نمی دانید بین این دو باید کدام یک را مورد حمایت خود قرار دهید. بهتر است خودتان را از این ماجرا دور نگه دارید.

فال روزانه ۲۳/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز دوستی های جدید، اهداف جدید و افکار و نگرش های جدیدی در زندگی شما شکل خواهند گرفت. پیشرفت های غیر منتظره ای که دارند در زندگیتان شکل می گیرند به بازنگری در برنامه ها و کارهایتان نیاز دارند. این تغییرات خوشبختانه مثبت هستند، اما ایجاب می کنند که هر چه سریعتر برخی تغییرات جزئی در روند کار خود و همچنین افکار و نگرش هایتان ایجاد کنید. با توجه به اینکه قدرت ذهنی شما در سطح بالایی قرار دارد این کار برایتان چندان دشوار نخواهد بود. شاید مجبور باشید به خاطر همسر یا نامزدتان در جمعی حضور پیدا کنید که زیاد به آن علاقمند نیستید. گاهی به احترام کسی که دوست داریم باید افرادی که دوست نداریم را تحمل کنیم!

فال روزانه ۲۳/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز یکی از آن روزهایی است که در زمینه ی مسائل مادی و اقتصادی شانس بسیار زیادی دارید، پس حواستان باشد که بیشترین بهره ی ممکن را از این موقعیت ببرید و از فرصت هایی که سر راهتان قرار می گیرند حداکثر استفاده را داشته باشید. هرچند که شما معمولا همه چیز را به دقت مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و مزایا و معایب هر موقعیتی را با احتیاط کامل می سنجید، اما باید مواظب باشید که این احتیاط بیش از اندازه شما را از فرصت های پیش رویتان غافل نکند. امروز سعی کنید حتما زمانی را خارج از منزل و محل کارتان بگذرانید و تمام روز خودتان را در فضاهای بسته حبس نکنید، این کار به شما کمک خواهد کرد تا ذهنی فعال تر نیز داشته باشید.

فال روزانه ۲۳/ ۱۰/ ۱۳۹۷

داشتن تفریح و تنوع برای هر کسی لازم است و در این موضوع هیچ شکی نیست، اما وقتی این تفریح و خوشگذرانی مانع توجه و رسیدگی شما به مسئولیت هایتان شود باید در رفتار خود تجدید نظر کنید. در حال حاضر حس ششم شما خیلی خوب کار می کند و باید از این توانایی حداکثر استفاده را به نفع خودتان ببرید. نگران کارهای پیش پا افتاده ی روزمره نباشید و توان و انرژی خود را روی کارهای مهم تری که باید انجام دهید متمرکز کنید. امروز چالش های زیادی در انتظارتان خواهند بود. پس بهتر است برنامه دقیقی برای روزتان بچینید و بر اساس اولویت های اصلیتان پیش بروید تا عملکرد بهتر و کارایی بیشتری داشته باشید.

فال روزانه ۲۳/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز بی هیچ تردیدی روز تغییر و تحول خواهد بود. شاید خودتان آنقدر غرق فکر کردن به مشکلات و ناراحتی هایتان باشید که متوجه این موضوع نباشید. شما دچار احساس نا امیدی شده اید و در این فکر هستید که آیا هرگز به اهداف و آرزوهایتان دست پیدا خواهید کرد؟! اصلا لازم نیست که تا این حد نا امید باشید، اوضاع از همین امروز تغییر خواهد کرد، فقط باید کمی حوصله به خرج دهید و منتظر بمانید تا اثرات این تغییرات را به وضوح در زندگی خود احساس کنید. در نهایت این که چقدر طول کشیده تا به مقصدتان برسید هیچ اهمیتی نخواهد داشت، آنچه اهمیت دارد این است که به آنجا رسیده اید و نتیجه ی زحمات خود را دیده اید.

فال روزانه ۲۳/ ۱۰/ ۱۳۹۷

hotnewsسرگرمی5 سال پیش • dahio.com • 52

برچسب‌ها

, , ,



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها