فال روزانه ۲۹/ ۱۱/ ۱۳۹۷

فال روزانه دوشنبه 29 بهمن 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 29 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی ماجراجو، حساس، جسور، احساساتی، سخت کوش، کاریزماتیک و وقت شناس هستید. شما سرشار از شور و انرژی هستید و اهداف جاه طلبانه ای دارید. با این همه باید دست از عجول بودن و لجبازی بردارید. از لحاظ سلامتی امسال برای شما به خوبی پارسال نخواهد بود و خیلی وقت ها با بیماری های جزئی از قبیل سرماخوردگی، سردرد و دندان درد درگیر خواهید بود. اگر می خواهید از بروز چنین حالتی جلوگیری کنید باید به رژیم غذایی و برنامه ی ورزشی خود توجه بیشتری داشته باشید. از لحاظ مالی امسال برای شما سال بسیار خوبی خواهد بود و پول بسیار زیادی به دست خواهید آورد. پروژه های جدید به شما واگذار خواهند شد که بسیار سودآور هستند. سرمایه گذاری های گذشته تان نیز سود زیادی را برای شما به ارمغان خواهند آورد. در ماه های پایانی سال امنیت مالی که به دست آورده اید باعث احساس رضایت و خوشبختی شما خواهد شد. در زمینه ی حرفه ای اما مشکلات زیادی برایتان پیش خواهند آمد که باید با سیاست و درایت بالایی با آنها روبرو شوید، در غیر این صورت ممکن است توبیخ شوید و یا حتی شغل خود را از دست بدهید. آنهایی که شغلشان به خلاقیت آنها وابسته است، از جمله نویسنده ها، شاعران و هنرمندان، سال بسیار خوبی را پیش رو خواهند داشت. از لحاظ عاطفی امسال برای زن ها بهتر خواهد بود. روابط عاطفی شما با همسرتان بسیار محکمتر از قبل خواهد شد. اگر هم مجرد باشید تصمیم به ازدواج خواهید گرفت. فروردین، خرداد، آبان و دی بهترین ماه ها هستند.

فال روزانه ۲۹/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز شروع کردن کارها و پروژه های تازه برایتان بسیار هیجان انگیز خواهد بود و بی صبرانه منتظر این هستید که ببینید کارها چطور پیش خواهند رفت. با وجود این که ذهنتان سرشار از ایده های فوق العاده است حاضر نیستید حساب نشده و با عجله خودتان را در وضعیتی گرفتار کنید که هیچ ثبات و امنیتی نداشته باشد. ولی خوب در هر صورت این را در نظر داشته باشید که هر کاری که الان شروع کنید حداقل تا یک هفته به نتیجه مورد نظرتان نخواهد رسید، پس زود میدان را خالی نکنید و منتظر نتیجه مورد نظرتان بمانید. این روزها گاهی از خودتان می پرسید این همان عشقی است که به دنبالش می گشتید، به عشق خودتان شک نکنید، همه ما گاهی این حالت را تجربه می کنیم.

فال روزانه ۲۹/ ۱۱/ ۱۳۹۷

خودتان فکر می کنید که برای به کار گرفتن دانسته هایتان در محل کار آمادگی کامل دارید و با پیاده کردن آنها می توانید به نتایج بی نظیری دست پیدا کنید. ولی خلاقانه ترین برنامه ها هم اگر بر اساس رویکردهای منطقی پایه گذاری نشده باشند به هیچ نتیجه ای نخواهند رسید. زیاد روی همکارانتان حساب نکنید، زیرا حتی اگر از شما حمایت کنند هم انتظاراتتان را برآورده نخواهند کرد. برای رسیدن به موفقیت بهترین کار داشتن خود کفایی است. شماهایی که چند وقت از تمام شدن رابطه عاطفیتان می گذرد حالا دیگر باید دست از عزاداری برای عشق از دست رفته تان بردارید و باور کنید که حتما این پایان برای شما آغازی تازه به همراه خواهد داشت.

فال روزانه ۲۹/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز تمام تلاش هایتان ممکن است بی نتیجه باشند، به ویژه اگر سعی کنید به یک باره کارهای بسیاری را به انجام برسانید. یادتان باشد که همه ما در توانایی هایمان محدودیت هایی داریم، درست است که شما دوست دارید در تمام فعالیت هایی که به نظرتان جالب می آیند شرکت کنید، ولی بهتر است برنامه اولیه ای که برای روزتان داشته اید را در نظر داشته باشید و کارهایی که شما را از برنامه اصلیتان منحرف می کنند را به لیست کارهای امروزتان اضافه نکنید. در غیر این صورت نه وظایف اصلیتان را به بهترین نحو ممکن می توانید انجام بدهید و نه برنامه های جدیدی که به لیستتان اضافه کرده اید نتیجه مورد نظرتان را خواهند داشت.

فال روزانه ۲۹/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز دلتان می خواهد در تختخوابتان بمانید و هر چقدر که دلتان می خواهد بخوابید، تازه اول هفته است، دست از تنبلی بردارید. اگر این چند وقت در رابطه عاطفیتان با مشکل مواجه بوده اید، انتظار نداشته باشید که امروز اوضاع بهتر شود زیرا شما بسیار حساس شده اید و از کوچکترین حرف ها هم ناراحت و عصبانی شده و عکس العمل نشان می دهید. به جای این که در حرف های طرف مقابلتان دنبال چیزهایی بگردید که بتوانید بخاطر آنها او را مورد سرزنش قرار دهید و به چیزهایی که می گوید گیر بدهید، بهتر است بازی با کلمات را کنار گذاشته و سعی در بهتر کردن روابطتان داشته باشد، حتی اگر مطمئن باشید که این کار یک روزه میسر نخواهد شد.

فال روزانه ۲۹/ ۱۱/ ۱۳۹۷

شما دارید برای یک میزبانی چند روزه از مهمان های که برایتان عزیز هستند آماده می کنید، اما از طرفی هم نگرانی در مورد کارهای ناتمامی که دارید و وظایفی که باید به انجام برسانید شما را تا حدودی دچار استرس و ناراحتی کرده است. سعی کنید در نگرشی که نسبت به موقعیت فعلی خود دارید تجدید نظر کنید. اوضاع به آن بدی که خودتان فکر می کنید هم نیست، فقط لازم است بعضی کارها قبل از رسیدن مهمان هایتان انجام شوند و شاید برنامه هایی که برای آماده کردن خودتان و خانه تان داشته اید کمی بهم بریزند. اگر همین حالا دست به کار شوید و وقتتان را هدر ندهید شاید بتوانید همه ی کارها را به موقع به پایان برسانید.

فال روزانه ۲۹/ ۱۱/ ۱۳۹۷

یکی از دوستانتان امروز دچار افسردگی شده است و به صحبت کردن با شما و شاید حتی کمی مشورت نیاز داشته باشد. اگر این دوستتان برایتان عزیز است تا جایی که در توانتان است برای او وقت بگذارید، اما از کارهای شخصی خود غافل نشوید. امروز ممکن است در مسیر شما به سمت اهدافی که برایتان از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار هستند و مدت هاست در تلاش برای رسیدن به آنها بوده اید موانع و مشکلاتی به وجود بیایند و شما را به این فکر بیندازند که شاید هرگز نتوانید به هدف خود دست پیدا کنید. وقت خودتان را با افکار منفی و بیهوده هدر ندهید و به فکر راه حل برای مشکلتان باشید. این وضعیت موقتی است و مشکلتان حل خواهد شد، اما سرعت حل شدن آن به خودتان بستگی دارد.

فال روزانه ۲۹/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز ممکن است با برخی از همکارانتان در خارج از محل کار قراری گذاشته باشید تا در مورد برخی مسائل کاری صحبت کنید، اما تمایل چندانی به حضور در این جمع نداشته باشید. شما در واقع تا حدود زیادی نگران این هستید که این قرار چطور پیش خواهد رفت و آنها چه قضاوتی در مورد شما خواهند کرد. لزومی ندارد که خودتان را با این فکرها دیوانه کنید، زیرا به احتمال زیاد این دیدار بسیار بهتر از آنچه شما انتظار دارید پیش خواهد رفت و شاید حتی برخی از همکارانتان آنقدر تحت تأثیر شما و رفتارتان قرار بگیرند که دلشان بخواهد روابطی دوستانه در خارج از محیط کار با شما برقرار کنند. شما امروز نگران اعضای خانواده تان نیز هستید، اما آنها همگی خوب هستند، پس آرام باشید!

فال روزانه ۲۹/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز کارهای زیادی دارید که باید انجام شوند، اما این کارها با وجود اینکه در نگاه اول آسان به نظر می رسند بسیار بیشتر از آنکه خودتان انتظار دارید طول خواهند کشید و انجام همه ی آنها به این سادگی ها نخواهد بود. این وضعیت ممکن است دلایل بسیاری داشته باشد که می توانند کاری و یا شخصی باشند. برقراری ارتباط با دیگران با مشکلاتی روبرو خواهد بود و تماس هایتان بی پاسخ می مانند و یا پیام هایتان به دست شخص مورد نظرتان نمی رسند. در چنین شرایطی تنها کاری که از دستتان برمی آید این است که سعی کنید خونسردی خودتان را حفظ کنید. هیچ چیزی آنقدر مهم نیست که به خاطرش خودتان را دیوانه کنید!

فال روزانه ۲۹/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز وقتی به موفقیت هایی که در این چند وقت اخیر در زمینه ی کاری و مسائل مالی داشته اید فکر می کنید ناگهان احساس ناراحتی و نگرانی شما را در برخواهد گرفت و به این فکر خواهید افتاد که نکند این وضعیت موقتی باشد و این موفقیت ها ادامه پیدا نکنند. نگران نباشید، قرار نیست که چنین اتفاقی بیفتد و وقتی همه چیز دارد خوب پیش می رود و شما هم به تلاش و کوشش ادامه می دهید، چنین نگرانی هایی هیچ پایه و اساسی ندارند. بهتر است به جای این فکرها سر خودتان را با ورزش و یا کارهای دیگری که دارید گرم نگه دارید. مدیتیشن و فعالیت های آرامش بخش هم می توانند به بازگشت انرژی مثبت شما کمک کنند.

فال روزانه ۲۹/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز فعالیت های کاری و حرفه ای ممکن است شما را از عزیزانتان دور کنند و نگذارند آنطوری که آنها انتظار دارند با آنها وقت بگذرانید و در نتیجه برخی تنش های عاطفی شکل بگیرند. خود شما هم از این وضعیت ناراحت هستید و ترجیح می دهید که وقت خود را با عزیزانتان بگذرانید، اما احساس می کنید که این شرایط از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید در حال حاضر کارتان را در اولویت قرار بدهید. سعی کنید برای جبران کمبود حضور خود در کنار آنها، زمان اندکی که می توانید در کنارشان باشید را به بهترین شکل ممکن بگذرانید. خودتان را زیاد به خاطر این شرایط سرزنش نکنید، با دیدن نتیجه ی زحماتتان آنها نیز خوشحال خواهند شد.

فال روزانه ۲۹/ ۱۱/ ۱۳۹۷

وظیفه ای به عهده ی شما گذاشته است که چه مربوط به زندگی شخصی تان باشد، چه زندگی حرفه ایتان، بسیار سنگین تر از آن چیزی است که انتظارش را داشته اید. شما برای رسیدن به نتیجه ی مورد نظرتان تمام تلاش خود را به کار گرفته اید اما احساس می کنید پیشرفتتان به اندازه ی لازم نیست و خشته شده اید. کمی به این شرایط فکر کنید و ببینید به انجام رساندن این کار دقیقا چقدر اهمیت دارد؟ اگر زیاد واجب نیست خودتان را بیش از اندازه تحت فشار قرار ندهید و به پایان رساندن آن را به زمان دیگری موکول کنید. می توانید بقیه ی کارتان را به فردا موکول کنید و خیالتان هم راحت باشد که آسمان به زمین نخواهد آمد.

فال روزانه ۲۹/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز یک نفر از اطرافیانتان از شما درخواست خواهد کرد تا در انجام کاری به او کمک کنید، اما شما به احتمال زیاد تمایلی به انجام این کار ندارید و برنامه های مهمتری برای خودتان در نظر گرفته اید که ترجیح می دهید به آنها رسیدگی کنید. از اینکه به این شخص جواب منفی بدهید خجالت نکشید. شما نمی توانید همه را از خودتان راضی نگه دارید و نباید نسبت به خودتان و نیازهایتان بی تفاوت باشید، پس با خیال راحت بگویید «نه»! خلاقیت شما در حال حاضر در سطح بالایی قرار دارد و تخیلتان مدام در حال فعالیت است، اما مسئولیت هایی به عهده تان هستند که فرصت انجام کارهای خلاقانه را به شما نمی دهند، پس ایده هایتان را یک جا یادداشت کنید تا بعدا به سراغشان بروید.

فال روزانه ۲۹/ ۱۱/ ۱۳۹۷

hotnewsسرگرمی5 سال پیش • dahio.com • 91

برچسب‌ها

, , ,



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها