سردار امیرعلی حاجی زاده روز سه شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن به خبرنگاران گفت: وضعیت راهپیمایی و مردم نشان از حضور پرشور آنها می دهد.  

وی ادامه داد: همه آمدند و این نشان می دهد که مردم انقلاب را دوست دارند، رهبری و نظام را دوست دارند و انشالله دارند برای یک انتخابات پرشور آماده می شوند.


دشمن از مردم ایران می‌ترسد


همچنین مهر نوشت: سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن و در جمع خبرنگاران در خصوص حضور هوشمندانه و پرشور مردم در این جشن بزرگ ملی اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یکی از نشانه‌های بر حق بودن این انقلاب و نظام است و ملت فهیم ایران اسلامی همواره پشتیبان نظام، رهبری و انقلاب بوده‌اند.


وی در پاسخ به سوالی مبنی بر پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای دولت‌های استکباری جهان، گفت: بنده معتقدم دامن زدن به چنین مباحثی بیشتر سبب مطرح شدن دشمن می‌شود و از آنجایی که مطرح شدن دشمنان موجب مطرح شدن اهل باطل می‌شود کار ناصوابی است.



وی با تاکید بر اینکه دشمن از قدرت جمهوری اسلامی می‌ترسد و واهمه دارد، گفت: مردم یکی از مولفه‌های قدرت نظام محسوب می‌شوند و حضورشان در این راهپیمایی سبب ناامیدی دشمنان است.


سردار شریف: مردم به اصل انقلاب وفادار هستند


همچنین سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دو مولفه حضور مردم هرگز تغییر نکرده که یکی وفاداری به اصل انقلاب و آرمان‌های آن و دومی اطاعت مردم از رهبری چه دوران اوایل انقلاب و چه زمان کنونی است.


سردار رمضان شریف روز سه‌شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر بیرجند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این واقعیت وجود دارد که مردم صرفنظر از میزان رضایتشان از عملکرد مدیران در دوران‌های مختلف، همواره به آرمان‌های امام و انقلاب پایبند هستند که این همیشه ماندگار و ثابت است.


او با بیان اینکه امروز چهل و یکمین حضور ملت است گفت: ضلع سومی که همواره مورد توجه مردم بوده، توجه به دشمنی دشمنان انقلاب است و همواره این مهم را می‌توان یکی از مولفه‌های اصلی میزان حضور جمعیت دانست.


مسؤول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این موضوع را یک معادله معکوس معرفی و اضافه کرد: هرچه دشمنی با انقلاب اسلامی جدی‌تر و علنی‌تر مطرح می‌شود حضور مردم و وفاداری به آرمان‌ها افزایش پیدا می‌کند.


وی گفت: همه افکار عمومی دنیا شاهد بودند سردار سلیمانی مظهر یکی از پاسداران مدافع انقلاب بود و به دست آمریکا به شهادت رسید اما حضور میلیونی و انبوه مردم در مراسم تشییع جنازه و استقبال از پیکر مطهر شهید، ماهیت زنده بودن انقلاب را به خوبی نشان داد.


امیر نصیرزاده: نیروی هوایی ارتش در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد


همچنین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و امنیت در مرزهای هوایی کشور برقرار است.

۲۲ بهمن ۱۳۹۸ – ۱۱:۳۵ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات 


بنا به گزارش تسنیم، امیرسرتیپ «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران در خصوص حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: مردم ما واقعا مردم قدرشناسی هستند و در سرما و در گرما در تمامی صحنه ها حضور دارند. ما مسئولان هرکاری برای آن‌ها انجام دهیم، جبران قدرشناسی خوبی ها و عظمت مردم عزیز ایران نیست.


وی خاطرنشان کرد: مردم انقلاب را رها نخواهند کرد و آنان مدافعان اصلی انقلاب در سختی ها و دشواری ها هستند.


فرمانده نهاجا افزود: دشمنان در مورد مردم ایران محاسبات اشتباهی دارند و به همین دلیل انقلاب مردمی ما را درک نمی‌کنند اما امیدواریم مسوولین ما متوجه باشند که مشروعیت نظام ما به مردم است و سرما، گرما، تحریم و … در حضورشان تاثیری ندارد.


فرمانده نیروی هوایی ارتش درخصوص آمادگی این نیروی در دفاع از کشور گفت: قدرت نیروی هوایی ارتش با وجود این مرد قدرشناس و پشتوانه آن‌ها چند برابر می‌شود. ما خلاهای تجهیزاتی را با وجود این مردم و با تعهد، ایمان و امیدواری رفع می‌کنیم.


سرتیپ نصیرزاده تاکید کرد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و امنیت در مرزهای هوایی کشور برقرار است و هم‌اکنون که ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور داریم، خلبانان ما آماده دفاع از کشور هستند.


حضور سرلشکر باقری در مراسم راهپیمایی


سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح نیز در جمع راهپیمایان مراسم ٢٢ بهمن تهران حضور یافت.



hotnewsسایر4 سال پیش • dahio.com • 24

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها