ترجمه اختصاصی : سریال فرار از زندان Prison Break با یک فصل دیگر بر می گردد. در ادامه با جزییاتی از فصل ششم فرار از زندان و بازیگران و زمان پخش این سریال و همچنین تریلر زیبا برای طرفداران همراه باشید.

جزییاتی از فصل ششم فرار از زندان

آیا ونتورث میلر در نقش مایکل اسکافیلد بر می گردد؟ فصل پنج این سریال با مصونیت کامل قضایی برای مایکل که برای سازمان سیا کار می کرد، پایان یافت. پایان خوبی برای مایکل رقم خورد ولی اینطور که به نظر می رسد، فرارهای مایکل جای یک داستان دیگر را دارد!

مطلب مرتبط: ساخت فصل ششم سریال فرار از زندان توسط شبکه فاکس رسماً تایید شد

به نظر می رسد، ونتورث میلر که فیلم نامه نویس هم هست، علاقه زیادی به بازگشت با فصل ششم را داشته است. او حدود یک سال قبل طرحی باالقوه برای داستان فصل ۶ به اشتراک گذاشت.

یک داستان در مورد اینکه مایکل به زندگی عادی برگشته و شغلی در سازمان سیا برای خارج کردن افراد با ارزش از زندان های مختلف با استفاده از مهارت‌های خود دارد.

اوایل سال جاری میلادی نیز، پل شیورینگ، تهیه کننده این سریال از پایان نوشتن فیلم نامه قسمت اول فصل ششم فرار از زندان در توییتر خبر داد:

او همچنین در جواب یکی از طرفداران که پرسیده بود آیا ویلیام فیچنر نیز در این فصل حضور دارد احتمال آن را ۵۰ تا ۱۵۰ درصد!! دانست.

شیورینگ همچنین در پاسخ به عکسی که فرناندو سوکره، لینکلن باروز، مایکل اسکافیلد و الکس ماهون در آن هستند، گفت که این‌ها هم در فصل ششم فرار از زندان حضور خواهند داشت:

مطلب مرتبط: سارا وین کالیز پزشک فرار از زندان از ایرانی‌ها کمک خواست!+ عکس و کامنت کاربران

 

شیورینگ اشاره کرد که فصل ۶ به اولین فصل و در واقع به اولین فریم‌های فرار از زندان بر می‌گردد. اولین ثانیه های فصل ششم فرار از زندان مایکل را نشان می دهد که در حال خالکوبی بدنش است.

کلن باروز، مایکل اسکافیلد و الکس ماهون در آن هستند، گفت که این‌ها هم در فصل ششم فرار از زندان حضور خواهند داشت.:

زمان پخش فصل ششم فرار از زندان

چراغ سبز برای پخش سریال سال ۲۰۱۹ است ولی با توجه به اینکه استارت سریال در ژانویه ۲۰۱۸ زده شده و نوشتن فیلم نامه ماه مارس سال جاری تمام شده، احتمالا پخش سریال در نیمه دوم ۲۰۱۹ خواهد بود. در ادامه می توانید به تماشای این تریلر زیبا از فصل ۶ فرار از زندان بنشینید:

تریلر فصل ششم فرار از زندان: انتشار اکتبر ۲۰۱۸

 



تیم ترجمه

نوشته فصل ششم فرار از زندان سال ۲۰۱۹ پخش خواهد شد + جزییات و تریلر اکتبر ۲۰۱۸ اولین بار در آموزش ، سلامت، مطالب سینما و فناوری. پدیدار شد.

hotnewsفرهنگ و هنر5 سال پیش • dahio.com • 673

برچسب‌ها

,



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها