حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام شامگاه چهارشنبه در آخرین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال جاری تاکید کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به عنوان دبیرخانه این شورا باید گردآوری مهمترین اخبار و رویدادهای فرهنگی سال ۱۳۹۷ و چاپ آن به صورت کتاب با هدف بهره مندی عموم مردم و مسئولان را انجام دهد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضایعات و خسارت های فضای مجازی افزود: فعالیت های فضای مجازی باید با محتوای علمی، انسانی و فنی باشد.
نکونام تصریح کرد: عملکرد پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در حوزه فضای مجازی مطلوب و باعث ارتقای امنیت این حوزه است.
وی همچنین با اشاره به نوپا بودن چهارمحال و بختیاری در حوزه گردشگری یادآور شد: برای تمامی طرح های گردشگری این استان باید پیوست فرهنگی تهیه شود و مورد توجه جدی قرار گیرد.
استاندار و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: فعالیت های مجاز و غیرمجاز در فضای مجازی باید از همدیگر جداسازی شود.
اقبال عباسی رصد فعالیت های فضای مجازی را ضروری اعلام و تاکید کرد: در غیر اینصورت اختیار فضای مجازی از دست خارج و با ضررهای احتمالی همراه می شود.
وی نهادینه شدن اخلاق فضای مجازی را ضروری دانست و اظهار داشت: هیچ کدام از دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری حق اطلاع رسانی، تبلیغ و فعالیت از طریق تلگرام را ندارند.
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: استفاده از فرصت ها و پرهیز از آسیب های حوزه فضای مجازی باید مورد توجه همگان باشد.
خدیجه ربیعی فرادنبه به ظرفیت بالای چهارمحال و بختیاری در حوزه گردشگری اشاره و تصریح کرد: توجه به گردشگری می تواند این استان را به رونق اقتصادی برساند.
وی افزود: حضور گردشگران و تردد آنان در چهارمحال و بختیاری مهم نیست بلکه باید میزان ماندگاری آنان افزایش یابد.
ربیعی فرادنبه تاکید کرد: تقویت بسترهای هتلینگ، بوم گردی و اقامتی در چهارمحال و بختیاری از مهمترین راهکارهای افزایش ماندگاری و اقامت گردشگران در این استان است.
وی یادآور شد: انتخاب علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به عنوان نماینده معین چهارمحال و بختیاری در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی فرصت مطلوبی برای توسعه گردشگری در این استان است.
ربیعی فرادنبه از اعلام آمادگی سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در صنعت حمل و نقل هوایی چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار داشت: با این اقدام زیرساخت های پذیرش گردشگر در این استان تقویت خواهد شد.
گفتنی است ، در این نشست پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گزارشی از روند فعالیت و عملکرد استان در حوزه فضای مجازی ارائه کرد.

۴۶

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 40



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها