فیلم بهت شاید موضوع جدیدی نداشته باشد اما بازی  خوب بازیگرانی هم چون مهتاب کرامتی باعث شده است که فیلم تماشاگران را به خودش جلب کند.

داستان فیلم در مورد زوجی مرفه است که نمی‌توانند بچه‌ داشته باشند. به همین دلیل از زوجی دیگر می‌خواهند تا از طریق رحم اجاره‌ای، بچه‌ آنها به دنیا بیاورند.

رافعی از جمله کارگردانانی است که دل خود را به دریا زد و فیلم خود را اکران آنلاین کرد اما در ریسکی که انجام داد خوش شانس نبود و با نمونه قاچاق خود روبه‌رو شد.

او در مورد قاچاق فیلمش گفته بود: «من وقتی این موضوع را متوجه شدم، بهت‌زده شدم. خیلی عجیب است. یعنی نمی‌شود امنیت این رسانه به گونه‌ای بالا برود که فیلم به این سرعت قاچاق نشود؟»

مهتاب کرامتی نقطه قوت فیلم

فیلم بهت را عباس رافعی کارگردانی کرده است. او متولد شهر شیراز و فارغ‌التحصیل کارشناسی سینما و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی است. رافعی بعد از ساخت اولین فیلم داستانی بلندش به نام «راز مینا» اقدام به تاسیس دفتر فیلم‌سازی کرد و دیگر فیلم‌های خود مانند «آوازهای سرزمین من»، «فصل فراموشی فریبا»، «جنایت و مکافات»، «ملاقات»، «آزادراه»، «کیمیا و خاک» و «تولدی دیگر» را ساخت.

مهتاب کرامتی بازیگر نقش اصلی فیلم است که توانسته مانند دیگر تجاربش این بار هم بازی خوبی ارائه دهد و طرفداران خود را راضی نگه دارد. رعنا آزادی ور هم بازیگر مکمل فیلم است. علیرضا آقاجانی و محمدرضا رهبری نقش مردان این فیلم را بازی می‌کنند که بازی مورد قبولی ندارند.

دو خانواده در به دنیا آمدن یک بچه درگیر می‌شوند. خانواده‌ای که وضع مالی خوبی دارند و در مقابل خانواده‌ای که باید خودش را از مشکلات مالی نجات دهد و در هر دو طرف این دو طبقه متفاوت، دو زن قرار گرفته‌اند که باید زندگی خود و خانواده خود را نجات دهند.

موضوعی تکراری دست‌مایه ساخت فیلم

فیلم بهت در مورد رحم اجاره‌ای و لقاح مصنوعی است. موضوعی که پیش از این بارها در مورد آن در سینما و صدا و سیما در مورد آن فیلم‌هایی ساخته شده است و همینموضوع تکراری باعث شده است که روند این فیلم کند، کندتر هم شود.

فیلم بهت آن گونه نیست که بعد دیدنش در تماشاگر خود تغییری ایجاد کند یا ذهن او را درگیر کند. فیلمی است که شاید بتوان گفت برای گذران زمان خوب است.

اما در روند دیدن فیلم می‌توانید از فیلم‌برداری خوب فیلم و بازی خوب مهتاب کرامتی لذت ببرید. کیفیت بصری فیلم بسیار بالا است و چرا که محمود کلاری مدیر فیلمبرداری بهت است.

همچنین موسیقی فردین خلعتبری به وقایع دردناک فیلم عمق احساسی خوبی اضافه کرده است.

فلیم در پشت صحنه عوامل حرفه‌ای دارد که همین امر باعث شده که فیلم خوش ساخت باشد.

23302

hotnewsخبر4 سال پیش • dahio.com • 3



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها