به گزارش (سینمافارس)، فیلم سینمایی “سوء تفاهم” به کارگردانی و نویسندگی احمدرضا معتمدی و تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی در سال ۹۶ تمامی روند تولید آن انجام شده است و محصول  سازمان هنری رسانه‌ای اوج  می‌باشد.

این فیلم سینمایی که در ژانری اجتماعی ساخته شده است قصه‌ یک گروگان‌گیری است. همه چیز واقعی است و بر اساس واقعیت پیش می‌رود تا اینکه این حادثه سوء تفاهم به نظر می‌رسد. داستانی پر از ابهام! تا جایی که دیگر تشخیص واقعیات و خیال ناممکن جلوه می‌کند.

کارگردان این اثر، در کارنامه حرفه‌ای خود در بخش‌های کارگردانی، نویسندگی، تهیه‌کنندگی و طراحی لباس و دکور  نیز دستی بر عمل داشته است. او فیلم‌هایی همچون بوف کور، قاعده بازی، آلزایمر، دیوانه‌ای از قفس پرید، زشت و زیبا، هبوط را در سابقه کاری خود در بخش کارگردانی دارد.

فیلمبرداری این اثر ابتدا در جنوب تهران آغاز شد و بعد از آن به لوکیشن اصلی فیلم در خیابان طالقانی تهران منتقل شد.

او با آخرین اثر خود به نام “سوء تفاهم” در سی و ششمین دوره از جشنواره فیلم فجر شرکت کرد.

بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند عبارتند از: مریلا زارعی، کامبیز دیرباز، هانیه توسلی، اکبر عبدی، مهدی فخیم زاده و پژمان جمشیدی.

تهیه‌کننده این اثر درباره وضعیت اکران فیلم خود پیشتر گفته بود:

احساس کردیم که زمان فیلم تا حدی زیاد است که حدود ده دقیقه از زمان فیلم را کاهش دادیم و این فیلم در نوبت اکران قرار دارد.

به نقل از روابط عمومی فیلم سینمایی “سوء تفاهم” از ۵ دی ماه سال ۹۷ این فیلم در تمامی سینماهای سراسر کشور به نمایش در خواهند آمد.

این فیلم پس از اکران در سی و ششمین دوره از جشنواره جهانی فیلم فجر بسیار مورد بازخوردهای مختلف مخاطبان و منتقدان قرار گرفت و پژمان جمشیدی در این فیلم برای نقش‌آفرینی کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده بود.

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت :را هم دوست داشته باشید

نوشته فیلم سینمایی سوء تفاهم از ۵ دی ماه به نمایش در می‌آید اولین بار در آموزش ، سلامت، مطالب سینما و فناوری. پدیدار شد.

hotnewsفرهنگ و هنر5 سال پیش • dahio.com • 95

برچسب‌ها

,



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها