تنوع فرهنگی، باعث شده که تنوع غذایی نیز ایجاد شود. از رستوران های ارزان گرفته تا رستوران‌های گران‌قیمت و یا حتی رستوران هایی با غذاهای خانگی، همگی در این شهر یافت می‌شوند.

از شهر بانف تا جزیره بافین، از محله توفینو تا شهر تورنتو، کانادا کشور قابل توجهی است. این کشور به عنوان دومین کشور بزرگ دنیا از نظر مساحت شناخته شده است و مناظر طبیعی وصف ناپذیری دارد. مناظر طبیعی این کشور شامل سواحل دست نخورده، جنگل‌هایی وسیع، رودخانه هایی طویل و حیات وحشی متنوع و رشته کوه‌های بلند و زیبا می‌باشد. در هر شهر کانادا، در کنار ساختار مدرن، دسترسی به طبیعت دست نخورده نیز وجود دارد. اگر قصد دارید که طبیعت را کشف کنید، کانادا گزینه خوبی خواهد بود. اگر به دنبال یک سفر جاده‌ای هستید، کانادا مقصد شما است. همچنین اگر به دنبال یک فضای شهری زیبا و مدرن هستید که فرهنگ و غذاهای تازه‌ای داشته باشد کانادا بهترین انتخاب برای سفر شما می باشد.

در تورنتو به کجاها سر بزنیم؟

برج CN

معروف‌ترین سمبل تورنتو، برج CN است. این برج یکی از پربازدیدترین جاذبه‌های توریستی تورنتو می باشد. می‌توانید به بالای این برج که یکی از بلندترین برج‌های غرب است بروید و از نمای پیش روی خود لذت ببرید.

موزه سلطنتی اونتاریو

موزه سلطنتی اونتاریو یک موزه جامع و فوق‌العاده است. تمرکز اصلی این موزه بر روی فرهنگ جهان و تاریخ طبیعت است. از دایناسورها گرفته تا اولین مردمان کانادا، همگی قسمتی در این موزه برای خود دارند.

کاسا لوما (به انگلیسی: Casa Loma)

کاسا لوما به عنوان تنها قلعه آمریکای شمالی شناخته می‌شود. این عمارت بزرگ که به سبک گوتیک ساخته شده توسط یک تاجر محلی یک قرن پیش در این منطقه بنا شده است. می‌توانید سری به این مکان بزنید و از باغ های آن دیدن کنید.

آکواریم ریپلی ( به انگلیسی: Ripley’s Aquarium)

آکواریوم ریپلی سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی شد. این آکواریوم در مرکز شهر تورنتو قرار دارد و بزرگ‌ترین آکواریوم سر پوشیده کانادا است که ظرفیتی بالغ بر ۵ میلیون لیتر آب دارد و زیستگاه انواع و اقسام گونه‌های دریایی می باشد.

موزه کفش باتا (به انگلیسی: Bata Shoe Museum)

کانادا جاذبه‌های عجیبی هم دارد. یکی از عجیب‌ترین جاذبه‌های گردشگری کشور، وجود چنین موزه‌ای است. این موزه شامل انواع پاپوش و کفش از دوران مصر باستان تا دوران مدرن و فشن امروزی می باشد. اگر کنجکاو هستید که بیش تر درباره صنعت کفش بدانید، حتما سری به این موزه بزنید.

تاریخ رویدادهای مهم

فستیوال بین‌المللی جاز از 5 تا 28 ژوئیه 2019

موسیقی‌دان‌های جاز از سرتاسر جهان دور هم جمع می‌شوند و به سواحل و پارک‌های اطراف دریاچه های تورنتو می‌روند تا در این فستیوال سرباز حضور داشته باشند. از مجموعه مختلف کنسرت‌ها لذت ببرید و فرصت این را داشته باشید که با هنرمندان مطرح این ژانر موسیقی آشنا شوید. بخشی از این فستیوال، در شرق خیابان کوئین برگزار می‌شود که گروه‌های موسیقی کانادایی مشغول اجرای موسیقی برای عموم خواهند بود.

جشنواره فیلم بین‌المللی تورنتو از 5 تا 15 سپتامبر 2019

بسیاری از کارگردانان و هنرمندان سینما هر ساله در این جشنواره شرکت می‌کنند تا از ساخته‌های خود رونمایی و از این فرصت برای دیده شدن استفاده کنند. این جشنواره، به عنوان مهم‌ترین جشنواره فیلم، بعد از کن شناخته می‌شود. در این مدت رونمایی از فیلم‌ها، جشن‌ها و مهمانی‌های مختلفی برگزار خواهد شد. ممکن است بازیگران معروفی همانند جانی دپ  یا رابرت دنیرو را در این جشنواره ببینید.

بهترین آب و هوا برای سفر به کانادا

اگر قصد دارید که برای اسکی یا ورزش‌های زمستانی به کانادا سفر کنید، بهترین زمان سفر بین ماه دسامبر و ماه آوریل است. البته برخی از پیست های اسکی از اوایل نوامبر فعالیت خود را شروع می کنند و تا ماه ژوئن ادامه می دهند. اما اگر قصد دارید که زمانی به این کشور سفر کنید که برفی وجود نداشته باشد، باید بین ماه مه و سپتامبر به کانادا سر بزنید و از گرمای این کشور لذت ببرید.

چگونه باید به تورنتو سفر کرد؟

شما می توانید به صورت روزانه با خط هوایی لوفت هانزا از تهران به تورنتو سفر کنید و از خدمات لوفت هانزا در فرودگاه فرانکفورت همانند خدمات چند زبانه و یا دستیار شخصی جهت عبور سریع و بدون دردسر در فرودگاه بهره مند شوید. راحت و آسوده خاطر سفر کنید. راه بهتری برای پرواز نیست!

2121

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 51



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها