به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از خرمشهر، محمد حیدری ظهر امروز در جلسه شورای مسکن شهرستان که در محل سرسرای اجتماعات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بر همین اساس برای تعیین تکلیف ۱۷۸ واحد مسکن مهر ضرب العجل ۱۰ روزه تعیین می شود، پذیرفتنی نیست که بیش از این مردم را به خاطر تعلل های برخی مسئولان ذیربط در مسئله ی مسکن مهر معطل نگه داریم.

وی افزود: در صورت صلاحدید اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی، اتحادیه و تعاونی‌ها تعلیق شوند. لذا از فردا با در نظرگرفتن لزوم پاسخگویی نسبت به دوره مسئولیت شان تعلیق بشوند و بنده نیز پشتیبان تصمیمات این اداره کل خواهم بود.
وی تصریح کرد: اتحادیه مبالغ مازادی را پرداخت کرده که این مسئله به طور قطع ۲ اشتباه بوده و در این مسئله اتحادیه مقصر است.
فرماندار ویژه خرمشهر یادآور شد: اداره کل مسکن و شهرسازی بایستی هر چه سریعتر پاسخ داور را به ما اعلام کند و نباید اجازه دهد زمان بگذرد، مدیریت زمان به عهده داور است.
حیدری گفت: بایستی صورتجلسه‌ای تنظیم شود تا بر اساس نظر داوری، هم اتحادیه و هم پیمانکاران خلع ید شوند تا تصمیمات جدی‌تری برای تعیین تکلیف مسکن مهر در نظر گرفته شود.

وی پس اینکه توسط یکی از اعضاء مطرح شد که شاید لازم باشد مبالغی برای تکمیل آورده از متقاضیان دریافت شود، ضمن تذکر جدی در این باره، افزود: تا روزی که اینجا و در فرمانداری خرمشهر هستم به هیچ‌وجه اجازه نمی‌دهم حتی یک ریال دیگر هم به بهانه‌ی آورده مسکن مهر از مردم مظلوم خرمشهر دریافت شود.

وی اظهار کرد: تمامی افراد مسئول در مسئله‌ی مسکن مهر خرمشهر بایستی بدانند که بنده از روزهای ابتدایی انتصابم تا به امروز پیگیر مسائل مسکن مهر بوده‌ام و به طور حتم در آینده نیز تا حصول نتیجه این پیگیری‌ها را ادامه می دهم و به طور یقین با استفاده از اهرم‌های حقوقی و قانونی افرادی که در این مسیر کاستی داشتن را مورد پیگیرد قرار می‌دهم.

وی تصریح کرد: بنده می دانم که مردم متقاضی مسکن مهر، در سالهایی که گذشت چه شرایط سختی را تحمل کردند و به طور یقین بنده دیگر حق تضییع حقوق مردم عزیز خرمشهر را نمی‌دهم.

48

hotnewsخبر3 سال پیش • dahio.com • 11

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها